Leuke mensen in Haarlem!

30-09-2011 11:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie vindt het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Haarlem?

Sinds twee jaar woon ik in Haarlem en doordat ik vaak verhuisd ben, wonen mijn vrienden verspreid over het hele land.

Nu dan echt in Haarlem neergestreken en ik heb zin om nieuwe mensen 'op fietsafstand' te leren kennen! Voor een wijntje op vrijdagmiddag, om even koffie te doen of om eens naar het strand te gaan. Ik hou van lekker eten/uit eten gaan, een biertje in de kroeg, de Filmschuur en Patronaat!

Ik ben 30, samenwonend en werkend. Het zou leuk zijn als je een beetje rond dezelfde leeftijd bent. Spreekt het je aan en heb je zin om eens een drankje te gaan doen, laat dan een berichtje achter!
anoniem_129519 wijzigde dit bericht op 04-10-2011 20:53
Reden: beetje uitgebreid...
% gewijzigd
Up! Want 't loopt nog niet erg storm
Er is al een topic over vriendinnen in Haarlem!

Waarom reageer je daar niet op
Internagelaktisch
Omdat het daar ook niet erg storm loopt, denk ik
Thanks, had 'm inderdaad gezien! De meiden daar zijn begin twintig en zoals je in mijn OP leest ben ik op zoek naar mensen rond mijn eigen leeftijd...
Mensen begin 20 kunnen anders ook heel gezellig zijn hoor!
Still waiting on the world to change
Hoi Fliena,

Ik ben 26, werkend, woon sinds januari in Haarlem en zou hier ook graag wat meer mensen willen leren kennen. Ik ben ook vaak verhuisd, lijkt me hartstikke fijn om mensen op fietsafstand te leren kennen ! De dingen die je noemt in jouw bericht spreken mij ook aan: ik fiets regelmatig naar het strand, drink graag een biertje in de kroeg en het patronaat en de filmschuur bezoek ik ook graag.

Lijkt me leuk wat van je te horen!
Hoi Fliena,

Ik woon niet op fietsafstand....maar Zaandam is niet echt ver weg en ik heb een auto. Ik ben 32 en moeder van een dochter van 7 en een zoon van 5. Ik heb wel vriendinnen maar die zitten graag met man en kinderen op de bank. Ik ook, maar zo nu en dan wil ik wel eens ff lekker eruit. Weg van man en kinderen, een borreltje drinken, dansen, lol maken, en ik ben GEK op het strand. Ik loop vaak uren over het strand van Zandvoort en sta er zomers met een huisje! Misschien kunnen we eens wat afspreken!?

Groetjes Miriam
He Fliena!

Ik weet niet of je inmiddels al hebt afgesproken met mensen maar reageer toch maar. Ik ben 29, getrouwd en heb een zoontje van een half jaar. Woon momenteel (helaas) nog in Velserbroek maar we willen graag in het mooie Haarlem wonen over een jaar of twee. Klinkt allemaal heel burgerlijk he, maar dat ben ik niet hoor! haha Zelf kom ik uit Groningen, woon hier nu 3 jaar en heb inmiddels wel wat leuke mensen leren kennen maar leuke vriendinnen heb je nooit genoeg toch?

Mijn hobbies noemen doe ik niet, ik vind alles leuk! haha

Misschien vindt je het leuk om eens te mailen om te kijken of het klikt?

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven