Verboden verdriet

02-10-2011 12:50 388 berichten
Alle reacties Link kopieren
Getrouwde vent gaat vreemd met getrouwde vrouw.

Ze spreken af enkel met elkaar sex te hebben en natuurlijk met hun eigen partners.

Getrouwde minnares gaat scheiden en treft een vrije vent waar ze verder mee wil.

Getrouwde vent (TO dus) is nu verdrietig omdat hij niet meer van 2 walletjes kan eten.

Dat is het ongeveer.
anoniem_132375 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 17:30
Reden: aangepast op verzoek
% gewijzigd
Ik heb totaal geen medelijden met jouw verdriet. Je hebt het volledig over jezelf afgeroepen! Misschien is dit wel een soort karma?
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 12:50:

En dan is er nog de onwaarschijnlijke hoop dat ze op haar schreden zal terugkeren of toch wel ruimte kan vinden voor onze vriendschap. Dit is echt één van de meest egoistische manieren van liefde die ik ooit heb gelezen. Je houdt zoveel van haar dat je hoopt dat ze wederom genoegen neemt met iemand, jij, die er nooit 100% voor haar zal zijn? Hoe egocentrisch kun je zijn?! Wees blij voor dr, dat zij nu iemand gevonden heeft die er echt voor haar is ipv haar als bijspeeltje te willen claimen. Bah bah ende driewerf bah!

Met onze huwelijken bemoeiden we ons niet, dat was zo afgesproken. Maar onze vriendschap gaf ons wel de kracht en de energie om onze eigen langdurige relaties vol te houden. In alle opzichten voldeed onze vriendschap aan de verwachtingen die we ervan hadden. We gingen al snel van elkaar houden, hoewel natuurlijk op een andere manier dan onze eigen partners. We beloofden elkaar ook trouw en een vriendschap tot in onze ouderdom, niemand anders zou tussen onze vriendschap in komen en we zouden geen seks hebben met anderen dan onze eigen partners en ons. Zo zouden er ook geen akelige ziektes meekomen in onze huwelijken.

[..]

Maar voor mij begonnen daarmee wel de eerste zorgen over onze vriendschap.

[..]

Als ik haar vroeg hoe het ging vertelde ze me dat het prima ging en dat ze nog steeds hartstikke tevreden was over onze vriendschap.

[..]

We hebben samen nog geknokt om toch onze vriendschap in stand te kunnen houden, maar helaas ze zag er uiteindelijk geen ruimte meer voor.

[..]

Ik probeer redenen te vinden om boos op haar te kunnen zijn, dat ze onze vriendschap heeft verraden.

[..]

En dan is er nog de onwaarschijnlijke hoop dat ze op haar schreden zal terugkeren of toch wel ruimte kan vinden voor onze vriendschap.Ze had gewoon genoeg van je vriendschap.

Nu heeft ze liefde en een relatie.
quote:Kier_V schreef op 02 oktober 2011 @ 13:23:

[...]

En blijven zwelgen in zelfmeelij.

Wanneer je door wilt met je 'verdriet' en leven, dan ga je toch geen topic openen met een inhoud dat de wond vers houdt?Touchè. Samen met de vivaforummers herinneringen ophalen aan de eerste keer dat je haar zag op het station en al jullie fijne wandelingen samen gaat je niet over je liefdesverdriet heen helpen.
Ga in therapie!
"Dat ze onze vriendschap heeft verraden"

Dude, jij hebt jouw huwelijk verraden! Waar zeur je nou over?
O, was het vriendschap? Ik dacht dat het om seks ging?
Ga in therapie!
quote:_minny schreef op 02 oktober 2011 @ 13:30:

"Dat ze onze vriendschap heeft verraden"

Dude, jij hebt jouw huwelijk verraden! Waar zeur je nou over?
quote:Twinkle1001 schreef op 02 oktober 2011 @ 13:27:

[...]

Ze had gewoon genoeg van je vriendschap.

Nu heeft ze liefde en een relatie.
Daar gaat het ook om natuurlijk, Dubiootje. Maar vriendschap klinkt minder lullig naar zijn vrouw toe denk ik of zo.
TO, je lijkt me een ontzettend vervelende man.
wij slapen nooit.
Ik geloof niet dat 'ie nog terug durft te komen
TO kom je nog even reageren?? Ik ben retebenieuwd wat je van onze vragen/reacties vindt!

Het is vaker gevraagd: Maar waar is je vrouw in dit hele verhaal?? Misschien ligt het wel genuanceerder dan dat het nu overkomt.

Neemt niet weg dat ik vreemdgaan zonder medeweten van je vrouw om te kotsen vind en het dan ook nog een vriendschap noemen..
Tja, dat is zo. En het heeft ook veel meer diepgang dan een neukertje. Maar het ging toch vooral om kopjes koffie en wandelingen en fijne gesprekken? Het maatjesgevoel?

Dan vind ik het ook wel schandalig dat ze opeens weinig interesse meer had in zijn leven, zijn gezin en zijn dagelijkse beslommeringen. Omdat ze een ander had! Terwijl ze hem trouw had beloofd!

Schande, zeg ik!
Ga in therapie!
heeft er iemand een zakdoekje?

Wat een zielig verhaal zeg TO

Ik krijg bijna medelijden

BIJNA hè, want eigenlijk vind ik je gewoon een natte zak hooi!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik weet dat buitenechtelijke relaties moreel verwerpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo gelopen. Het gaat ook niet om medelijden op te wekken. Het is mijn manier om het een plekje te geven. Het is inderdaad een kwestie van boontje komt om zijn loontje. Zoals geschreven, ik heb het geaccepteerd en zal het toch moeten verwerken. Natuurlijk ga ik niet op zoek naar een nieuw neukertje en zal ik moeten werken aan het huwelijk met mijn vrouw die ik bedrogen heb. Maar buitenechtelijk of niet, het verdriet is er niet minder om. Je kan het ook opvatten als een waarschuwing van weet waar je aan begint want er zit veel meer achter dan even een vriendinnetje of vriendje nemen. Want als ik sommige topics lees gebeurt dit bij vrouwen net zo goed.

Ik probeer het te relativeren met dat er ergere dingen op de wereld zijn, maar verstand en gevoel lopen hier ver uiteen.

Hmmm, naast de hongersnood in Afrika weet ik wel iets wat erger is dan jouw ´verdriet´; misschien het feit dat je je vrouw belazert?
This is not kosher!
IK neem geen vriendje hoor

Ik selecteer namelijk op twee dingen:

Relatie status (zowel hij als ik single)

Lengte (minimaal 1.90)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 13:37:

Ik weet dat buitenechtelijke relaties moreel verwerpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo gelopen. Het gaat ook niet om medelijden op te wekken. Het is mijn manier om het een plekje te geven. Het is inderdaad een kwestie van boontje komt om zijn loontje. Zoals geschreven, ik heb het geaccepteerd en zal het toch moeten verwerken. Natuurlijk ga ik niet op zoek naar een nieuw neukertje en zal ik moeten werken aan het huwelijk met mijn vrouw die ik bedrogen heb. Maar buitenechtelijk of niet, het verdriet is er niet minder om. Je kan het ook opvatten als een waarschuwing van weet waar je aan begint want er zit veel meer achter dan even een vriendinnetje of vriendje nemen. Want als ik sommige topics lees gebeurt dit bij vrouwen net zo goed.Ja, en? Wat wil je hiermee zeggen?
Ach het is je overkomen. Wat vervelend!
quote:derringer schreef op 02 oktober 2011 @ 13:37:

Ik weet dat buitenechtelijke relaties moreel verwerpelijk zijn. Maar het is nu eenmaal zo gelopen. Het gaat ook niet om medelijden op te wekken. Het is mijn manier om het een plekje te geven. Het is inderdaad een kwestie van boontje komt om zijn loontje. Zoals geschreven, ik heb het geaccepteerd en zal het toch moeten verwerken. Natuurlijk ga ik niet op zoek naar een nieuw neukertje en zal ik moeten werken aan het huwelijk met mijn vrouw die ik bedrogen heb. Maar buitenechtelijk of niet, het verdriet is er niet minder om. Je kan het ook opvatten als een waarschuwing van weet waar je aan begint want er zit veel meer achter dan even een vriendinnetje of vriendje nemen. Want als ik sommige topics lees gebeurt dit bij vrouwen net zo goed.Je gaat dus geen antwoord geven.. Jammer.
Nou bedankt voor de waarschuwing, gelukkig zit ik niet zo (rot) in elkaar dus zal ik die fijn naast me neerleggen.
This is not kosher!
En wat vindt jouw vrouw er eigenlijk van dat het gewoon zo gelopen is?

O wacht die weet natuurlijk van niets..
tuurlijk gaat hij geen antwoorden geven.

hoogdravende monologen zijn meer zijn ding.
wij slapen nooit.
Hallo TO. Knijp eens tussen je benen. Zitten daar nog ballen? Want zo'n ongelofelijk slap melodramatisch verhaal is natuurlijk niets voor echte mannen. Ga eens vissen en bier drinken en pak je EIGEN vrouw eens. Zakkewasser
Er zijn overigens genoeg mannen die er niet zo'n "vriendschap" op na houden. Dus wat is je punt nou eigenlijk met die opmerking? Ik vind m manipulatief en daar hou ik niet van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven