Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Kos, gelukkig is het opgelost!!! Nu relaxen en dan komt beeb vast snel!!

Elza, en... lag ie er geplet onder???

Sanne, vervelend van de server maar bespaard je weer geld.

Hip, vanavond vroeg erin dus!!

RR, hoe is het???
Kos, ah gelukkig! Daar hoef je dus niet meer over in te zitten. Kledingsetjes aan kapstok toch wel voor Em??? of toch voor je man ;)

Ramen schoon??

Hip, oh herken het wel dat je minder goed slaapt als man er niet is (1e nacht dan) hoewel... hahah ik slaap nu eigenlijk een stuk beter als er niemand naast me snurkt, draait of kucht ;)

Bah he, die lange nachten(vroeg donker en laat licht) Hoe laat is het bij jullie al donker?

RR hoe gaat het met Chris? en Tirza nog steeds haar vrolijke zelf?

Sanne, heb je het CB al afgebeld? vandaag vertelde een leidster van KDV dat Joy daar bijna niks zegt en haar vandaag negeerde toen ze vroeg of ze er bij kwam zitten... hmmm weet niet, zal het vrijdag nog eens vragen aan Rachel (Joy's grote vriendin-leidster daar) want ik heb het idee dat het wel meevalt. Leert wel ff 2 talen he, dus ik maak me niet druk.

Ik heb haar trouwens gisteren gemeten 98cm!

Was vanmorgen heel stoer en heb de directory weggeschoven.. hahaha behoorlijk geplet zeg maar!! Zal het er weer bij pakken voor de zekerheid, kan moeilijk mijn laptop er op laten vallen mocht een van z'n familieleden langs komen.
O kos fijn dat het geregeld is. Toch weer een last van je schouders. Die kledingsetjes is helemaaaaaal niet raar hoor! Toen ik naar NY ging had ik 5 setjes klaargelegd..!! (op verzoek van man trouwens) dus je bent niet de enige

O en trouwens je vroeg of ik voor het eerst een working mom was maar dat is ook weer niet zo want ik heb in elk land wel gewerkt alleen werd ik binnen vrij korte tijd zwanger en moest ik stoppen....

Elza, stoer!!! Ik zou hem lekker bijdehand houden zeg maar. En nee, geen zorgen maken om joy. Ik denk dat ze nu echt die 2 talen helemaal absorbeert en op een gegeven moment komt er vanalles uit! Als jij maar altijd NL met haar praat anders wordt het verwarrend voor haar. Tess had het vandaag weeeer over joy! 't is toch wat!

Janets, vroeg er in lukt niet meer. Ik heb tegenwoordig (pop)koor op dinsdagavond dus ben net thuis. Nog even een kopje thee drinken en dan naar bed. Voor dat ik echt lig duurt dus nog even.
Thnx meiden voor jullie berichtjes. Helaas nog geen verbetering. Zit nu thuis te werken met watten in mijn hoofd. Heb chris ook thuis. Hij had maandag weer een rotdag gehad op het kdv - kan er nog niet aarden - en toen ik vanochtend kwam om de kindjes te brengen en er weer zo klein babietje lag te huilen in de box heb ik hem maar weer mee terug genomen. Hij ligt nu al bijna 2,5 uur te maffen, dus heb er gelukkig niet veel werk aan. Wel heel vervelend dat hij het niet leuk vindt op het kdv. Weet ook niet goed wat ik daarmee moet/wil.

Kos> ga nou eens werpen!!! knoop over de naam doorgehakt? Ik bedacht nog annemijn voor jullie, maar dat is icm met andere namen in het gezin niet handig natuurlijk.

Verder hou ik het even voor gezien; ik heb zoals jullie zien niet heel veel zinnige te melden.
RR ik denk dat je daar goed aan hebt gedaan, lekker nog even bij mama, hij is nog zo klein. Zal heus wel goedkomen hoor, opeens gaat er een knopje om bij hem en vindt hij het wel leuk (hoop ik ;))

Maar jij zit nu wel mooi met een wattenhoofd, dus weer slechte nacht?

Kos gaat morgen bevallen RR ;)

Hip, oh lief van Tess! En we praten idd zelf altijd Nederlands met haar wat soms tot conflicten leidt ;) zeg ik luier, zegt zij 'NO nappie!' en meer van dat soort dingen ;)

Maar hey, ik wist niet dat je zong?! wat leuk.... kwou dat ik dat kon....
Elza kledingsetjes voor Emily..alhoewel geen slecht idee ook voor man hahaha! Nog indringers gehad???? Vond joy ook echt lang! net als Sofie, ook een lange. Ziet er dan ook meteen ouder uit! Slaap vaak ook beter zonder man in bed, zeker nu! lijkt wel of ik lig te waken, zo licht slaap ik!

Hip; ahhh, gelukkig niet de enige die niets aan toeval overlaat haha! (nee, hoor man zou het best kunnen, maar scheelt hem een hoop tijd en mij frustratie als ze weer met een nieuwe witte broek op het kdv zit)

Wat leuk een popkoor! vorige jaar was er een dramaserie over een popkoor, moet daar direct aandenken! Toch wel al eerder gewerkt, was ik even vergeten! trouwens vergeet je niet kinderopvangtoeslag aa nte vragen? omdat je nu meer dan 1 uur gewerkt hebt heb je daar recht op, kan je van heel 2011 terug krijgen...(bizar, maar waar!)

RR: he bah, rust is dus nog niet terug bij jullie...die Chris...heb het zelfde gehad met Emily. heeft lang geduurd voor ze het naar haar zin had op het kdv, bij ons heeft de wissel van de groep gewerkt. Zeker toen ze begon te zeggen, nee wil niet naar kindjes, brak mijn hart.

naam, leuk! toevallig riep bobbie die naam ook al! maar hij past niet in het gezin. Naam idd nog steeds niet doorgehakt..als man vraagt hebbe nwe een naam, zeg ik ja! en dat is vaak het einde van het gepsrek...haha....man blijft bij julia, willemijn en marlene ik ga meer voor Elle noor , Lizzy en Madeleine of Frederique. Dus we zien wel wat het word,

trouwens jullie mogen zo zoetjes aan wel de tribune er bij gaan rijden, is erg onrustig vandaag. Denk wel dat je er een dvd-tje en wat popcorn bij mag zetten...
Wat vervelend RR dat Chris zijn draai niet kan vinden op het kdv. Hmmmm, Niels gaat morgen voor het eerst, ben benieuwd, hoop dat het goed gaat ! Sterkte vandaag. Fijn dat je thuis kan werken.

Leuk Hip op een popkoor ! Wat voor nummers zingen jullie zoal ? Mss opgeven voor Korenslag (talentenjacht voor koren)

Wij hadden ook een mindere nacht. Sofie werd om half 3 wakker en wilde alleen bij ons slapen. Volgens mij heeft ze last van muggen en die vindt ze, net als vliegen en wespen trouwens, maar eng. En dus werd Niels ook wakker. Na een flesje werden we uiteindelijk om half 9 wakker. Ja dat kan nu nog wel, maar volgende week toch echt niet meer vrees ik
Hee Kos, spannend joh ! Ik neem al vast plaats hoor, zit ik mooi op de eerste rij
Ik heb er trouwens meer moeite mee om Niels naar het kdv te brengen dan met Sofie. Hetzelfde geldt voor werken. Nu nog totaal geen zin, verlof is echt omgevlogen voor mijn gevoel, en bij Sofie kon ik niet wachten om weer te beginnen. Herkenbaar ?
trouwens hangt er wat in de lucht..Emily werd ook wakker vannacht..(naja 5 uur..) speen kwijt...zat ik op mijn knieeen dat K-ding te zoeken...

bobbie; spreek je over 4 mnd.....hoor va nandere moeders dat het juist wel makkelijker was om de tweede naar het kdv te brengen...nog 1 week dus...ook wel spannend!
quote:Kosmic schreef op 05 oktober 2011 @ 13:32:

Elza kledingsetjes voor Emily..alhoewel geen slecht idee ook voor man hahaha!

Kos mijn man pakt altijd bovenste van de stapel, dus als ik wil bepalen wat hij aanheeft, is dat niet zo moeilijk zonder dat hij het zelf doorheeft haha!

RR arme Chris en arme jij! En wat vervelend dat hij het niet naar zijn zin heeft op het KDV, tja wat kun je daar nu aan doen. Hoeveel dagen gaat hij nu? Anders misschien halve dagen van maken oid?

Hip, een popkoor, wat leuk, dat wil ik ook! Had een hele leuke gevonden in mijn oude woonplaats, maar dat ging niet samen met werk helaas. Moet nog eens uitkijken naar een nieuw koor.

Pff, buitenschilderwerk is vrijwel af, net op tijd voor de herfst begint. Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik niet naar de meet geweest ben afgelopen zondag. Tja, dat was ook wel te verwachten. Volgende keer ben ik er hopelijk weer bij.

Over klussen gesproken: heeft iemand nog een rol behang over? Nick was afgelopen 2 dagen extreem ondeugend. Hij ging echt provoceren en achter elkaar bewust dingen doen die absoluut niet mogen (de katten trappen, de tuin uitrennen etc). Op de gang zetten hielp niet, daar komt hij dan steeds lachend weer vanaf. Dus uiteindelijk heb ik hem een paar keer in zijn bed gezet, zodat we allebei even konden afkoelen. Iemand ervaring? Vandaag lijkt het gelukkig ietsje beter te gaan.

Ik ben druk aan het timmeren voor die tribune!
ik kwam even kijken hoe het met Kos is! Het begint dus al spannend te worden! Leuk hoor. Kos, nog even over namen, wat vind je van Madelief of Valerie? Beetje in hetzelfde genre vind ik. (kindjes van mijn collega heten zo) Uiteraard ben ik het in dit geval helemaal met je man eens en moeten jullie gewoon voor Julia gaan dat was mijn voorkeursnaam, maar vriendlief vond het helemaal niets.

Grappig Bobbie, dat je meer moeite hebt met Niels dan met Sofie. Ik kan me juist voorstellen dat je vertrouwen in een kdv wat groter is als je al een kindje hebt. Of is het gewoon meer dat je nog niet genoeg van hem genoten hebt? Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Bij Sofie heb je natuurlijk die volle 10 weken de aandacht voor haar kunnen hebben en bij een tweede moet je dat toch delen misschien is het wel zoiets.

Ik mis Doggie een beetje.

RR hoop dat je je snel wat beter voelt. Goed dat je Chris hebt thuisgehouden en als hij slaapt heb je inderdaad toch geen kind aan hem.

Ik duik nog even het internet op. Ik wil voor mijn moeder zaterdag een mooie taart maken, maar aangezien ik niet zo crea bea ben zoals een aantal van jullie moet ik even ideeen gaan pikken van andere mensen.
Kos, ik denk dat het komt, wat Juul al schrijft, omdat ik voor mijn gevoel minder heb kunnen genieten van Niels. Ik had hem eigenlijk maar 2 dagen voor mezelf, op de dagen dat Sofie naar het kdv was. Met Sofie was ik 5 dagen alleen ! Het kdv is super en heb ik alle vertrouwen in, dus dat zit wel goed !

Fijn Bara dat de klus geklaard is. Veel werk nog he schilderen. Ik vind het zelf wel leuk om te doen, omdat je de boel ziet opknappen. Haha die Nick. Nou Sofie heeft af en toe ook van die buien dat ze alleen maar kan klieren en uitdagen. Op de gang staan werkt hier ook niet. Ik probeer haar maar af te leiden, dat werkt vaak nog het beste.
Bobbie> Daar zeg je een waar ding. Ik merk het vandaag, nu ik alleen ben met Chris en alles op zijn tempo kan doen dat hij daar super op reageert. Het is inderdaad zo dat je met een tweede gewoon minder tijd samen hebt. Ik vond het echter wel makkelijker om hem weg te brengen of bij anderen te laten (tot nu toe). Nou, bij jullie gaat het vast goed het wennen. Het heeft ook erg met Chris zijn - bange - karakter te maken denk ik. En slaapt Niels ook nog bij jullie? Dat je zegt dat hij ook wakker werd?

Kos> Wat vond Emily lastig aan het kdv? Wel fijn dat dat nu voorbij is. Chris vind het bij de leidsters of in bed om te slapen prima, maar kan niet weggelegd worden om te gaan spelen. Dan gaat hij helemaal uit zijn dak. Nogal lastig dus, voor beide partijen. En thuis hoor ik hem niet. Hier kan hij heerlijk spelen. Nieuwe naamsuggesties: Marilein/Marilijn, Roosmarijn? En ik zie je al onder het bed graaien met je dikke buik. Misschien extra speen kopen?

Bara> ja, halve dagen zat ik ook aan te denken, maar is ook best lastig icm met werk. En Nick, tja, toch proberen zelf vrolijk te blijven en niet mee te gaan in de bui. Dat werkt hier het beste. (Maar Tirza is eigenlijk nooit echt moeilijk.) En als je het echt gehad hebt even de tv aanzetten. Wel fijn dat het schilderwerk af is!!

Julia> Julia vind ik ook een leuke naam! En Madelief ook. Tja, voor meiden weet ik er zat, voor mezelf dan - al denk ik niet die nog nodig te hebben. Jongensnamen blijf ik lastiger vinden, maar dat probleem geldt niet voor Kos geloof ik. Hebben jullie al een besluit over wel of geen tweede eigenlijk? En leuk, een taart maken. Zoek je versierideeën of iets anders?

Elza> Heb jij een glazen bol? Nou, met 6-10 kan ik ook wel leven. Mooie datum voor Kos' zoontje. Past beter in de lijn van de tweede/derde kindjes hier met Roman, Chris, Mike en Niels. En je bent een dappere hoor, dat je die directory weer hebt opgepakt. Wat heb je met het lijk gedaan?
Bara, heerlijk dat het schilderwerk af is!! Altijd een hele klus!

Die Nick toch, klein monstertje!! Heb je hem wel lang genoeg in de bijkeuken gezet?? Hier helpt het pas als ze er minimaal 4 tot 10 min (dat laatste voor oudste zoon) staan, als ze dan gaan huilen of mekkeren dan is het klaar!!

Kos, ik zit al klaar hoor!!

RR, vervelend hoor dat chris het nog niet naar zijn zin heeft op het kdv. Toch af en toe proberen denk ik??!
Dochter van 6 mag morgen voor het eerst mee doen met de keurgroep van de gym!! Ze was helemaal blij.

Jammer dat ik er morgen zelf niet ben, ga morgenmiddag weg om met mijn zus te shoppen, hapje eten en weer shoppen!! Veel zin in, schoonouders komen hier want manlief heeft schaatstraining en moet om 18.00 al weg, oppas meisje is dan niet zo'n succes met 4 kids!

Vanmiddag de juf van jongste dochter op huisbezoek gehad, wel grappig, ze durft niet zoveel te zeggen op school en thuis is ze dus veeeeeeeel vrijer!! Verder lette ze wel erg goed op, dat is dus prima!
Kossie!!!!! is er al plek voor mij op de tribune? Ik heb banketstaaf en koffie bij me ;) bara is een ster in klussen inmiddels dus die staat nu wel denk ik!!

hahah dacht eerst dat Nick een rol behang had verscheurd of zo!

Herken het wel hoor, staat hier ook eentje zo nu en dan op de gang.... maar gelukkig is ze dan nog wel onder de indruk!

Gisteren dacht ik trouwens dat ik een kus kreeg, veegde ze snel haar neus af aan mijn wang!

Heb geen glazen bol, maar stond nog ff met Kos te praten toen ze wegging en heeft ze het aan me verklapt ;)

Haha het lijk... nou, een deel lag nog op de grond en was voor de schoonmaaksters. De poten die kleefden aan de directory heb ik er vanaf geveegd.. hahahha bah.

Ok kledingsetjes voor de kids.. hier wordt ook altijd gevraagd 'was mag ze aan' als haar vader in het weekend helpt. Dan zeg k altijd heel gemeen 'kleren!' hahah en dan rent ze me later voorbij in slechts een romper.

Wat een onrustige nachten zeg, hier niet gelukkig. Toen ik naar bed ging en haar even recht legde (lag dwars in bed met voeten buitenboord) werd ze wakker en hahah kreeg ik een High Five, een lach en ze sliep weer ! ;) Nee op dat vlak niks te klagen.

Bobbie, nog niet klaar om je 2e spruit af te leveren dus... kan ik me wel een beetje voorstellen, door de drukte is de tijd ook veel sneller gegaan natuurlijk en ja... je moet jezelf nu delen.

Oh en naam doorhakken ;) Elle (hak) Noor! klaar. En ik vind Julia ook heel erg leuk.

Juul, succes met je taart!! Ik doe het je niet na hoor...
Ik zit ook op de tribune hoor...laat maar komen...

Meer roerige nachten lees ik....hier ook pfff...

Heb de hele dag al een knallende koppijn en voel me als een krant. Tess kwam gisteren mega-verkouden van het kdv en heeft erg slecht geslapen doordat haar neus helemaal dichtzat en zat veel te jengelen ...ik heb het daardoor 3 uur zien worden en Tess was om 7 uur gewoon weer fris en fruitig maar ik natuurlijk niet. Aangezien we dit weekend naar Maastricht gaan met mijn werk en een héél vol programma hebben met een knallende feestavond ben ik maar even gaan liggen vanmiddag...zal me niet gebeuren dat ik dan niet fit ben

Heb het CB afgebeld vanmorgen vroeg...zag het niet zitten om erheen te gaan. Heb gezegd dat ik zelf nog wel bel voor een nieuwe afspraak.....NOT!

Las dat Chris het nog niet zo kon vinden op het kdv...lastig hoor. Misschien vind hij het nog even te druk? Kan ik me wel iets bij voorstellen want als ik nu langs de groep loop en ik hoor af en toe die baby's huilen dan is het op de peutergroep toch een stuk rustiger (wat dat betreft).

Hopelijk is het een kleine fase en heeft het te maken dat hij sowieso niet zo lekker was vorige week?

Bobbie, weer bijna aan het werk. Best een omslag ook natuurlijk van niks naar 4 dg werken. Ik vond het heerlijk om weer aan de slag te gaan maar kan me ook voorstellen dat je nog even extra wilt genieten van Niels.

Gaat hij eerst wennen of meteen de hele dag?

Hier wordt ook alle kleding klaargelegd hoor voor Tess als vriend haar omkleedt. Hij zou het best zelf kunnen maar hij vind het wel prima zo, scheelt een hoop tijd ook en het is dan tenminste altijd goed

Ik leg het sowieso klaar de avond ervoor....'s morgens gaat alles in sneltreinvaart.

Op de gang zetten is toch naar leeftijd? Volgens mij kind 2 jr dan ook 2 min. op de gang. Dat pas ik tenminste toe als het nodig is...gelukkig valt het de laatste tijd mee.

Bed gebruik ik nooit als strafplek, ook ooit ergens gelezen Maar soms moet je wat natuurlijk...meestal probeer ik haar ook af te leiden en dat werkt eigenlijk het beste.

Bara, jullie doen echt veel zelf he....kost natuurlijk heel veel tijd en energie maar wel leuk idd als je het zo ziet opknappen dan. Wat een kleine deugniet. Hier ook soms van die dagen dat ze continue aan het uitproberen is hoe ver ze kan gaan...het hoort erbij...is alleen maar goed voor de ontwikkeling denk ik dan maar.

Ik vind de namen van Juul ook erg mooi bij Emily passen trouwens...weer iets om over na te denken Kos.

Oh, en Juul, jij bent nog veel crea bea 'er dan ik want ik heb nog nooit een taart gebakken. Ja, een mon chou taart maar die hoeft niet in de oven Ik denk dat ik pas een taart ga bakken als ik echt niks anders meer te doen heb.

Haha Joy gewoon een high five 's nachts. Hier wordt de laatste maanden eigenlijk ook wel goed geslapen en als ik voordat ik naar bed ga even bij haar kijk en ze wordt wakker dan kletst ze altijd wat en gaat dan weer lekker liggen.

Wanneer is de uitvaart?

Janets, leuk voor je dochter!

Zo, ga nu even de huisvrouw uithangen en even de gaspitten aansteken.
nou bouw die tribune maar weer af....gebeurd niets...wil zo graag bevallen..(haha GRAAG)

namen...vind echt heel veel namen leuk alleen net die niet van man....oepsss

bara; knap hoor jullie zijn al zo lang aan het klussen...eerlijk is eerlijk zou niets voor mij zijn. als em vervelend is, op de gang, idd naar leeftijd (na 30 seconden huilen roept ze dan, mama ben klaar!) soms geef ik ook een time-out als ze begint te jengelen om niets. werkt hier prima, alsof de resetknop dan even word ingedrukt, soms werkt negeren, maar ben er wel achter dat dat langer duurt.

Juul; taartenforum ken je??? leuk taart bakken, heb ik zaterdag nog gedaan. was lekker met frambozen erin!

Elza; voorbij rennen in romper ken ik..als ik man zijn gang laat gaan loopt emily de hele ochtend half naakt rond, en ze vind het heerlijk!

Janets; keurgroep?? zijn dat de beste ofzo?

Sanne; leuk weekend maastricht!

RR; fase em waarom geen idee. ik denk de aandacht. had het er met de leidster over, nee pas vind ze het echt leuk en zit ze lekker daar in haar vel. Ook denk ik de drukte, ze houd van rust en gaat graag haar eigen gang, wil niet dat er kindjes aan haar zitten. Merk het als hier weer vier meisjes aan de poort staan te gillen..emily em ily emily kom je spelen roepen ze dan...hoor je mevrouw nee ,ga weg nu niet..dan is ze moe ofzo!
Hahaha Sanne de uitvaart

Julia is ook heel mooi ! En vindt Marilijn ook wel erg leuk en mooi passen bij Em !

Ja Kos van was plan om donderdag te bevallen hihihi.

RR, Niels lit idd nog bij ons op de kamer. Nu ik geen BV meer geef is het niet echt nodig natuurlijk, maar ik vind het 's nachts nog wel makkelijk eigenlijk. En ben bang dat Sofie anders wakker wordt.

Hier loopt trouwens een meisje in d'r blote billen en met een legging aan een been aan door de huiskamer, geen gezicht Legging probeert ze zelf steeds aan te doen en luier was af omdat ze op de wc wilde plassen. Ahhhh terwijl ik aan het typen ben krijg ik een hele dikke kroel van haar
uitvaart... hahaha ik dacht al even, huh?? maar helaas is een deel in de stofzuiger en een deel in de vuilnisbak gekome gisteren.. ah dat was natuurlijk de uitvaart!! Gisteren Sanne was de uitvaart! ;)

Oh maar ook zo'n butnacht dus! heb je wel neusspray voor haar? Jullie kamer is tegenover dat van Tess he.. wordt je snel wakker van geluidjes.

Kos, nee we laten de tribune staan nu!! donderdag is morgen al! ach gos, arme meid -wordt totaal geen druk op je gezet hoor!-

Bobbie, hahahah ik dacht dat ze er zo bij liep doordat papa haar had aangekleed ;) lekker zo'n kroel he en wel goed zeg, op de wc geplast!! Hoe gaat het trouwens met het zindelijk worden van iedereen (kids)

hier weer totaal geen sjoege, wel enorm bewust als ze heeft gepoept, maar daar blijft het bij.

Janets, keurgroep is toch de beste? is toch keurturnen? knap!!

Dat van die resetknop herken ik enorm Kos, hier ook soms nodig. zet haar dan op de gang terwijl ze brult en na een paar minuten staat ze heel sip naar binnen te kijken. Dan laat ik haar er in en geven we elkaar een dikke knuffel en wil ze vaak geen sorry zeggen (maar ja, om haar dan weer op de gang te zetten..)
Ow Elza, Sofie heeft niet geplast hoor. Wilde wel en gaf het aan en ging op de wc zitten, maar volgens mij had ze het al in de luier gedaan. Ze is er wel mee bezig, maar ik kijk het gewoon aan hoor. Denk dat het nog wel even duurt

Ik leg dus geen kleding klaar. Heel soms doe ik het wel, maar dan pakt papa gewoon zelf iets uit de kast, omdat ie niet ziet dat er kleding klaarligt. Moet zeggen dat hij haar best goed aankleedt, soms wel aparte combinaties die ik zelf niet zou kiezen, maar dan staat het toch meestal wel leuk !
Even een egootje,

Eline heeft de hele dag geen luier om gehad en alles op het potje gedaan! Joehoeeeee mijn kleine bijna zindelijke draakje.

Knappe draak!!!

Gaf ze ineens zelf aan dat ze geen luier meer wilde?
Kos ik laat die tribune gewoon staan hoor! Zo’n werk, elke keer op- en afbreken, en het is je gegund. Een vlotte bevalling zonder complicaties, liefst vannacht nog!

Dat klussen: tja, je moet er wel tegen kunnen inderdaad, maar het geeft zo’n voldoening steeds iets af te maken. En ik blijk veel handiger te zijn dan zelf verwacht. Gelukkig zijn wij vrij relaxed en kunnen we er goed mee leven als dingen nog niet helemaal perfect zijn. Dat is wel nodig! We hebben ook veel laten doen hoor, en volgende week komt er weer een timmerman wat dingen afmaken. Maar er blijft genoeg voor ons over.

Juul, leuk een taart bakken! Er is veel inspiratie te vinden op internet toch? Ik mag over een paar maandjes ook aan de slag, taart voor nieuw nichtje/neefje! Moet ook nog even inspiratie opdoen, ben zelf niet zo creatief ik kopieer ook alleen maar (en pas het vervolgens aan mijn eigen smaak aan).

Sanne, hopelijk vannacht een betere nacht. Zorgen dat je los kunt gaan dit weekend!

Op de gang zetten lukte afgelopen paar dagen niet: Nick kwam er steeds meteen lachend vanaf en ging weer verder met dingen die niet mochten (10 keer achter elkaar dus). Dat bed niet de beste plek is voor straf had ik ook al bedacht, maar wist even niets anders waar hij niet van/uit kon weglopen. En we hadden beiden even een time-out nodig. Misschien komt het omdat hij sinds 2 dagen zijn knuffel niet meer mee mag naar beneden. Dat mag niet omdat hij dan continu zit te duimen en suf te zijn, daar willen we vanaf. Maar ja, hij pakte anders dus vaak dat beest als hij het even moeilijk had, dat kon nu niet meer. Gelukkig ging het vandaag weer een stuk beter, hopen dat dat zo blijft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven