3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 3 oktober 2011 om 16:21
Ik ben overigens enorm teleurgesteld in een goede kennis van mij, die op het punt stond een vriend van me te worden. Hij heeft een tijdje achter een vriendin van mij aangelopen, maar die wou geen relatie, dus hij papte aan met een ander meisje uit mijn vriendenkring. Op zich geen probleem, maar ze hebben nu "iets" en gisteren hoorde ik dat hij haar een BZN noemt. Bitch Zonder Naam. Nice...
Heb zin om m te bellen en af te blaffen, maar eigenlijk is het mijn zaak niet.
Heb zin om m te bellen en af te blaffen, maar eigenlijk is het mijn zaak niet.
maandag 3 oktober 2011 om 18:08
Zo, lekker gegeten en heel blij dat ik vandaag de vloer niet heb gedaan ik was er zo niet bij met mijn gedachten dat de macaroni door heel mijn keuken ligt
Zo lekker even uitwaaien met vriendin, de honden en popje! heb er zin in, ik belde haar vanmiddag en er moest natuurlijk spoedberaad komen, tis zo'n schat!
Zo lekker even uitwaaien met vriendin, de honden en popje! heb er zin in, ik belde haar vanmiddag en er moest natuurlijk spoedberaad komen, tis zo'n schat!