***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Het is idd echt wel super weer!!! Ik ga vanmiddag lekker naar Artis met Kaj en Ole! (Mich, Lara, als jullie zin hebben....).

Vanavond een personeelfeest, heb ik op zich niet zo heel veel zin in, maar als ik er eenmaal ben is het vast wel leuk!

Hoe gaat het met de ziekenboeg?
Jeetje, dat zou wel heel erg leuk zijn! Ik red het alleen niet vandaag..., jammer maar veel plezier!
jaaaaah mooi weer ja! Krijg echt zin in voorjaar en zomer! Pffff ben helemaal klaar met die donkere dagen.

Ik ga vanmiddag ook iets leuks doen. We gaan de trouwringen passen en meenemen, en daarna gaan we even langs de bart smit mag Tommy iets leuks uitzoeken...En als het aan mij ligt gaan we dan nog ergens in een cafeetje wat drinken! leukleukleuk

Eerst maar even douchen aankleden een aan de huishouding!
Wat is het fijn buiten! Net met Morris op een terrasje gezeten, heerlijk! En vanmiddag naar Artis is een goed idee Fachat, hoe laat ga je? Wil je je telefoonnummer op MSN zetten? Dan kan ik je bellen als het lukt die kant op te komen.
O wacht, dat staat er natuurlijk al op, in onze handige aprilmoedersadressenlijst!
Micha, ik ga Kaj om 12 uur van school halen en dan rijden we meteen door naar Artis, ik heb mijn mobiel bij me, dus je kan me dan altijd bellen!
wil ik ook, leuk artis

vandaag helaas nog geen leuke uitjes voor mij, nog hard werken om documenten af te krijgen

maar het is ook hier wel geweldig mooi weer! Volgens mij was da vorig jaar rond deze tijd ook, toen moest ik vanwege hoge bloeddruk mijn werk terugschrieven naar 50% en heb ik heel vaak buiten zitten lunchen. In de zon, uit de wind.

Hmm, morgen terras maar eens opruimen.
Meiden even in de agenda zetten, of elkaar helpen reminden!

23febr. Komt Zonnebloem bij Paul de Leeuw met een wens!!!!

Ik las het op haar topic. Ontzettend leuk toch?
Hee, dat is leuk voor Zonnebloem! Als het goed is ben ik dan net terug van wintersport, dus kan het mooi kijken! (voor de zekerheid even de recorder instellen...)

Beterschap voor alle zieken hier!

Mich en Fach, ik wil ook mee naar Artis! Wat jammer dat ik te ver weg woon! Hee, een ideetje: kunnen we anders niet een keer in Artis afspreken? Ik heb een abonnement op Blijdorp en mag een keertje naar Artis, helemaal gratis! Als ik het van te voren weet, dan kan ik alles zo plannen dat ik naar Amsterdam kan gaan! (Artis is zooooo'n leuke dierentuin!)
Leuk! Count me in!
Even heel snel, maar ik moet het kwijt:

HUGO KAN STAAN! Nog niet los, maar als hij zich vasthoudt aan de kast lukt het prima! Mijn kleine, grote kruimeltje!
Hoera voor Hugo! Trekt hij zich dan eerst op? (en staat je kast wel stevig... ? ). Wanneer gaan jullie op wintersport?

Hee, ik zie dat Hugo en Steijn stipt over een maand jarig zijn. Een pre-hiephiephoeraatje: hieperdepiep..HOERA!!!

Gisteren met zwemmen heeft Max trouwens zelf onder water gezwommen! De zwemjuf deed hem onder water en hij zwom zo een halve meter (als een hondje) naar me toe. Toen ik hem boven water haalde moest hij heel hard lachen. Wat een kleine waterrat, hij was de enige die het zo in een keer kon, dus Lara is trots!

Ik wacht met smart op mijn vriend. Als hij op tijd thuis is gaan we een klein drankje drinken. Hopen dat er weinig file staat.
voor Hugo !!
voor Hugo !!!
Meiden, even een ego berichtje...

Ik ben zwanger!

Ik moest vorige week ongesteld worden maar het geburde niet. Nu heb ik wel vaker dat het eens een weekje verschilt, maar van de week had ik ineens maar 1dag een bloedinkje, dat heb ik normaal nooit, het duurt altijd 7 dagen bij mij.

Vandaag een test gedaan en ik blijk zwanger te zijn. Ik denk dat het 4 a 5 weken zal zijn, waqnt vorige maand ben ik nog wel ongesteld geweest.

Het voelt nog wat raar, ik had me er juist op ingesteld er nog een jaar mee te wachten..ik weet ook even niet wat ik moet voelen nu. Aan de ene kant ben ik heel blij, aan de andere kant speelt er nu zoveel onzekerheid op financieel en werkgebied.

Ik ga straks even bijlezen, eerst even eten en een beetje bijkomen van alles!

xxx
Jeetje Lievelust! Ik val ongeveer letterlijk van mijn stoel! Wat een broednestje is het hier . Gebruikte je geen anticonceptie?

Wat betreft financiele dingen denk ik dat het altijd wel op zijn pootjes terecht komt hoor. No worries! Jullie doen het daarnaast hartstikke goed met Daan, dus het komt helemaal goed!

Het is even gek, omdat je natuurlijk liever een beeld wilde hebben van hoe het zou zijn. Maar aan de andere kant: bij Daan wist je hoe het er financieel voor zou staan maar had je geen idee van de praktijk met een baby. Nu heb je een idee van wat je ongeveer kunt verwachten en de financien is een zorg voor later. Bijstandsmoeders redden het ook altijd, denk ik maar zo.

*pfff... ik roep net "weeeeer iemand zwanger! zegt mijn vriend "waarom ook niet gewoon snel een tweede?". Hmmm... meestal is het andersom, of niet? *

Gaan we weer gauw eens een meeting doen? Wanneer? Waar?? Ik ga even een msnberichtje openen om te inventariseren.
whaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Lievelust! Geweldig nieuws! Gefeliciteerd meisje!!!
Jaaaaaaaaa hoor Lievelust, geweldig! Wat goed zeg, gefeliciteerd! Even bijkomen, ik weet er alles van, maar hartstikke leuk! Woehaa!

Ben niet naar Artis geweest, ik was om half 3 pas klaar voor vertrek dus heb het bij de lokale speeltuin gehouden. Was het leuk Fachat? Spitsmuis, gezellig om een keer met z'n allen in Artis af te spreken.

O jee, Morris huilt!

Lievelust, nou ja!
Oooo Lievelust, wat gaaf! Gefeliciteerd! Jij bent echt wel supervruchtbaar volgens mij hihihi, bij Daan was het ook heel onverwacht toch! Het komt vast goed financieel, leuk hoor, een broertje of zusje voor Daan! Hoe reageerde je vriend?

Lara, jaaaaa waarom niet snel een 2e?! Leuk dat je vriend zo reageert. Trouwens wat gaaf dat Max zo goed onder water kan zwemmen. Ik heb nog bijna niet met Zahra gezwommen, alleen op vakantie een paar x, maar toen vond ze het helemaal niks.

Spitsmuisje wat gaaf dat Hugo kan staan! Had hij zich aan de kast opgetrokken? Zahra probeert zich ook aan de spijlen van de box op te trekken en vanmiddag probeerde ze zich aan de salontafel op te trekken, dus dat duurt ook niet lang meer denk ik. Ze is overigens vandaag gewoon naar het kdv geweest, want vanmorgen was ze best wel opgeknapt. Ze heeft nog wel diarree en vanmiddag had ze een beetje verhoging 37.6, maar het ging redelijk. Ze heeft vandaag niet veel geslapen op het kdv, ik ga toch eens vragen of ze haar op andere tijden op bed willen leggen, want ze doen het precies andersom als dat ik het thuis doe. Ze was echt bekaf toen we haar op gingen halen, en haar oogjes waren rood (ook van de ontsteking natuurlijk). Ik heb haar om 6 uur al de laatste fles gegeven en om half 7 lag ze al op bed het arme kind.

Jaaaa leuk, een meeting! Ik wil er echt proberen bij te zijn hoor, vond het al jammer dat ik de vorige keer had gemist.
Hee, dus daar zitten jullie stiekem alllemaal! Als er niemand zwanger is is het stil hier Ik verveeeeeeeeeeeeel me!
Lievelust, ik ben net van mijn stoel gevallen! GEFELICITEERD LIEVERD! Wat een knalgoed nieuws! Meid, ik sluit me helemaal bij Lara aan: natuurlijk ga je het redden! Dikke smakkerd van mij, Steijn en Hugo!
Hee, meeting? Wie, wat, waar, wanneer?
Lara, is je vriend nog niet thuis? A. ook niet... Ik heb honger! (en wil niet koken, dus ben aan het wachten!)
Nevermind, ik kijk net op de msn.
Fijn dat het beter gaat met Zahra! Wat zijn de tijden op de creche? Kun je proberen om jouw tijden aan die van hen aan te passen? Is misschien makkelijker dan andersom, omdat zij ook met andere kinderen zitten qua eten enzo?

Waarom geen tweede? Tsja, ik zie het gewoon niet zitten eigenlijk. Ik weet dat het hier een beetje vloeken in de kerk is, maar ik heb gewoon weinig zin in zwanger zijn, een kraamtijd en een tweede kindje.

Ik vind het zo fijn dat ik Max alle aandacht kan geven, we hebm zo makkelijk mee kunnen nemen en wie zegt er dat ik weer zo'n leuk kind krijg? Daarnaast vind ik het soms -hoe leuk ook- heus wel een beetje aanpoten hoor. Ik denk dat het met een tweede -laat staan zwanger- echt wel wat pittiger wordt.

Tot slot zouden we dan echt moeten verhuizen. Max heeft nu een babykamer gekregen door de korte kant van de L van de woonkamer te verbouwen. Een tweede zouden we simpelweg niet kunnen herbergen.

Nouja, ik denk dat zolang ik zoveel beren op de weg zie, ik er gewoon niet aan toe ben. Ik vond het ook heel frappant dat er helemaal niks begon te kriebelen bij de kraamvisite laatst. Het komt vast nog wel eens, maar niet nu.

Begrijp me goed hoor, ik ben enorm enthousiast voor jullie, maar voor mij voorlopig even niet... Snap je?

Lief Lustje: helemaal vergeten, je was eerst al ongepland zwanger. Nou, dan is dit ook gesneden koek voor je (oei wat flauw -ik vind het hartstikke leuk voor je hoor! Neem de tijd om aan het idee te wennen!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven