Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Wow!! Wat goed!
Alle reacties Link kopieren
Naar mate zijn gezicht smaller wordt lijkt zijn gebit te groeien.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:31:

Is het wel verantwoord om zo heftig aan de slag te gaan bij zo iemand? Echt....dat hart....Inderdaad. Ze zeggen dat hij een slechte conditie heeft. Maar om 270 kg de trap op te slepen, dan moet je een topconditie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Hij is een hele Wendy afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Goed gedaan al!
Alle reacties Link kopieren
Wat een energie straalt die man uit. Bijzonder
Dat bezef.



Bah, Wendy. Ik had liever Nicolette van Dam gehad voor dit programma.
Is dat toeval, hij een lengtestreep en Wendy een breedtestreep?
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:38:

Hij is een hele Wendy afgevallen!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:38:

Hij is een hele Wendy afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
Komt vandaag alleen Danny aan de orde?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:37:

Naar mate zijn gezicht smaller wordt lijkt zijn gebit te groeien.





over nog 100 kilo is dat gebit helemaal enorm!



Bij DWDD kwam eerst dat gebit binnen met een enorme grijns en daarna kwam Danny zelf er achter aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 02 oktober 2011 @ 20:39:

Komt vandaag alleen Danny aan de orde?ja iedere week komt één iemand aan bod.
Alle reacties Link kopieren
Kinderen krijgen is moeilijk? Als in, hij kan geen woord bij daad voegen? Zeg maar...
Alle reacties Link kopieren




Lan iemand me even bijpraten? Ik kreeg telefoon...
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:39:

[...]





over nog 100 kilo is dat gebit helemaal enorm!



Bij DWDD kwam eerst dat gebit binnen met een enorme grijns en daarna kwam Danny zelf er achter aan Hahaha, ja...dat is wel waar inderdaad.
We wilden kinderen maar dat kon niet? Soms is liefde niet genoeg? Jeetje, heftig zeg als het is zoals het klinkt/lijkt.
Alle reacties Link kopieren
zonnetje: het is nu 3 maanden later en hij is al 56 kilo kwijt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:40:

Kinderen krijgen is moeilijk? Als in, hij kan geen woord bij daad voegen? Zeg maar...Ik geloof dat ze ook bang was dat ze straks kinderen zouden hebben en hij dood zou gaan aan zijn vetzucht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:40:

Kinderen krijgen is moeilijk? Als in, hij kan geen woord bij daad voegen? Zeg maar...





Met zo'n buik is het ver zoeken denk ik ja



Maar volgens mij bedoelde ze meer: hij zou er niet voor kunnen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Haai Soleil



Lieve meneer is in 90 dagen 56 kg afgevallen.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:40:





Lan iemand me even bijpraten? Ik kreeg telefoon...Danny was 270 kilo toen hij begon aan dit programma. Inmiddels is hij 56 kilo afgevallen. Oh, en we hebben allemaal heel veel sympathie voor hem
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 02 oktober 2011 @ 20:40:





Lan iemand me even bijpraten? Ik kreeg telefoon...Hij is al ruim 50. Kg afgevallen!
Alle reacties Link kopieren
quote:boterblommetje schreef op 02 oktober 2011 @ 20:41:

zonnetje: het is nu 3 maanden later en hij is al 56 kilo kwijt!





Hoe heeft hij dat gedaan?

En is dat niet véél te veel voor zo'n korte periode? Day is toch ook niet goed....
Alle reacties Link kopieren
quote:Annelize schreef op 02 oktober 2011 @ 20:41:

[...]





Danny was 270 kilo toen hij begon aan dit programma. Inmiddels is hij 56 kilo afgevallen. Oh, en we hebben allemaal heel veel sympathie voor hem O ja en dat ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven