Bezemtopic nr. 11

04-07-2011 12:52 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.

Hier staat Bezemtopic nr. 10

Goldie,die soep "reinigt"je lichaam dus?Dat receptje wil ik dan ook wel

En oja,jij bent ook lief!!

Oudste had vandaag leuke punten bij,9,8 voor informatiekunde en een 7,5 voor frans.Zelf zegt ze dat het door de site komt want dat leert veel makkelijker.

Zoeb,weer dezelfde oefeningen vandaag?Had je mijn sms nog gehad?Ik dacht,toen ik je berichtje hier las,dat je het wel snel wilde weten

Mamzie,hoe gaat het bij jou?Hopelijk is je hoofdpijn wat gezakt.

Kitty,zomaar wat onzin kan je hier ook kwijt hoor
quote:Zoebie schreef op 04 oktober 2011 @ 17:02:

Fijn. Met alles. jippiedepippie.

Kitty donderdag heb ik telefonisch spreekuur met mijn arts in het AZM dan hoor ik wel hoe of wat. Ik mag niet zelf gaan dokteren maar bedankt voor de tip. Ik zal het zeker navragen.oh het zijn gewoon supplementen hoor, net zoals multivitaminen, maar navragen is altijd een goed idee.
Ja je sms'je heb ik gekregen Coe. Alleen viel steeds de verbinding weg in de trein en kon ik niet terug sms'en. Dank je wel. Het was fijn om te weten. Mijn GSM zit nu nog steeds in mijn tas, dus niet meer gekeken. Ben wel meteen thuis naar de bh gegaan.
Kitty het is het navragen waard. Dank je wel.
Coe, ik heb alles over zitten typen en bij de Blogs op de BH gezet .

Ik heb het eens beter gelezen en het blijkt niet alleen soep, maar een soort dieet-kuur van 7 dagen.

Ik ga het in ieder geval proberen, maar moet even kijken wanneer de beste dag is om te beginnen.

Zoeb, het is misschien idd het navragen waard, voedingssupplementen kunnen nooit kwaad denk ik.

Kitty, kom je gezellig meebezemen?

Gelfje, hoe is het nu met de poesjes?

En kan je naar een lekker relaxed weekend uitkijken of wordt het weer druk?

Zijn ze al wat opgevoed?

MissM, Mmetje al helemaal opgeknapt?

En wanneer was de grote dag ook al weer? Al schoenen gevonden?

Mamzie en Fuss, hoe is het bij jullie?

En nu ga ik slapen .
Ok, even tijd gevonden...

Zoeb, voor ik het 'vergeet' volgens mij las ik een heel leuk nieuwtje: gefeliciteerd!!!

Gold, fijn dat de osteopaat je dit keer niet zo heeft gepijnigd, het was ook wel ff genoeg.. heb het dieet op de bh gelezen, best pittig lijkt me. Stoer dat je dat gaat doen.

Coe, voel je je weer helemaal ok of sleep je je voort op paracetamol?? Ben benieuwd of er nog iets uit dat bloedprikken komt..

Mamz,red je het allemaal een beetje?

Ik zit in de knoop, dezelfde knoop als altijd.. ben alleen maar moe en heb meer te doen dan dat ik tijd en energie heb. Heb het regelmatig lettelijk benauwd omdat ik gewoon niet meer weet hoe en wanneer te ontspannen. Er moeten dingen komen te vervallen maar ik weet echt niet wat en hoe.. MIsschien later op de BH meer details..

Met de katjes gaat het goed, ze zijn al helemaal thuis en hebben duidelijk hun eigen karakters en voorkeuren voor bijv plekjes om te liggen. Ondeugend zijn ze nog steeds maar ze weten ondertussen prima wat er wel en niet mag. Ze zijn graag in onze buurt en zijn gek op kroelen. Vriend was net op de bank in slaap gevallen en ze waren allebei op hem gekropen, zag er zooo lief uit alledrie in diepe slaap..

Voor mij is het ook tijd voor diepe slaap, duik er vroeg in met een boek, hopelijk een keer een goeie nacht slapen.

Trusten, enne... ik vind jullie ook allemaal lief!!
Coetje, rook je nog steeds niet?? Zou wel stoer zijn als je meteen zou stoppen...

Goed zeg de cijfers van oudste, daar kun je trots op zijn!

Fus, vind het zo leuk je hier weer af en toe te lezen. Daarom zo maar even voor jou:

En nu ga ik kattenbakken scheppen, brood smeren etc en dan echt naar bed!!
Moggu..
Mogguh!
Mogguh.

Goedemorgen meisjes

Ik had een beetje moeite met opstaan vanochtend..

Gelfje,had je al eens met een buitenstaander gepraat over je gevoel,het lijkt mij dat jij de lat voor jezelf heel hoog legt.

Kun je echt niks schrappen in je agenda,of echt wat Gelftime plannen?Vervelend(understatement) hoor!Dat je er benauwd van bent zegt eigenlijk al genoeg.

Hoop dat je snel kunt onthaasten...

MissM,Mmetje oortjes weer beter en jij weer bijgeslapen?

Ik ga werken,tot vanmiddag
Mogguh...
Lekker uitgeslapen Goldie
Yep

En nu ben ik niet vooruit te branden...
Ik probeer nu wel een glas citroen-water weg te werken.

Tjonge wat is dat zuur, maar met steeds een slok thee na een slok water is het goed te doen.

En ik twijfel nog over dat dieet hoor, het is toch wel heftig.

Ik heb even wat gegoogeld en heb nog een versie gevonden op internet. Ik heb het er op de BH bijgezet.

voor Gelfje.
Ik vind het ook een erg heftig dieet. Gelukkig hoef ik niet meer zo hard te lijnen. Het gaat vanzelf. Al wil ik er nog steeds 5 kilo vanaf.

Maar ik ben wel van een BMI van 33.2 naar 25.5 gegaan. Goed hé.

En wat een verschil. Ik moet eigenlijk naar 25.0

Ga zo de BH nog eens lezen.

Mamz hoe gaat het? Ik zal je even sms'en.

Gelfje toch. Neem een beetje rust op zijn tijd. Dat huishouden komt wel. Of ga eens verder. Mij lijkt het dat je in een cirkel zit en je er niet uit komt.
Hmmm... even rondgesnuffeld en een oud topic gevonden.Klinkt opeens een stuk minder aantrekkelijk, dat soepdieet.
Haai!

Zoeb, het is precies wat je zegt, ik zit inderdaad in een cirkeltje waar ik niet uit kom. Het grootste probleem is nu gewoon school, er is geen ruimte om even niks te doen omdat je dan al van te voren weet dat het niet meer lukt om al het huiswerk af te krijgen. Het tempo ligt erg hoog dus het dan maar even laten is echt geen optie, dan loop je gewoon vast. Misschien moet ik er toch maar mee stoppen, ik word er wel heel erg unhappy van op deze manier....

Coe, heb er weleens met iemand over gesproken maar het lukt me nog altijd niet om het patroon te doorbreken. Misschien dus toch maar weer iemand zoeken die me hier misschien bij kan helpen maar goed, ook daar heb je tjid voor nodig anders werkt het niet. Nog even niet dus maar dat er (weer) een keer wat moet gebeuren is duidelijk!
Zo, dat was even heel ego

MissM, hoe is het met Mmetje?

En heb je al schoenen gevonden??

Mamz, gaat ie?

Wat vervelend dat niemand meer contact met Rainz kan krijgen.. ze is ons natuurlijk niks verplicht ofzo maar het voelt gewoon niet ok. Hoop zo dat het goed met haar gaat..

Ik ga even lunchen, fijne dag allemaal!!
Vier kleine kleuters in huize Coe

Gezellig maar wel erg druk!

Ik had broodje knakworst tussen de middag dus de hele klas wilde wel met Uk mee

Gelf,heb je de studie echt nodig voor je werk?Kun je eventueel een break nemen van een paar maanden ofzo,zodat je eens even tot rust kan komen?

Ik vind het ook naar hoor van Rainz,eerder liet ze wel weten dat ze even niet meeschreef en nu is ze "zomaar verdwenen"
Ik denk dat er meer bij Rainz aan de hand is dan alleen maar niet meer mee willen schrijven...

Succes Coe, 4 kleuters...

Jij liever dan ik .

Goed idee van Coe, Gelfje.

Is even een time-out met studie een optie?
Ik denk dat ook Goldie..Bah!

Dit doe ik niet iedere dag hoor,manman wat een geweld produceren 4 van die mannen.En die zooi....ze wilden net naar boven maar dat grapje ging niet door.

Heb net alle duplo op een grote berg gegooid dus ze vermaken zich wel en om half 3 worden ze weer opgehaald (gelukkig haha)
Half 3? Da's al bijna!

Ik ben aangekleed en ik ga even om een bakkie koffie bij mijn vadertje.
Geen koffie bij mijn vader gedronken, alleen even gekletst, want de poetsvrouw was aan het werk.

Sollicitatiebrief op de post gedaan en terug naar huis,

alwaar ik 8 overhemden heb staan strijken. Lekker net als 'vroegah' (lees: een half jaar geleden) met Oprah op tv .
Jullie hebben gewoon veel geschreven Ik kies er bewust voor om wat minder achter de computer te kruipen omdat het in de afgelopen weken wel erg veel van het goede werd. Ook om al naar gelang wat er mogelijk is te slapen, te rusten, even kijken of het graf er netjes bij ligt, een afspraak, boodschappen, huishouden. En natuurlijk gewoon aanwezig zijn als de kinderen er zijn (op dit moment ben ik dus niet 'aanwezig'.

Gelfje, het is in elk geval belangrijk dat je eens gaat uitzoeken waar dat gejaagde gevoel vandaan komt. Was het afwezig toen je de cursus niet deed of was het er toen ook al? In dat geval zou ik toch echt ook aan een psycholoog of zo denken. Maar wat ik gisteren eigenlijk wilde schrijven (ik las wel): ik heb bij een psychosomatisch therapeute gelopen. Ze heeft een aantal erg prettige ontspanningsoefeningen gegeven. Als je je die eigen kunt maken (eventueel met bijpassend cd) kun je jezelf uit de grootste spanning halen, moet je dan wel tijd voor nemen.

Is er nog steeds Oprah op tv? Heb ik eigenlijk ook wel eens zin in.

Verder lukt het me nu niet om wat zinnigs te schrijven. Moetook hoognodig met de kip aan de slag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven