staaroperatie
woensdag 5 oktober 2011 om 10:06
Op 8 sept. 2011 ben ik aan staar geopereerd en heeft de oogarts floaters weggehaald en een nieuwe lens geinplanteerd...pfffff ben heel blij want ik ben van -12 naar -2 gebombardeerd...maar grote vraag zou ik me een maand later al op kunnen maken???? Oogschaduw mascara enz enz.
Wie heeft het antwoord?????
Wie heeft het antwoord?????
woensdag 5 oktober 2011 om 10:26
De oogarts vertelde een maand....maar ik ben zo een hypogonder.....Ik ben maandag geweest om de hechting te laten verwijderen maar dat gebeurt 8 weken na de operatie, niet omdat het niet goed gaat maar dat is beter....a.s. vrijdag kan ik stoppen met druppelen (Tobradex) alles zag er mooi en rustig uit.
en ik heb totaal geen last van entuele ontsteking
en ik heb totaal geen last van entuele ontsteking
dinsdag 18 oktober 2011 om 08:05
hoi....wat lief van je dat je aan mij gedacht hebt. Ik heb mij opgemaakt en het gaat aardig goed. De hechting zit nog heel strak in mijn hoornvlies en morgen gaan we op vakantie....maandag na mijn vakantie 30-10 wordt deze verwijdert....
Groetjes en ben dankbaar voor de huidige technieken want ik zie voor het eerst in mijn leven hoe een grassprietje eruit ziet
Groetjes en ben dankbaar voor de huidige technieken want ik zie voor het eerst in mijn leven hoe een grassprietje eruit ziet