Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:hatseklats schreef op 02 oktober 2011 @ 20:29:

Hé, da's herkenbaar! In mijn fantasie en dromen ben ik ook 15 kilo lichter!!Hahaha, ik beken ook!
Alle reacties Link kopieren
O, hij praat in de je-vorm. Dat is dan weer jammer.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:29:

[...]



Op het moment nog niet hoor Nou ja, wie weet he?
Waarom gaan ze niet eerst met hem werken aan zijn eetpatroon/psyche?



Je kan hem wel meteen fanatiek laten sporten, maar hoeveel zin heeft dat met zo'n lichaam?
Alle reacties Link kopieren
Leuke man. Ik hoop dat het hem lukt.
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet dood, dat weten we nu wel, maar ik vind het wel link zoveel oefeningen en zo een lijf.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Is het wel verantwoord om zo heftig aan de slag te gaan bij zo iemand? Echt....dat hart....
Alle reacties Link kopieren
Dat ze niet bang zijn dat hij een hartaanval krijgt of zo..ik zit hier nog met angst, terwijl ik weet dat hij bij DWDD afgelopen week gezond en wel aan tafel zat.
Leuk huis, lieve man, goede kop en nu leert hij ook nog een koken.....iemand zijn telefoonnummer?
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:30:

O, hij praat in de je-vorm. Dat is dan weer jammer.





oeh ja bah,daar heb ik ook een scheithekel aan.



Maar gelukkig doet hij het niet de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
Knap dat hij gewoon op TV dit aangaat, zou ik niet zo snel doen hoor
Alle reacties Link kopieren
Haha, Ste en Hatseklats, zo te lezen hebben we alle drie onze twijfels!
Alle reacties Link kopieren
Sporten met volle maag. Brrrrrr
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 02 oktober 2011 @ 20:31:

Waarom gaan ze niet eerst met hem werken aan zijn eetpatroon/psyche?



Je kan hem wel meteen fanatiek laten sporten, maar hoeveel zin heeft dat met zo'n lichaam?





Dat het zin heeft is bewezen hé!

170 kilo in 300 dagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:30:

O, hij praat in de je-vorm. Dat is dan weer jammer.Ik heb het even gemist... Hoe uit zich dit?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft hij ook best wel een lieve familie
Wow je ziet het al goed!
Alle reacties Link kopieren
Spannend..
Alle reacties Link kopieren
iedere 2 dagen 1 kilo: dat is best veel. Maar ja, het overgewicht is natuurlijk ook heel veel
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:33:

Haha, Ste en Hatseklats, zo te lezen hebben we alle drie onze twijfels!
Alle reacties Link kopieren
Oh, zo met Wendy in zijn armen zie je wel dat hij is afgevallen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 02 oktober 2011 @ 20:35:

Wow je ziet het al goed!Inderdaad. Ziet er veel beter uit
Alle reacties Link kopieren
quote:deenje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:36:

iedere 2 dagen 1 kilo: dat is best veel. Maar ja, het overgewicht is natuurlijk ook heel veelDan zou ik in mijn geval in een maandje weer op streefgewicht zijn.... Sjees.
Alle reacties Link kopieren
Sjeeeeeezzzzuuuusssss....



petje af zeg!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het wel zien ook hoor!
Ik vind hier dingen van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven