Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
happy new topic !!!!

net ook in oude topic geplakt, nieuwe yunomi-kwartaalpakket is bekend en dat terwijl ik nog niet begonnen ben aan de shampoo uit het pakket van het 1e kwartaal

Spaarperiode: van 3 oktober 2011 tot 1 januari 2012

ebookers.nl korting - 250 Nomis

Je krijgt niet 1 maar 2 kortingen: ¤ 25,- korting bij boeking van vlucht + hotel, hier geldt een minimum van 3 overnachtingen

OF 10 % korting bij boeking van een hotel, allebei te boeken op ebookers.nl.

Yunomi verzorgingspakket - 500 Nomis

Rexona Cotton Dry, 35 ml

Andrélon: Shampoo Volume & Care

Andrélon Conditioner Volume & Care

Prodent WHITE NOW

Dove Men+Care Aqua Impact
Happy new topic!!!

Heeft iemand van jullie ervaring met deze site? Of deze?

Zou het zin hebben om er een 1p matras op te zetten? Of kan ik mezelf de moeite besparen en em gewoon naar het grofvuil brengen ?

Die garagesale bij de AH is trouwens begonnen...
We vrekken maar door...

Ik ken alleen de sites van horen zeggen Janna, zelf geen ervaring mee. Maar het is het proberen waard, als het matras nu niet in de weg staat? Naar het grof vuil kan altijd nog.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jeeej en dat is nummer vier :D

Dikke winst op een paar laarzen via marktplaats gemaakt: gekocht voor een tientje (eerst 140 euro), pasten me toch niet goed dus op marktplaats gezet: verkocht voor 40 euro :p mooi een deel van mn nieuwe laarzen van betaald!
Happy New Topic!

Hallo dames,

Ik zal wel mosterd zijn, maar hier is een leuke site, voor wie hem nog niet kent.

http://www.actiepagina.nl/?gclid=CLzrtt ... 3godiyKM0w
Ik ben helemaal blij met de AH garage sale want ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een nieuwe elektrische tandenborstel, mijne was echt niet goed meer!

Met een sapcentrifuge heb ik dan weer niets en heb sowieso verder geen huishoudelijke apparaten nodig. Maar die tandenborstel kwam hier toevallig supergoed uit!

Ging hem overigens net kopen en er stonden er nog maar 3. Dus of ze hebben niet echt groot ingekocht, of ze gaan megasnel.
Wauw, deel vier al. Heb ik verteld dat ik laatst in de end of season sale van de Makro twee paar schoenen heb gekocht voor zegge en schrijve 11 euries per paar?

Ik zat zaterdag met een vriendin op een terrasje en die zei opeens: wat heb je leuke schoenen aan.

Aan de ene kant heel vrekwaardig - wat is nou 11 euro - aan de andere kant niet: Ik heb namelijk al een paar (of 26 ) zomerschoenen.

Die garagesale valt me een beetje tegen. Ik dacht dat het meer producten zouden zijn.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Happy new topic!

Ik ben een semi-vrekker (of gewoon een hele slechte ) dus van mij de champagne en de happies!

Wel slim ingekocht hoor (en vanuit de diepvries )
Ik ben ook een slechte vrekker... had zaterdag broccoli gekocht, want die was in de bonus...

So far so good...

Maar... er zat vocht in het zakje waar de broccoli (gewoon een stronkje) inzat. Dat had ik al gezien en ik had het zakje open getrokken. Maaar nu is het dus toch half vochtig en het stinkt... dus dat kan weg...
quote:Lovestar schreef op 03 oktober 2011 @ 16:33:

Wel leuk dat mijn nr 1 het geopend heeft Vindt jou een leuke vrekker Janna

Lief!!

En lekker, die hapjes! Ik ben ook maar een semi vrekker hoor! Kan gerust eerst zuinig lopen doen en dan vervolgens iets heel duurs kopen
Wat een gaaf pakket van Yunomi. Ik kom echter niet op de site. Ik denk dat het erg druk is.
quote:Janna_ schreef op 03 oktober 2011 @ 15:07:

Happy new topic!!!

Zou het zin hebben om er een 1p matras op te zetten? Of kan ik mezelf de moeite besparen en em gewoon naar het grofvuil brengen ?

Ervaring met de tweede site (vind ik qua lay-out/zoeken ook gebruiksvriendelijker). E.e.a. aan kwijt geraakt maar ook wel eens eindeloze mailwisseling zonder dat het item echt werd opgehaald.

Niet geschoten is altijd mis....

In deel 3 hebben ik en Himalaya nog allerlei bonnetjes te geef!

(bonnen kwamen vandaag aan )
Roosje: ik kom ook niet op de site van yunomi. kwam al hier naartoe om te vragen of jullie dat ook hebben. dus even geduld maar, denk dat iedereen aan het sparen slaat

Lovestar: lekker die hapjes, krijg meteen zin in al dat lekkers (niet goed voor de lijn, maar wel lekker)
Bij de hoogvliet nu sparen voor catisfaction (kattensnoepjes), die 2 van mij worden er wild van .

Als iemand ze niet spaart, wil diegene het mij dan misschien toesturen.

Verzendkosten komen we wel uit vermoed ik .
Hier ook een semi-vrekker, maar ik laat toch even mijn geurspoor na zodat ik jullie snel weer terug kan vinden
quote:Janna_ schreef op 03 oktober 2011 @ 15:07:

Happy new topic!!!

Die garagesale bij de AH is trouwens begonnen...

Ik heb ook ervaring met de tweede (grappig, zat er net op te kijken toen ik dacht: oh ja, vrekkentopic ) Ben er het een en ander kwijt geraakt, onder andere mijn oude computer aan een bijstandsmoeder wiens dochter nu haar schoolwerk kon doen. Zo kan je met wat voor jou een sta-in-de-weg is mensen erg blij maken

Ook wel eens een bureaulampje er op gehad dat er zeker twee maanden heeft gestaan, en die werd ineens ook opgehaald. Dus soms heb je wat geduld nodig.

Trouwens, ik heb er ook wel eens een erg mooie boekenkast van af gehaald, voor in de kamer van het dochtertje van m'n ex-vriend. Die vond het idee maar niets, want kon nooit wat zijn van zo'n site, maar toen ik met die kast aan kwam moest hij daar toch op terug komen Hij staat nu ook vol met boeken, erg leuk nu ze begint te lezen.
Kan ik iemand hier blij maken met unox en/of slankie-codes?
Kan iemand mij dat yunomi eens uitleggen? Ik heb op de site zitten klikken maar snap er niets van, wat is de bedoeling? Het ziet er uit als een soort gezellige libelle-soos. Hoe heeft het met besparen te maken?
@pinks: haha, goede omschrijving. Het vrekkendeel: per kwartaal kun je punten (nomi's) sparen voor een cadeaupakket. Punten krijg je door in te loggen, vragen te beantwoorden over jezelf (bijv. hoe vaak wordt in jouw huishouden deodorant gebruikt), een reactie of artikel te plaatsten, een spelletje te doen etc. ook krijg je punten voor het invoeren van de productcodes van producten (iedere twee weken 2 andere producten, codes zijn op internet te vinden).

Zij geven ook producten weg (ik heb nog niets ontvangen,maar anderen hier wel). grote fabricant van deze producten zit achter de site,
En wat doe je dan met die punten? Want ik las op de site alleen iets over een agenda of korting op een reis/hotel oid, maar hier lees ik over huishoudelijke producten?

Wel raar hoor, dus ze doen net alsof ze social media zijn, met reageerders die artikelen plaatsen en dergelijke, maar eigenlijk zitten al die mensen helemaal niet leuk te forummen maar ze zitten punten te verdienen?!
quote:sacha27 schreef op 03 oktober 2011 @ 21:17:

Kan ik iemand hier blij maken met unox en/of slankie-codes?Nou Slankie codes wil ik wel als je ze over hebt: eendtje at versatel punt nl:)
@pinks: ieder kwartaal kun je voor verschillende pakketten sparen. Dit kwartaal zijn dat er 3

* korting bij e-bookers

* agenda (kon ook in vorig kwartaal)

* verzorgingspakket (zie mijn eerste post van dit topic) - 500 punten.

ik zit daar eigenlijk ook alleen maar punten te sparen, weet niet of anderen daar wel gezellig zitten te forummen.

net twee productcodes voor yunomi gevonden (weet niet of ze werken, lukt gister niet vanavond ga ik ze proberen) (hiermee gaat het sparen snel).

unox: 8712566176304

knorr: 8712566210534
oh ja, je hebt wel geduld nodig. het is niet de snelste site (en gisteravond dus overbelast). pakket krijg je pas na afloop van het kwartaal en kan ook wel even duren. zijn wel leuke pakketten met reguliere verpakkingen van de betreffende producten (dus geen proefpakketjes e.d.).

ik vind de site niet echt leuk ofzo, maar ik wordt wel blij van de pakketjes (van alle pakketjes eigenlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven