The Ghost House

18-09-2011 15:12 1901 berichten
Iedereen heeft weleens van het Landhuis gehoord, maar wie woont daar? Wie zijn die vervelende (maar lieve) bewoners die overal in de Viva forum hun afdruk achterlaten? Bestaan ze of zijn het onmogelijke cyberduiveltjes? Voor iedereen die binnen komt kijken, dit zijn onze bewoners:

Elfje26 Oprichter van de groep en persoonlijk vriendin van de mythische KP

MrsStanleyWalker aka Wa'k, die altijd klaar met haar goede adviezen staat.

Idalee (gelukkig), ons lief dwergje. Ze heeft een eigen kamer, maar slaapt normaal gesproken in het oor van DonkeyShot.

Xalvadora aka xalliesuper (gelukkig)

Dickens, de schrijfkunstenares

Khemam, de tropische vrouw

Thekla, heel lang niet gezien. Ze wordt nog gezocht

MEFS, de opperheks (dus, niet sollen met haar)

Conundrum

Nerd, met zijn raadselachtige berichten

DonkeyShot, onze lieve ezel

Ronnie Mitchell, ook lang niet gezien

Yellow Love, die af en toe komt de kruidentuin verzorgen

Janejane38 *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11*

Digibeet *opdrachten succesvol uitgevoerd op 08/08/11* en zijn scheikundige hond

Chrissiy *opdracht succelsvol uitgevoerd op 10/08/11*

Morena *geen succesvolle opdracht geloof ik, maar wel heul errug welkom!! *

Miekkie *opdracht succesvol uitgevoerd op 15/08/11*

En natuurlijk het personeel en de huisdieren:

De Butlers: Sjors en James

De tanningbutler, maar die is persoonlijk bezit

De Huisdieren Liza, Brutus en de Night-Marys en Joop

En niet te vergeten: Het A-team (if no one else can help u)D

de kamermeisjes: die de heren een aangename verblijf in het landhuis bezorgen.

Iedereen mag binnenkomen, het huis onderzoeken en onze fantasiewereld verrijken. Welkom op deel 6.

Deel 5
Alle reacties Link kopieren
Vervelend zeg! En dan te bedenken dat het GVD niet eens nodig hoeft te zijn. Verdories!
You know how I know? Because I reeaally think so!
zeker vervelend Sun, maar een jongetje zijn is ook niet heel erg hoor

weet je trouwens zeker dat die uitslag erbij hoort? dat het geen allergie is?
Hahaha, klopt sunemom! Ik mag de hele dag het laatste woord hebben en hij zegt nog dankjewel ook.
Ik weet zeker dat die uitslag een allergie is, ik ben allergisch voor zo'n beetje iedere antibiotica, de huisarst heeft speciaal gezocht naar een versie waarbij hij verwachtte dat het 'slechts' uitslag op zou leveren. Hij verstaat zijn vak, ik haat jeuk
Ik heb liever pijn dan jeuk! Ik haat jeuk. Jeuk is verschrikkelijk. Ik heb zwangerschapscholetase gehad, wat een ellende. Jeuk, jeuk, jeuk!
Ik ook mrs ik ben heel erg goed in pijn negeren, jeuk daarintegen.. Nope..

Nu ga ik ehct douchen en hopen op slaap, truste dames.
Trusten sunemom!

Was even iemand aan het corrigeren...
trusten Sun! Hopelijk ben je snel van d jeuk af!
Hallo...?!
sssslaapt iedereeen.......
joeeehooeeee wat klinkkkkt het hierrr hollll

echhooo echhooooo
Goedemorgen,

Ik dacht, we hebben nog geen spook in huis. We moeten een paar lieve spoken zoeken.

En Halloween is over een maand

Ik stem voor Caspar!
jaaa spoken zijn leuk! ik wil ook een spook!
Hallo goedemorgen allemaal.

Het is hier schoolvakantie, dus heb ik zowaar wat tijd over voordat ik de deur uitga. Iedereen ligt hier nog lekker te ronken en mama zit al aangekleed en in de verf van koffie en een boterhammetje te genieten.
Khemam! Ik heb je gemist hier! Hoe is het? En het demolitionteam? Nog huisraad gesloopt?
Het slopen is gelukkig een beetje afgelopen, viespeuken zijn het nog steeds maar ze vinden het inmiddels best prettig om afgespoten te worden.

Verder gaat alles wel goed hier, druk natuurlijk maar heb het prima naar mijn zin. Gisteren naar het theater geweest met wat mensen van het werk, uiteindelijk op het terras geeindigd en alle wijn in die tent opgezopen. Dus voel me een beetje brak vandaag. Hoest met jou? En je mannen natuurlijk. Loopt mason al of is staan voorlopig ff genoeg voor hem?
Staan vindt Mason wel even genoeg nu. Hij is wel gaan kruipen in plaatst van de hele tijd tijgeren. Maar wat wordt dat kind smerig nu op een dag. Daar is niet tegenop te dweilen met dat vee van ons. En als ie buiten is geweest, is het net een varkentje.

Maar wat gaat het snel opeens, het baby-achtige is er helemaal vanaf. 's Ochtends staat ie in zijn bedje te stralen en trek ie aan mijn haren om me wakker te maken. Het is echt een heerlijk jong!
Heerlijk is dat toch he? Dat lachje 's morgens als ze je zien. Geniet er nu nog van. Maar vanaf nu gaat het zeker razendsnel, voor je het weet kom je ogen en oren tekort. Is ff een overgang, je baby wordt een dreumes. Maar ook dat heeft zijn charmes. Straks kun je echt met hem dingen ondernemen en dat is ook zo heerlijk.

Osama stond met 6 maanden en liep met 8 maanden, het is nog steeds een ontzettend fysiek kindje. Doet nu met 2 gewoon een koprol en klimt op het aanrecht bijv. Alleen is hij met praten weer niet echt een vlotte.
Er zit echt veel verschil in met die ukkies. Mason is best sterk wat betreft sociale interactie. Hij is trouwens ook superondeugend! Hij weet dat hij niet op het kussen van de hond mag komen, hij kijkt me aan met een duivelse blik in zijn pretogen en tijgert dan als een dolle naar de hond en als hij er bijna is, weet ie dat hij opgepakt gaat worden en grinnikt ie al. Hond doet precies hetzelfde, die mag niet op het speelkleed komen. Gek word ik van die twee!
Hahaha weet er alles van. pas geleden was ik mijn honden en zoon kwijt, waren ze met zijn allen op pad gegaan door de bosjes naar de tuin van de buren. Wie het eerst is gegaan zal ik nooit achter komen, maar dat ze allemaal weten dat dat niet mag is een ding wat zeker is.

Hey meis, fijne dag verder, ik ga maar weer even arbeiden. Nieuwe collectie ligt weer in de winkels en ik heb een paar heule sexy ondraagbare schoenen gezien.

Laters.
SSSSJJJJJOOOOOOOORRRRRRSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JJJJJJAAAAAAAMMMMMMMMEEEEEESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jullie doen toch geen rare dingen met elkaar ?
Ja mefs, dat kan je verwachten als wij er niet zijn om ze aan het werk te zetten!

Sjors! Let op mijn sukadelappen en James, schenk een borrel in. Moeders heeft even rust nodig.
haai Kheetje! we missen je hoor!

leuk die baby/peuter/honden verhalen

James, maak je beroemde jachtschotel weer eens!
Zie je nou wel idalee, dat baby's en honden samenspannen tegen mammies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven