Good Luck!
zaterdag 9 februari 2008 om 13:40
Vanmorgen met de kleine man naar de stad en de markt geweest en omdat ik de wandelwagen was vergeten mocht hij zelf lopen. Voorheen (lees tot 2 maanden terug) luisterde hij echt nooit en liep altijd weg. Nu heeft hij de hele tijd heel zoet mijn handje vastgehouden en zelf gelopen. Als ik iets moest afrekenen bleef hij gewoon naast me staan . Echt onvoorstelbaar! Nooit gedacht dat ik ook een braaf kind zou kunnen hebben .
zaterdag 9 februari 2008 om 14:41
ik heb een maandag en een woensdagkindje. Ook heel leuk hoor Bridge
Ik droomde dat je vannacht aan het bevallen was van een zoontje. Ik kwam nog een Ties in de speeltuin tegen net met een broertje Julius. Past dat bij jullie?
Balen als je dat nou net gekozen had Maar ik vind Julius een hele leuke naam. Had ik nog op het lijstje bij Laurens staan.
Ik droomde dat je vannacht aan het bevallen was van een zoontje. Ik kwam nog een Ties in de speeltuin tegen net met een broertje Julius. Past dat bij jullie?
Balen als je dat nou net gekozen had Maar ik vind Julius een hele leuke naam. Had ik nog op het lijstje bij Laurens staan.
zaterdag 9 februari 2008 om 16:42
We hebben de hele middag buiten gezeten. Uit de wind, in de zon, heerlijk!!! Vestje aan en het is goed te doen. Laurens natuurlijk toch op zijn glijbaan... Tja, hij mag eigenlijk 3 weken niet op het gras lopen, maar hoe maak je dat duidelijk? Voorlopig ziet het gras er nog okee uit, dus hopelijk is er geen schade. Dat zal straks blijken.
Ben vooral heel blij dat de vijver weg is, goor ding.
Ben vooral heel blij dat de vijver weg is, goor ding.