Wat te doen?

04-10-2011 18:42 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi every one.

Ik ben super verdrietig op 't moment!

Heb vanaf m'n 15e tot aan m'n 19e nu verkering met een hele speciale jongen. We hebben wel 'ns een dipje zeg maar, maar op één of andere manier voelt 't gewoon raar soms (ik twijfel al een poosje).

Ik ben super verdrietig omdat ik bang ben dat mijn gevoel niet voldoende is, terwijl ik toch ergens ook wel zie dat het vroeg of laat goed kan komen omdat ie zo speciaal voor me is.

Onze relatie is altijd super goed verlopen en ik ben erg gek op hem, alleen weet ik niet of dat voor nu genoeg is. Zie nog niet echt een toekomst met hem (en dat zou toch logisch zijn na een jaar of 3?). Soms wou ik gewoon dat ik hem tegen was gekomen op m'n 22e...

Wat betekent dit? Het is zo'n vreselijk dubbel gevoel. Aan de ene kant weet ik niet of het wel helemaal klopt, aan de andere kant wil ik hem helemaal niet missen omdat ik zo gek op hem ben.

Jullie kunnen niet voor mij invullen wat ik moet doen, maar hoop dat jullie wat advies voor me hebben. Weet ook dat ik erg jong ben, maar toch is het moeilijk... Of misschien is het gewoon een tijdelijke dip? Heb wel super veel zin om bij hem te zijn en zulke dingen. Dat maakt het ook verwarrend.

Bedankt! xx
Twijfel zegt in mijn ogen altijd genoeg.
quote:hipslala schreef op 04 oktober 2011 @ 18:45:

Twijfel zegt in mijn ogen altijd genoeg.Was er al bang voor. Het doet me zo verschrikkelijk veel pijn. Ik wil hem helemaal niet missen. Hij is me zo dierbaar. Heb dan nog altijd de hoop gevestigd op misschien later.
Als je al zo lang samen bent wordt iemand een deel van je leven. Dan is het moeilijk om daar afscheid van te nemen, omdat hij zo dierbaar voor je is. Maar luister naar je gevoel en je twijfel dat zegt meestal wel genoeg. Maar makkelijk is het niet. Succes en sterkte!
Tja, jullie zijn natuurlijk al vanaf een heel jonge leeftijd bij elkaar. Het is logisch dat je op een gegeven moment aan het twijfelen slaat.

Waarom twijfel je? Is de liefde over? Zijn er gevoelens voor iemand anders? Hebben jullie sleur?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik wilde net op het forum gaan kijken of er misschien meer topics met een soortgelijk probleem, wellicht kon ik er wat advies uit halen. Erg toevallig want jouw probleem is nagenoeg gelijk aan de mijne.

Ik twijfel al een tijdje, en heb ook van mijn 15e tot nu (19) een relatie met een lieve jongen. De laatste tijd merk ik dat ik me steeds meer aan hem begin te ergeren en flirt ook steeds vaker met andere jongens. Aan de ene kant wil ik hem niet kwijt; hij is heel lief en hij is echt een deel van mijn leven geworden, maar aan de andere kant weet ik dat het met deze twijfel niet lang goed zal gaan. Ander punt is dat ik denk dat ik iets mis in m'n leven, alhoewel ik dat een heel slechte gedachte van me vind...

Ik hoop eigenlijk dat iemand de gouden tip kan geven, alhoewel ik denk dat ik (en waarschijnlijk jij ook) wel weet dat het met twijfel niet lang door kan gaan.

Moeilijk
quote:pindakaas12 schreef op 04 oktober 2011 @ 19:41:

Ik wilde net op het forum gaan kijken of er misschien meer topics met een soortgelijk probleem, wellicht kon ik er wat advies uit halen. Erg toevallig want jouw probleem is nagenoeg gelijk aan de mijne.

Ik twijfel al een tijdje, en heb ook van mijn 15e tot nu (19) een relatie met een lieve jongen. De laatste tijd merk ik dat ik me steeds meer aan hem begin te ergeren en flirt ook steeds vaker met andere jongens. Aan de ene kant wil ik hem niet kwijt; hij is heel lief en hij is echt een deel van mijn leven geworden, maar aan de andere kant weet ik dat het met deze twijfel niet lang goed zal gaan. Ander punt is dat ik denk dat ik iets mis in m'n leven, alhoewel ik dat een heel slechte gedachte van me vind...

Ik hoop eigenlijk dat iemand de gouden tip kan geven, alhoewel ik denk dat ik (en waarschijnlijk jij ook) wel weet dat het met twijfel niet lang door kan gaan.

Moeilijk Hee meid. Misschien kan ik je berichten op vivaforum? Dan heb ik iig een lotgenoot...
quote:ambertjeexx schreef op 04 oktober 2011 @ 20:20:

[...]

Hee meid. Misschien kan ik je berichten op vivaforum? Dan heb ik iig een lotgenoot...Ik ben een diehard meelezer, heb me zojuist voor het eerst aangemeld om op je bericht te reageren. Hoe werkt dat?
quote:pindakaas12 schreef op 04 oktober 2011 @ 20:24:

[...]

Ik ben een diehard meelezer, heb me zojuist voor het eerst aangemeld om op je bericht te reageren. Hoe werkt dat?Haha, nou ik heb je een vriendenverzoek gemaild. Weet verder ook niet exact hoe het werkt... Misschien dat je me kunt accepteren of zo?
quote:EvyBlissy schreef op 04 oktober 2011 @ 19:00:

Tja, jullie zijn natuurlijk al vanaf een heel jonge leeftijd bij elkaar. Het is logisch dat je op een gegeven moment aan het twijfelen slaat.

Waarom twijfel je? Is de liefde over? Zijn er gevoelens voor iemand anders? Hebben jullie sleur?Dat is het punt. Ik ben niet ervaren, ik weet eerlijk gezegd niet zo goed waarom ik twijfel omdat alles gewoon oké is op af en toe een woordenwisseling na. Misschien is dit gewoon voor mij nog niet de weg op deze leeftijd maar moet ik eerst mijn eigen weg gaan?
quote:pindakaas12 schreef op 04 oktober 2011 @ 20:24:

[...]

Ik ben een diehard meelezer, heb me zojuist voor het eerst aangemeld om op je bericht te reageren. Hoe werkt dat?Het gaat niet lukken ben ik bang. Maar weet niet of jij dit ook zo voelt, ik heb natuurlijk vanaf m'n 15e vast gezeten. Ik zie ook wel gebeuren dat ik nu gewoon los wil zijn maar dat we elkaar best over een poos tegen weer kunnen komen maar dat ik er nu gewoon nog niet klaar voor ben?!..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven