Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog geen aktiviteit Brides? Ik gok wel op na middernacht hoor... Had wat snaai in huis moeten halen voor op de tribune! Ha ha, nee hoor, ik ga zo naar m'n mandje. Maar ik kom morgenochtend meteen checken. Ik vind het ook wel verdacht, al die jongetjes die hier geboren worden. Je zou toch zeggen statistisch gezien kan het bijna niet anders dan dat er nu een meisje komt...

Toch een feest Enka, wat leuk! Mmm, jammer van die ringen - jullie hadden al een ontwerp gemaakt toch? Hier ook veel AM de laatste tijd (vriend veel in H ivm verkoop van z'n appartement). Vind een avondje alleen altijd wel lekker, maar na twee of drie avonden heb ik het wel weer gehad. Vind het maar vermoeiend ook, om het hele bedoeninkje in m'n eentje draaiende te houden.

Ja hoor Bam, ik leur hier al maanden zonder resultaat met een potje en Julian doet er gewoon meteen een plas op?! Knappe dude!

Jinny, mijn hemel, dat is niet grappig, zulke nachten.... Als man thuis is, kan je dan overdag wat rusten?

Juud, haaai! Weet eigenlijk niet meer wat er was maar wilde je nog even een fijne avond wensen...
Oh, en nee, ik geloof niet dat het nog gek of eng voelde, het tekenen gisteren. Wel toen we van de makelaar bericht kregen dat ons laatste bod akkoord was, toen had ik wel even zoiets van: wow, slik! Misschien komt het nog wel hoor. De verhuizing is natuurlijk nog een end weg (november).
Haaai

Jeetje, stukje van Char gezien, werd er niet echt vrolijk van..

Bridge, ik vind dat ook hoor, dat roze niet voor een jongen kan en blauw wel voor een meisje. Eerste boxpakje heb ik trouwens voor 50% korting gehad. Zal toch niet gauw 25,50 ervoor betalen!

Huh? Zegt Ties koekiemonster? Wat knap!!!

Hoop dat je vanavond gaat beginnen meid, dan komt 8-2-8 toch uit!

Mamax met mij en vent gaat het in wezen niet goed. Ik ben al blij met de dagen dat er niet zo'n strijd is zeg maar en er zijn er nu 3 geweest.. Niet echt leuk nu we een ander huis gekocht hebben en een 2e kindje onderweg is maar ja, ik blijf er voor gaan natuurlijk!

Compu hoop dat je meiske niet ziek wordt! Ik kon het bij S laatst met mijn hand opvangen, maar het kwam echt heel onverwachts, was pure mazzel zeg maar.

Enka nog 2 maandjes! Helemaal klaar en zin erin? Trek je ook een trouwjurk aan eigenlijk of doe je wat anders? Best heavy he, AM zijn! ik moet er ook best wel aan wennen. Respect voor de vrouwen die het dag in dag uit zijn idd! Wordt geen nieuwe keuken, ik vond het te duur. Helemaal omdat de keuken die erin zit nog vrij nieuw is en er goeie apparatuur in zit. Leuk, weer een nieuw nestje puppy's!

Cin beterschap! Kun je niet alvast ijzertabletten eten of aan de Floradix? Dit is echt een goed middeltje, heb vanochtend net weer een fles gescoord.

Bam wat stoer, Juul gelijk op het potje geplast! Mama zeker helemaal trots op haar manneke! Was hij zelf ook trots? Ik laat S altijd het potje zelf legen in de wc en dan mag ze op het knopje drukken om door te spoelen. Ze is zelf mega trots en mama ook

Oh ik ben eigenlijk mega moe, ga denk ik maar eens verstandig zijn en vroeg naar bedje toe. Morgen naar de notaris!

Welterusten
Nog niks... helaas pindakaas maar de dag is nog jong...

Vannacht werd ik wel wakker van krampjes (tsja meer was het niet, moest er nog om lachen) maar het hield weer op... Dus toch weer in slaap gevallen en vanmorgen werd ik weer gewoon wakker. Helaas. Maar Ties is nu naar kdv (is dus ook weer beter gelukkig...) dus heb de hele dag voor mezelf. Ga straks maar douchen om te kijken of er wat terug komt, en springen om mijn vliezen te breken of zo!

Noos: wat jammer dat het nog niet goed gaat tussen jullie. Misschien dat nieuwe omgeving straks een nieuwe start kan betekenen...

Hel: lekker dat het al gewend voelt dat jullie het huis hebben. Jullie gaan het vast geweldig hebben saampjes joh!

Mamax: klinkt ook leuk! Wij hebben in de kamers ook blauwe plafonds met wolken etc. Doet het ook erg leuk!
Hi Bridge, was zo nieuwsgierig of je al geworpen had, wil de pc weer eens niet opstarten

Nou ja, nu bij de 4e poging is het eindelijk gelukt.

Fijn dat Ties weer beter is en dat ie lekker naar het kdv kan. Nog plannen voor vandaag ter afleiding? Klussen helemaal klaar?

Hel succes vandaag bij de banken! Zeg gelijk dat je geen afsluitprovisie wilt betalen! Met een beetje geluk zetten ze die dan op 250 euri ipv een kleine 3000... Oh dat was ik trouwens, die vroeg naar de keuken in jullie nieuwe huis. Ik vind hem ook mooi! Composieten aanrechtblad? Gaan wij ook in onze keuken doen maar doen we later. Ik wil dat het perfect bij de natuurstenen vloer past! Wel lullig: die mensen van wie wij het huis hebben gekocht krijgen de financien niet rond voor het huis dat zij hebben gekocht (is pas 1,5 jaar zelfstandige en moet 2 jaar zijn) en ze hebben al getekend! Ze moeten er nu dus 28 april uit en hebben nog niks.... En dat met 4 kids. Heb toch wel wat meelij ondanks de dingen die ze ons hebben geflikt.

Ga even in 'bap' met Shanna. Strax een lekker groot bad, kan niet wachten.
Wow, goed van Julian

Tja Benny Neyman, 56 is inderdaad nog wel heel jong. Rotziekte ook.

Juud, ben benieuwd of wij gelijk krijg vandaag

Mijn Mol is er gisteren uitgegaan. Ben nu helemaal de weg kwijt
Enka, fijn, weer een kleine puppebeest onderweg!

Hond mag als het goed is volgend weekend dekken, teefje is woensdag loops geworden. Hij moet maandag elleboogfoto's laten maken.
quote:Juud_ schreef op 07 februari 2008 @ 20:52:

Star jij kan vast mijn vragen beantwoorden over House:

1. Waar is zijn team gebleven?

2. Vorige week toen ik keek was die donkere arts zo ziek. Toen hij weer aardig beter was functioneerde zijn rechts en links niet meer. Heb ik een aflevering gemist of zat ik naar de herhaling te kijken?

Jemig, je loopt nogal wat achter

Team: Foreman heeft als eerste ontslag genomen, Chase is ontslagen door House en Cameron nam daarop ook ontslag.

Foreman: Aflevering eindigde inderdaad met links en rechts, maar is in verdere afleveringen niet meer op ingespeeld, dus zal wel weer goed zijn
Niet springen onder de douche hoor Bridge. Dan knapt je been ipv je vliezen
Goedemorgen!

Noos: Hebben jullie nog wel hulp om aan jullie relatie te werken?

Super jong is Benny neijman nog, K U T ziekte.

Volgens mij is de mol Regina
voor Bridges
Bridge, vandaag kan nog! Anders is Valentijnsdag ook een mooie dag, dag van de liefde enzo. Maar ja, dat duurt nog bijna een week!

Noos, wat vervelend dat het nog steeds niet lekker loopt tussen jullie. Ik hoop dat het nieuwe huis ook wat dat betreft een nieuwe start betekent!

Van Floradix heb je trouwens ook tabletjes. Veel langer houdbaar en niet zo smerig.

Star, spannend hoor! Wordt je zomaar 'oma'

Ik ben ook geveld door het buikvirus. . Gelukkig komt manlief vanavond weer thuis, ik ben helemaal brak. Sam kwam om 2.00, daarna werd hij ongeveer elk half uur even wakker, dan kon ik hem wel weer in slaap sussen, maar om 5 uur was hij weer klaarwakker. Om 5.30 sliep hij eindelijk weer en om 6.15 werd Max wakker. Sleep je je met je vermoeide, niet lekkere lijf helemaal uit je bed, wordt meneer alleen maar bozer omdat je papa niet bent . Vannacht heeft manlief dienst, zal je net zien dat die monsters dan keurig doorslapen!
Pfff Mamax, lekkere nacht zeg! Slaapt Max eigenlijk nog overdag? Misschien kan je dan even slapen zo?
Gelukkig wel! Dat ga ik ook doen, ik hoop dat Sam ook wil slapen dan. In z'n eigen bed is hij na een half uurtje uitgeslapen, bij mij in bed slaapt hij makkelijk 2 uur. Alleen wil hij dan graag op m'n borst liggen en laat m'n buik dat nu net niet zo lekker vinden.
Hahahahaha nee kan ik me voorstellen!
Jee ook druk hier zeg. Allemaal lekker naar buiten? Echt mooi weer hier!
shit, mijn mol er ook uit... had het opgenomen...

nee niet naar buiten. wachten hier, vandaag gaat dus niet lukken ben ik bang... dan maar zondag, op de uitgerekende datum... Zondagskindje...

goed nieuws dus voor vriendinnetje! staat op groep (alhoewel er niet veel staat hoor...)

Mamax: beterschap!
Meiden, ik zit momenteel echt op een prachtige blauwe wolk! Heb zo'n scheetje van een zoon erbij gekregen, tot nu toe is het een makkelijk mannetje! Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om te stofzuigen en dweilen, de vaatwasmachine en de wasmachine draaien ook alweer (en dat in die 1,5 uur dat Kevin nu slaapt!)! Dat kreeg ik toen met Kevin echt niet voor elkaar hoor, die was zo onrustig en veel huilen! Deze huilt alleen als tie honger heeft! Geweldig dus!

Maar ik zal het even afkloppen, voor de zekerheid!

's Nachts gaat ook goed, komt netjes om de 3 uur voor voeding, dus das te doen. Hij heeft aan het begin van deze week 2 dagen heel erg krampjes gehad, maar ik denk dat dat komt omdat ik toen sinaasappelsap had gedronken, nu ik dat weggelaten heb, is dat ook gelijk over! Maar ik had dat echt gemist tijdens de zwangerschap, want daar kreeg ik heel erg maagzuur van, maar ik laat het dus nog maar even een poosje staan!

Nou, ik ga nog ff wasje opvouwen!

Groetjes!
Klinkt goed Cd! Heerlijk! (zegt zij stiekem een beetje jaloers... of mocht jaloers zijn nu weer niet volgens een bep. topic... weet het niet meer...)

Hier nog niets, maar wel nog een keer leuk nieuws dus wat dat betreft al een superdag! zie groep.
Cd je blauwe wolk klinkt heerlijk!

Star ja ik loop altijd achter, heb ook pas Greys anatomy ontdekt .

Mamax beterschap!

Bridge schiet je even op, je hebt nog 4 uurtjes! (sorry Star daar gaat ons imago! )

Hoi Hel
Sorry meiden maar dat imago kan het raam uit hoor...
Niks, het kan in vier uur nog. Chop chop!
jaja vier uurtjes... ik zou er geen geld op verwedden...
Hahahaha nee dat lijkt me ook niet. Zondag dan maar. Zondagskindjes zijn goed.
haha maar ik roep te hard dus zal wel morgen worden (precies ertussen) of woensdag de dertiende of valentijnsdag of verjaardag van mijn schoonmoeder, volgende week, haha Tsja... als het maar komt hè.

Was Ciara zondagskindje dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven