Trainer en ik?
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:02
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:00:
Voor mij is het ook ''over'' met hem alleen de manier waarop het allemaal gegaan is toch heel anders dan het simpele verhaal van die jongen. Zoiets heeft iedereen meegemaakt en dat is gewoon even doorbijten. D'r komt vanzelf een ander.
Ik heb er bijna een ban voor over...
Jij bent echt... zo....
Voor mij is het ook ''over'' met hem alleen de manier waarop het allemaal gegaan is toch heel anders dan het simpele verhaal van die jongen. Zoiets heeft iedereen meegemaakt en dat is gewoon even doorbijten. D'r komt vanzelf een ander.
Ik heb er bijna een ban voor over...
Jij bent echt... zo....
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:10
HAHAHAHAHA gaia9.....................
En 'ikbenlief', wat weet jij daar nou van? Van het verdriet van de ander? Alsof je het een met de ander moet vergelijken en 'je eigen situatie erger is'? Elke situatie is er eentje en die mag er in mijn idee áltijd zijn. Ieder verdriet. Pijn moet je niet met pijn van een ander vergelijken, daarmee bagatalliseer je de gevoelens van jezelf en/of anderen. Beide niet nodig.
Kortom:
Weltrusten ermee en tabee.
En 'ikbenlief', wat weet jij daar nou van? Van het verdriet van de ander? Alsof je het een met de ander moet vergelijken en 'je eigen situatie erger is'? Elke situatie is er eentje en die mag er in mijn idee áltijd zijn. Ieder verdriet. Pijn moet je niet met pijn van een ander vergelijken, daarmee bagatalliseer je de gevoelens van jezelf en/of anderen. Beide niet nodig.
Kortom:
Weltrusten ermee en tabee.
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:11
quote:zonnestraal1987 schreef op 04 oktober 2011 @ 01:10:
Kortom:
Weltrusten ermee en tabee.Eensch!
Kortom:
Weltrusten ermee en tabee.Eensch!
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:11
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:12
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:11:
Serieus; Zoek eens heel snel hulp, mij constant aanvallen op internet met loze (zogenaamde) beledigingen. Je bent niet goed wijs en ook nog eens onsociaal en onzeker in real life.
OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Hé jij lag toch te slapen?
Serieus; Zoek eens heel snel hulp, mij constant aanvallen op internet met loze (zogenaamde) beledigingen. Je bent niet goed wijs en ook nog eens onsociaal en onzeker in real life.
OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Hé jij lag toch te slapen?
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:12
quote:ikbenlief schreef op 04 oktober 2011 @ 01:11:
OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Ksssttt naar bed jij!
OPEN MIJN TOPICS GEWOON NIET ALS JE JE ERAAN STOORT. Voorkomt zoveel gezeik. Batwom, yellowlove en Gaia.Ksssttt naar bed jij!
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:23
Hihihihi ik heb mij niet héél prettig gevoelt vandaag (zie mijn eigen topic als je tóch benieuwd raakt), maar dit is wel echt heel grappig en na één biertje omdat ik denk dat ik dan sneller slaap na mijn vorige slapeloze-het-is-uit-toestand-nacht, kan ik wel ongenegeerd lachen om je manier van kijken.
Met dank aan: Gaia9, _yellowlove_, batwom.
De gemorpfte eenheid (hihi).
Met dank aan: Gaia9, _yellowlove_, batwom.
De gemorpfte eenheid (hihi).
dinsdag 4 oktober 2011 om 01:26