3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
vrijdag 30 september 2011 om 14:16
vrijdag 30 september 2011 om 14:23
nooit gemerkt dat de achternaam van mn pa ''handel'' is?
Mn ma belde voor mn pa... en mn pa die vroeg het weer voor mn oom... die op zoek is naar een snorbrommer... jah logisch toch? maargoed ik denk toch dat hij te ijdel is om op dat paarse geval te gaan rijden
nou we zullen zien... ik geloof er geen hol van
Mn ma belde voor mn pa... en mn pa die vroeg het weer voor mn oom... die op zoek is naar een snorbrommer... jah logisch toch? maargoed ik denk toch dat hij te ijdel is om op dat paarse geval te gaan rijden
nou we zullen zien... ik geloof er geen hol van
vrijdag 30 september 2011 om 14:35
jah maar ik gebruik um toch niet... eigenlijk broekkie zn snording... nog van voor die zn rijbewijs had...
nou de wii is inmiddels 70 euro op geboden
Ik ben echt steeds aan het rondkijken... wat kan ik op marktplaats zetten ... best wel erg... zou de stoel nog onder mn kont uit verkopen zolang het maar iets opbrengt... ben het echt zat om geen fuck te verdienen
nou de wii is inmiddels 70 euro op geboden
Ik ben echt steeds aan het rondkijken... wat kan ik op marktplaats zetten ... best wel erg... zou de stoel nog onder mn kont uit verkopen zolang het maar iets opbrengt... ben het echt zat om geen fuck te verdienen
vrijdag 30 september 2011 om 16:01
lekker vakantie friezinnetje... hoop voor je dat dit weer nog ff doorzet... wel lekker als je vrij bent
Dat heeft niks te maken met het formaat van mijn mond min tsssk... dat is een levenskeuze... of je verkondigt onzin en laat mensen af en toe eens lachen... of je bent serieus en je maakt iedereen depressief
Dat heeft niks te maken met het formaat van mijn mond min tsssk... dat is een levenskeuze... of je verkondigt onzin en laat mensen af en toe eens lachen... of je bent serieus en je maakt iedereen depressief