Good Luck
donderdag 29 september 2011 om 09:11
Zo, ben toch vrij vandaag. Oudste nog een dagje thuis en dan gaat hij morgen naar school, nog een ochtend net voor de vakantie. Echt fit is ie nog niet, maar goed.
Mamax, wat doet jouw man eigenlijk voor werk? Veel keuzes moeten jullie maken voor het huis, lastig.
Compu, houd je het dieet een beetje vol?
Enka, Primark ken ik helemaal niet, is dat leuk? Shoeby valt vaak klein vind ik. Ik had een poosje terug allemaal shirts besteld bij Shoeby voor oudste, maar ze pasten jongste . Nou is Jongste ook een flinkerd, maar toch.
Mamax, wat doet jouw man eigenlijk voor werk? Veel keuzes moeten jullie maken voor het huis, lastig.
Compu, houd je het dieet een beetje vol?
Enka, Primark ken ik helemaal niet, is dat leuk? Shoeby valt vaak klein vind ik. Ik had een poosje terug allemaal shirts besteld bij Shoeby voor oudste, maar ze pasten jongste . Nou is Jongste ook een flinkerd, maar toch.
donderdag 29 september 2011 om 09:54
Ik heb net een winterjas voor Oudste bij Shoeby besteld. Hier valt het wel mooi, maar Oudste is ook smal, dat scheelt denk ik.
Star, bouwvak is 3 weken. Man moet in principe minimaal 2 weken van de bouwvak pakken, laatste week kan dan ervoor of erna.
Jin, man is controller bij een glasbedrijf. Ik ben ook nog nooit bij Primark geweest, ik hoor er nogal wisselende verhalen over. Wij hebben er ook geen in de buurt.
Misselijkmakend nieuws trouwens van dat 5-jarige meisje met chlamydia
Star, bouwvak is 3 weken. Man moet in principe minimaal 2 weken van de bouwvak pakken, laatste week kan dan ervoor of erna.
Jin, man is controller bij een glasbedrijf. Ik ben ook nog nooit bij Primark geweest, ik hoor er nogal wisselende verhalen over. Wij hebben er ook geen in de buurt.
Misselijkmakend nieuws trouwens van dat 5-jarige meisje met chlamydia
donderdag 29 september 2011 om 16:44
Jinny, lekker zeg nog een dagje extra vrij. En hebben ze bij jullie alweer bijna vakantie? Dat is ook snel. Hier nog 2 weken wachten. Jongste ook alweer aan het opknappen?
Mamax en Jinny, Primark zit in Hoofddorp en Rotterdam. Volwassen kleding vind ik niets en echt een mega graai cultuur. Dus dat slaan we altijd over. De jongenskleding vind ik wel leuk. Leuke overhemdjes en truien gescoord en een "ik ga in de blubber spelen" jas voor T. Ook nog heerlijk zacht gevoerde sweat-vesten etc.
Mamax, al uit de bouw dilemma's? En al een nieuwe bril gescoord?
Amalia, dus ook Italie zijn hier ook mensen die er niet heen gaan?
Verder hier weinig te melden, vanavond man weer thuis dus dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het examen is gegaan...
Mamax en Jinny, Primark zit in Hoofddorp en Rotterdam. Volwassen kleding vind ik niets en echt een mega graai cultuur. Dus dat slaan we altijd over. De jongenskleding vind ik wel leuk. Leuke overhemdjes en truien gescoord en een "ik ga in de blubber spelen" jas voor T. Ook nog heerlijk zacht gevoerde sweat-vesten etc.
Mamax, al uit de bouw dilemma's? En al een nieuwe bril gescoord?
Amalia, dus ook Italie zijn hier ook mensen die er niet heen gaan?
Verder hier weinig te melden, vanavond man weer thuis dus dat is wel fijn. Ben benieuwd hoe het examen is gegaan...
donderdag 29 september 2011 om 20:50
quote:amalia schreef op 29 september 2011 @ 20:24:
Vraagje; waarom staat die glibberige Arie hier weer naast? Die zie ik nu al maanden? Of ligt dat aan mijn pc? Anders kom ik hier alleen nog maar via de Foon hoor :puke:
Doe eens f5 (correct me if I am wrong...) dat schijnt te helpen.
Maar ik heb Arie ook al maanden inderdaad (ik heb geen f5 )
Vraagje; waarom staat die glibberige Arie hier weer naast? Die zie ik nu al maanden? Of ligt dat aan mijn pc? Anders kom ik hier alleen nog maar via de Foon hoor :puke:
Doe eens f5 (correct me if I am wrong...) dat schijnt te helpen.
Maar ik heb Arie ook al maanden inderdaad (ik heb geen f5 )
zaterdag 1 oktober 2011 om 20:10
Aaah wat een onwijs lekker weer!!! Ik zat in de zon en het was zo warm dat ik gewoon geen puf meer had iets te doen ha ha. Erg zeg.
Oudste weer gevoetbald. Zo leuk! Hij is echt heel goed. En heeft zo´n slecht team, heel zielig... Ze verliezen steeds. Maar hij maakte 3x bijna een doelpunt en 3x een kopbal! Ik wist niet wat ik zag, gaaf joh! Vind het zo stoer
Krijg ook van alle kanten te horen; jee wat speelt hij goed!
Valt natuurlijk op tussen de bloemetjeszoekers, iemand die wel voetbalt
Maargoed, ik ben natuurlijk niet helemaal onpartijdig
Oh Suze, MP plan opgegeven? Maar toch wel wat dingen die erop kunnen? Altijd lachen (afspraak maken, voor niets blijven wachten op een afspraak, toch afdingen aan de deur ).
Oudste weer gevoetbald. Zo leuk! Hij is echt heel goed. En heeft zo´n slecht team, heel zielig... Ze verliezen steeds. Maar hij maakte 3x bijna een doelpunt en 3x een kopbal! Ik wist niet wat ik zag, gaaf joh! Vind het zo stoer
Krijg ook van alle kanten te horen; jee wat speelt hij goed!
Valt natuurlijk op tussen de bloemetjeszoekers, iemand die wel voetbalt
Maargoed, ik ben natuurlijk niet helemaal onpartijdig
Oh Suze, MP plan opgegeven? Maar toch wel wat dingen die erop kunnen? Altijd lachen (afspraak maken, voor niets blijven wachten op een afspraak, toch afdingen aan de deur ).
zondag 2 oktober 2011 om 15:07
Ah Suus, jammer van de vakantie. Woe daten goed plan. Hebben we eigenlijk tgelijk herfstvakantie? Straks even checken.
Lig heerlijk in de zon aan plaatselijk strand, man en kind zijn plonzen, mama even in de relax modus.
Amalia, wat stoer dat L zo goed voetbalt! Haha, ik hoor jou al tieren langs de lijn naar de bloemetjeszoekers.
O, buuf smst dat ze onderweg is. Gezellig.
Lig heerlijk in de zon aan plaatselijk strand, man en kind zijn plonzen, mama even in de relax modus.
Amalia, wat stoer dat L zo goed voetbalt! Haha, ik hoor jou al tieren langs de lijn naar de bloemetjeszoekers.
O, buuf smst dat ze onderweg is. Gezellig.