3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
dinsdag 4 oktober 2011 om 11:37
quote:_minny schreef op 04 oktober 2011 @ 10:59:
Waarom neem jij altijd vakantie net op het moment dat er allemaal bouwvakkende mannen in jouw buurt rondlopen? Mag ik ook eens?? Jammer dat het niet meer van dat mooie weer is, anders was er nog meer te zien. Zou alleen willen dat ze wat later langs komen
Waarom neem jij altijd vakantie net op het moment dat er allemaal bouwvakkende mannen in jouw buurt rondlopen? Mag ik ook eens?? Jammer dat het niet meer van dat mooie weer is, anders was er nog meer te zien. Zou alleen willen dat ze wat later langs komen
dinsdag 4 oktober 2011 om 11:40
quote:friezinnetje schreef op 04 oktober 2011 @ 11:37:
[...]
Mag ik ook eens?? Jammer dat het niet meer van dat mooie weer is, anders was er nog meer te zien. Zou alleen willen dat ze wat later langs komen ik geef je groot gelijk! De schilders bij mij thuis gingen zich laatst omkleden voor mijn raam
[...]
Mag ik ook eens?? Jammer dat het niet meer van dat mooie weer is, anders was er nog meer te zien. Zou alleen willen dat ze wat later langs komen ik geef je groot gelijk! De schilders bij mij thuis gingen zich laatst omkleden voor mijn raam
a docter a day keeps the apple away