Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Hij parkeert bij een gele streep.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft zo een blij hoofd :-D
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Sneu hoor.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ja gek he
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Ik heb op dwdd bekeken hoe het hem afgaat.... indrukwekkend!!! Mocht je het ook willen weten: klik (doorspoelen naar 3:08)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:20:

Hij komt heel sympathiek over. Komt niet met smoesjes of zielige verhalen. Ik hoop zo dat het hem lukt. Zat ik net te denken. Je kunt aan zijn huis en auto zien dat hij succesvol is, maar je hoort het ook aan zijn babbel. Het is volgens mij een hele leuke vent.
Alle reacties Link kopieren
Hij blijft gewoon lachen............wat een vreselijk blije vent ondanks zijn gewicht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Zo hee, out in the open..
Alle reacties Link kopieren
Geen sokken in die zweetschoenen??



Ik vind hem trouwens ook erg eerlijk. Hij maakt het niet mooier dan dat het is. Knap hoor!
Alle reacties Link kopieren
Wat zal zijn hart het te verduren krijgen hier. Holy moly!
quote:phoolan schreef op 02 oktober 2011 @ 20:24:

Zo hee, out in the open..Ja, waarom nou? Ik begrijp dat niet hoor. Alsof hij het verdient om voor lul te staan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:24:

Hij blijft gewoon lachen............wat een vreselijk blije vent ondanks zijn gewicht.Zie ik hier iets moois opbloeien?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 02 oktober 2011 @ 20:25:

[...]



Ja, waarom nou? Ik begrijp dat niet hoor. Alsof hij het verdient om voor lul te staan!Inderdaad! Daar is hij toch echt te sympathiek voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 02 oktober 2011 @ 20:25:

[...]



Ja, waarom nou? Ik begrijp dat niet hoor. Alsof hij het verdient om voor lul te staan!Misschien als extra motivatie?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 02 oktober 2011 @ 20:26:

[...]





Zie ik hier iets moois opbloeien?
Alle reacties Link kopieren
Sinaasappels in de koelkast?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:23:

Wauw! Ik heb op dwdd bekeken hoe het hem afgaat.... indrukwekkend!!! Mocht je het ook willen weten: klik (doorspoelen naar 3:08)Wow!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 02 oktober 2011 @ 20:27:

Sinaasappels in de koelkast?Het staat wel gezond. Dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettende lieverd!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
quote:phoolan schreef op 02 oktober 2011 @ 20:26:

[...]





Zie ik hier iets moois opbloeien?Op het moment nog niet hoor
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Hé, da's herkenbaar! In mijn fantasie en dromen ben ik ook 15 kilo lichter!!
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels is hij natuurlijk een enorm gewilde rijke single hé
Alle reacties Link kopieren
Wow! Eten totdat je pijn krijgt in je maag... Heftig!
Die foto met dat bruine jasje....broer van Reinout Oerlemans
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 02 oktober 2011 @ 20:29:

Wat een ontzettende lieverd!!!Jaaaa! Ik zit hier ook al helemaal te smelten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven