Gezondheid alle pijlers

staaroperatie

05-10-2011 10:06 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 8 sept. 2011 ben ik aan staar geopereerd en heeft de oogarts floaters weggehaald en een nieuwe lens geinplanteerd...pfffff ben heel blij want ik ben van -12 naar -2 gebombardeerd...maar grote vraag zou ik me een maand later al op kunnen maken???? Oogschaduw mascara enz enz.

Wie heeft het antwoord?????
Wat heeft je oogarts daarover gezegd?
De oogarts vertelde een maand....maar ik ben zo een hypogonder.....Ik ben maandag geweest om de hechting te laten verwijderen maar dat gebeurt 8 weken na de operatie, niet omdat het niet goed gaat maar dat is beter....a.s. vrijdag kan ik stoppen met druppelen (Tobradex) alles zag er mooi en rustig uit.

en ik heb totaal geen last van entuele ontsteking
Als je arts iets aangeeft, waarom dan op een forum om advies vragen?

Je hebt het antwoord van je arts gekregen, luister daarnaar.
het is meer de vraag of hier ervaringen mee zijn en niet om aandacht op te eissen....zekerheid voor alles
Ik begrijp jouw angst wel, want je hebt maar 1 paar ogen.

Even extra wachten lijkt me geen slecht idee. Opmaken kun je nog je hele leven lang immers?

Veel zichtplezier!
hoe gaat het?
hoi....wat lief van je dat je aan mij gedacht hebt. Ik heb mij opgemaakt en het gaat aardig goed. De hechting zit nog heel strak in mijn hoornvlies en morgen gaan we op vakantie....maandag na mijn vakantie 30-10 wordt deze verwijdert....

Groetjes en ben dankbaar voor de huidige technieken want ik zie voor het eerst in mijn leven hoe een grassprietje eruit ziet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven