Mode & Beauty alle pijlers

Stapoutfit

03-10-2011 21:52 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik heb geloof ik even een realitycheck nodig op kledinggebied

De laatste jaren betekent stappen voor mij: borrelen, lekker uit eten en evt nog afzakken in een gezellig (bruin) kroegje. Daar kom ik meestal wel mee weg in een jurkje, broek met bloes of zelfs spijkerbroek met shirt.

Nu ga ik dit weekend stappen met een gezellige groep mensen, waarbij we thuis gaan eten en daarna gaan optutten en uitgaan, waarschijnlijk tot in de late uurtjes.

Omdat ik dat sinds nou, eeehm, een jaar of 10 niet meer heb gedaan, weet ik niet wat ik aan zou moeten trekken......

Dus hier de vraag: wat is leuk en comfortabel om aan te trekken? En waarmee val ik niet teveel uit de toon?

Wat trekt men tegenwoordig aan bij het Stappen?

Totaal aantal stemmen: 12

spijkerbroek (8%)
rokje Geen stemmen
jurkje (67%)
blotebuiktopje (8%)
spijkerrok Geen stemmen
overall Geen stemmen
legging met iets erop Geen stemmen
... (17%)
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:mrsstanleywalker schreef op 03 oktober 2011 @ 22:29:

Dikke panty? Het is nog geen winter. Waarom geen dunne panty of doe eens gek, mooie kousen. Mooie pumps eronder en wat accessoires.

Mooie kousen als in gladde glanzende panty/holdups?

Of zijn 'mooie kousen' panty's met een patroon/friebeltje/figuur erop? (gruwel)

De term mooie kousen zeggen mij nu niet zoveel, ben een beetje mode-autitisch, je moet het me echt duidelijk uitleggen
Orublu kousen zijn mooi. Bij de Bijenkorf te koop.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Oeh, met zulke benen zijn sportsokken ook mooi, haha.

Dank voor de tip!
Wolford naar ik heb begrepen ook.

Make up!!

Welke kleurstelling heb je? Ben je donker?

Smokey eyes?

Ik oefen wel eens op mooie smokey eyes, maar het wordt toch nooit zo mooi als ik zou willen. Punt is wel: zwaardere make-up dan overdag; genoteerd.
Ik bedoelde natuurlIjk niet met zo'n suf patroontje of figuurtjes. Dan doe die fugly legging maar.

Wolford en Orublu hebben inderdaad mooie kousen.

En smokey eyes of rode lipstick, maar FGS niet allebei!
You know how I know? Because I reeaally think so!
Leuk jurkje met leuke schoenen en leuke tas o.i.d. doen het altijd goed.

Pantykousen vind ik niks. Krijg ik een beetje een lingerie idee mee en vind het niet mooi om daarmee als ze zichtbaar zijn (zoals foto's hierboven) mee over straat te gaan..
quote:Enn schreef op 03 oktober 2011 @ 22:08:

Ik vind de twee buitenste foto's het mooist. Of een zwarte panty of huidskleur alleen dan wel een fijne kleur die niet te veel opvalt.

afbeeldingde meest rechtse is volgens mij katie holmes, als je zulke voeten hebt als haar, dan geen open schoenen aub!

ik gewoon googlen wat een lbd is hè

quote:maaique schreef op 03 oktober 2011 @ 22:12:

Leggginnngg!

Ik heb fugly benen, maybe de op ook wel :p (blote benen kan alleen als je 20 bent en mt 34 imo)

Beter een legging dan cellulite benen haha

mwah, ik vind het gewoon aan je benen liggen.

mooie, gebruinde benen kan prima bloot. ook als je 40 bent en maat 40 hebt...
Geen legging als je gaat clubben, dan loop je echt achter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven