Grrrriep
zaterdag 1 oktober 2011 om 16:49
Quote mrsLucky: @enigma Ik zag mezelf als staan met mijn hoofd vol shampoo en een zwak momentje...
Pf Was te risicovol
Ik snap 'm....Mijn haar droogt ook heel langzaam, dus heb het droog gehouden anders zit ik hier weer zo rillerig........
Ik ga weer even een kop thee zetten en een stukje in mijn boek lezen!
Beterschap allemaal!!!
Pf Was te risicovol
Ik snap 'm....Mijn haar droogt ook heel langzaam, dus heb het droog gehouden anders zit ik hier weer zo rillerig........
Ik ga weer even een kop thee zetten en een stukje in mijn boek lezen!
Beterschap allemaal!!!
zondag 2 oktober 2011 om 20:24
Ik lig sinds vrijdagmiddag op bed met keelontsteking. Mijn keel doet zeer, mijn oren, mijn hoofd, alles eigenlijk. Mijn vriend heeft vanmiddag bij de dienstapotheek neusspray gehaald. Kon binnen 2 minuten weer redelijk ademhalen. Had binnen 2 minuten ook last van een bijwerking: branderig keel. Niet leuk als je keelontsteking hebt!!
Nu moet ik me morgenochtend weer ziek melden, terwijl ik 2 geleden thuis zat met een zware blaasontsteking. Ik weet het 'ziek is ziek', maar voel me toch schuldig om me 2 weken later weer ziek te melden.
Beterschap allemaal!
Nu moet ik me morgenochtend weer ziek melden, terwijl ik 2 geleden thuis zat met een zware blaasontsteking. Ik weet het 'ziek is ziek', maar voel me toch schuldig om me 2 weken later weer ziek te melden.
Beterschap allemaal!
maandag 3 oktober 2011 om 17:39
k was ruim een week zwaar verkouden en 1 of 2 dagen kon ik voor mijn gevoel wel de hele dag in bed liggen, zo belabberd voelde ik me..
Helaas (niet helaas normaal) ben ik alleenstaande moeder dus ik moet altijd wel door
Nu ben ik er gelukkig weer.
Maar het zuigt inderdaad.
volgens mij heerst het ook, hoorde veel mensen over keelpijn (wat niet altijd meteen een keelontsteking is hoor!).
Ik had zelf keelpijn, daar begon het mee, na een paar dagen kreeg ik een verstopte neus bij en toen een loopneus (en zo'n jeuk aan mijn neus aaaaah) en liep echt constant te niezen. toen voelde ik me het belabberst. Ook oorpijn erbij.
mensen noemen het al snel griep maar dan heb je idd spierpijn en koorts erbij. Bij een verkoudheid heb je vaak alleen wat verhoging (maar je kan je echt wel ontzettend belabberd en zelfs ziek voelen)
Beterschap allemaal!!
Helaas (niet helaas normaal) ben ik alleenstaande moeder dus ik moet altijd wel door
Nu ben ik er gelukkig weer.
Maar het zuigt inderdaad.
volgens mij heerst het ook, hoorde veel mensen over keelpijn (wat niet altijd meteen een keelontsteking is hoor!).
Ik had zelf keelpijn, daar begon het mee, na een paar dagen kreeg ik een verstopte neus bij en toen een loopneus (en zo'n jeuk aan mijn neus aaaaah) en liep echt constant te niezen. toen voelde ik me het belabberst. Ook oorpijn erbij.
mensen noemen het al snel griep maar dan heb je idd spierpijn en koorts erbij. Bij een verkoudheid heb je vaak alleen wat verhoging (maar je kan je echt wel ontzettend belabberd en zelfs ziek voelen)
Beterschap allemaal!!
maandag 3 oktober 2011 om 21:26
Nee gelukkig ben ik inmiddels weer opgeknapt, hoest alleen nog een beetje maar dat mag geen naam hebben. Maar de verkoudheid heeft dus ongeveer een week geduurd in totaal.. En ik baalde ook zo want vorige week was het immers ook zulk mooi weer.
Ik zei ook al de enige week in maanden dat het mooi weer en ik voelde me echt zo belabberd.
Als die hard toch erop uit met mijn zoontje, maar dat ging echt amper die 2 dagen sowieso. 1 dag liep ik alleen maar te snuiten en op mijn neus te rammen (omdat die zo jeukte haha).
En dan ineens knap je gelukkig weer op. Wat was ik blij
Gewoon veel paracetamol nemen, stomen, een ui op je kamer. En besef dat een verkoudheid gemiddeld zo'n 7 tot 10 dagen duurt. Maar de laatste dagen zwakt het allemaal wat af.
Griep kan je ook wel twee weken last van hebben.
Beterschap! Eind deze week is het weer slecht weer helaas Maar eigenlijk komt het nooit goed uit..
Ik zei ook al de enige week in maanden dat het mooi weer en ik voelde me echt zo belabberd.
Als die hard toch erop uit met mijn zoontje, maar dat ging echt amper die 2 dagen sowieso. 1 dag liep ik alleen maar te snuiten en op mijn neus te rammen (omdat die zo jeukte haha).
En dan ineens knap je gelukkig weer op. Wat was ik blij
Gewoon veel paracetamol nemen, stomen, een ui op je kamer. En besef dat een verkoudheid gemiddeld zo'n 7 tot 10 dagen duurt. Maar de laatste dagen zwakt het allemaal wat af.
Griep kan je ook wel twee weken last van hebben.
Beterschap! Eind deze week is het weer slecht weer helaas Maar eigenlijk komt het nooit goed uit..