Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ik weet niet wat vriendje+ voor me voelt.... Zo lang ken ik hem nog niet en we hebben pas 2 keer met elkaar het bed gedeeld.

Wat wel opvalt is dat het contact intenser is namate de datum dichterbij komt. Was de vorige keren ook zo. En als we mekaar weer gezien hebben het dan weer een paar dagen rustig is. Tot de zin weer begint aan te wakkeren en we weer wat afspreken.

Het voordeel van een vriendje+ , vind ik, dat het geen gedoe van een relatie met zich mee brengt. Wel de lusten en niet de lasten, zeg maar. Komt ook voort uit mijn bindings-dan wel verlatings angst. Nu zijn er geen verwachtingen, dus geen moeilijk gedoe met gevoelens enzo.

Maar aan de andere kant wil ik toch ook wel weer heel graag een man in mijn leven die zich in "alles" van mij interesseert. Waar ik tegen aan kan kruipen als ik een knuffel nodig heb. Die mijn gezeur aan wil/kan horen ;) Sex met liefde is zoveel beter dan alleen lust!

I'll keep you posted

Nelleke, dikke knuffel voor jou meid!
Hey allemaal! Mijn date zondag was super, we hebben de hele avond tegen elkaar aan geplakt gezeten op de bank, en hij is blijven slapen:-). De verliefdheid is nu wel aangeslagen:-). Maar tegelijkertijd brengt dit ook zoveel onzekere gevoelens met zich mee. Ik herken wel wat jij zegt, Denkertje.....ik heb het bed met hem gedeeld en dat was super, en heb daar ook geen spijt van. Maar ben ook tegelijkertijd wel bang dat het alleen daarom gaat. Ik wil een serieuze relatie, en ben een beetje bang dat mijn kansen nu daarop al verkeken zijn, en we in dat opzicht weer te hard van stapel zijn gelopen. Ik denk veel te veel na, wat dat betreft, zou het graag gewoon eens op zijn beloop willen laten. Ik hou emotioneel gezien nog een beetje afstand, ook last van bindingangst volgens mij:-D
Dus ik had misschien het bed niet met hem moeten delen....aan de andere kant, ja, ik had ook wel weer eens die behoefte:-)
nicola: hoe is jullie contact nu dan?

nelleke: dat is niet fijn dat die date niks meer van zich laat horen...is het wel duidelijk (hoe pijnlijk voor jou ook ) zou toch met de ander afspreken. En wandelman, als je dat echt nog wil dan misschien je gevoel volgen, maar niet tenkoste van jezelf gaan...

ik zit eigenlijk een beetje te wachten op een berichtje van mijn ehm hoe zal ik hem eens gaan noemen...vandaag wel contact gehad, maar niet echt voor een 'date' en wil dat hij nu eens met een voorstel komt. Ik kan in principe vanavond en morgenavond, en ergens zou het ook wel even handig zijn...(ben medicijnen bij hem vergeten maandag). Maarja, even vertrouwen hebben dat hij wel weer van zich laat horen
Ik vind dat eigenlijk altijd maar onzin: wel of niet het bed delen en of dat dan je kans op een relatie beïnvloedt. Ik doe meestal gewoon wat goed voelt . En soms is dat mekaar bespringen en soms is dat elkaar beter leren kennen. En soms rolt er wel iets uit voort en soms niet. Maar meestal voel ik dat van te voren vrij goed aan.

Dus als het goed voelde, waarom zou je dan twijfelen, denkertje? Beetje vertrouwen hebben in jezelf hoor!
Sorry ik bedoelde Nicola

Kan het niet meer bijhouden
en ehm ik hoefde mn vorige berichtje niet te schrijven. Hij nodigde me net uit of ik zin had om langs te komen. Soms stuurt hij van die fijne dubbelzinnige berichtjes terwijl ik zoiets heb van vraag gewoon of ik langskom... maar ergens is zijn manier ook wel grappig.

Dus ik ben er weer vandoor...
Sorry meiden, ik post hier niet veel maar lees wel zo nu en dan mee....

Ik ben altijd van het motto: "wat goed is komt snel" - dat is bij mijn relaties altijd zo gegaan en als het niet vrij vlot ging allemaal, dan werd het ook meestal niks.

Ik sprak van de week een ex-collega, die vertelde mij dat hij via het werk een vrouw had ontmoet. KLENG! Raak. Maar hij wist niets van haar. Hij heeft een tijdje gewacht, hij zag haar toen nog eens (kon haar gegevens n iet zo snel vragen, ging snel), en is een paar weken later in de mail geklommen, heeft een collega van haar benaderd, collega heeft het doorgespeeld aan haar, zij heeft hem gebeld, ze hebben 1 avond gedate, en ze wisten beiden: YES! Ze is bij date 2 blijven slapen en vrijwel nooit meer weggegaan. Ze zijn nu al 2 jaar bij elkaar en gaat super. Ik zeg niet dat het zo snel moet gaan, maar het geeft wel aan: als je elkaar leuk vindt, maakt het geen zak uit of je vlot met elkaar naar bed gaat ja of nee, wie er eerst smst of belt etc. Ik begin daar ook wel eens aan te twijfelen na al dat moeizame daten, maar dit soort verhalen bevestigt toch mijn overtuiging: als het goed zit, dan gaat het zoals het gaat en kan het gewoon snel gaan. Als het allemaal te moeizaam gaat..laat dan maar. Dan is het t blijkbaar niet (in 90% van de gevallen, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk).

Zo, dat was even mijn bijdrage..

Verder niks te melden want ik ben momenteel niet aan het daten...:-)
quote:xxroosjexx schreef op 04 oktober 2011 @ 18:29:nelleke: dat is niet fijn dat die date niks meer van zich laat horen...is het wel duidelijk (hoe pijnlijk voor jou ook ) zou toch met de ander afspreken. En wandelman, als je dat echt nog wil dan misschien je gevoel volgen, maar niet tenkoste van jezelf gaan...Roosje, kun je even verduidelijken wat je hiermee bedoelt? (Met wandelman dus.) Toch nog een keer contact zoeken? Ik heb geen idee, of hij me nog wil zien; spreek hem af en toe op msn, maar is heel afstandelijk, of ik dénk dat het afstandelijk is, om mezelf te beschermen, dat weet ik eigenlijk niet...
Nicole, leuk dat je date zo goed ging! En ik sta wel een beetje aan Vla's en Marsepeintje's kant (haha niet gedacht dat ik die zin ooit zou uitspreken!). Je bent een zelfverzekerde vrouw in een moderne tijd, waarom zou jij niet van seks genieten? Ik geloof niet dat als er iets verkeerd zit dat seks onthouden of juist wel snel geven helpt. En zo moet je het ook niet zien. Je moet letten op hoe jij je voelt. Wil jij seks? En wat je wilt dat het wordt heeft daar weinig mee te maken.

Roosje, nog steeds onzeker? Meid ik weet zeker dat alles goed komt met jullie! Veel plezier vanavond!

Nelleke, balen zeg! Ik zou ook erg onzeker worden van een paar afwijzingen op een rij. Ehhh, dat werd ik ook, heb zo'n periode ook gehad. Gewoon je gevoel volgen, als jij mannen even zat bent dan stop je er even mee toch? En niet op die mannen wachten hoor, ga lekker daten met die andere man. Er is nog geen vastigheid en hij laat ook niks horen. Er is geen man overboord als je wel op die date gaat en hij bleek op vakantie te zijn ofzo. Hij had ook wat van zich kunnen laten horen. Sta in je eigen kracht hoor, jij kan ook rondkijken.

Hier geen nieuws. Ben druk geweest.
@ Nelleke :nog even snel reageren voor ik naar jeweetwel ga.

Je schreef dat je ook zonder relatie veel van hem zou kunnen leren. In dat opzicht denk ik dat dat een positieve werking op je eigen ontwikkeling zou bij kunnen hebben. Maar lijkt mij ook lastig om dit te kunnen scheiden van eventuele eerdere verwachtingen.

Misschien even laten rusten....?
Afstandelijk is afstandelijk....

Ik bedoel het niet lullig (ik kom soms zo over geloof ik..:-S maar als je het zo voelt, is het meestal ook zo.

Hij kan toch ook gewoon vragen om weer een keer af te spreken?

Nogmaals, niet hard bedoeld hoor, maar als een man een vrouw leuk vindt, loopt ie de het vuur uit z'n sloffen. Vaak wil je dat niet zien als je iemand heel leuk vindt (ik ken het) maar ergens weet je het zelf ook wel....

Maargoed, je kunt zelf ook nog iets voorstellen. Ik heb altijd zoiets van: als ie je niet leuk genoeg vindt, nou ja dan maakt het niet uit, en als ie je toch wel leuk vindt (in elk geval leuk genoeg om nog een keer af te spreken), dan vindt ie het alleen maar leuk. Of denk ik te simpel..?
dankje voor jullie reacties. Het voelde wel goed, en hij is nog steeds geinteresseerd. En ik heb er van genoten, en ik ga ook gewoon van de komende tijd genieten;-). T is alleen dat ik graag wil dat het deze keer wel een blijvertje is, maar ik denk dat we dat allebei nog niet weten of dat zo is, dus ja, ik moet me daarin ook niet afhankelijk van hem opstellen, en mijn eigen gevoel daarin volgen. Maar fijn hier mijn 'ervaringen' te kunnen delen en jullie nuchtere blik erop geworpen te krijgen;-)

En ik denk wel dat het klopt. Als het goed is, zit het goed! En dan maakt het allemaal niks uit hoe of wat je wel of niet doet.
Ja, als het goed zit zit het goed inderdaad. Maar soms weet je dat toch pas achteraf, al is er soms wel een onderbuikgevoel. Maar achteraf is het altijd gemakkelijk praten vind ik. Soms moet je gewoon ergens instappen om te kijken of het werkt.

Ik lijd aan koudwatervrees.. moet ik wel gaan morgen? Ik zat net in de auto op weg naar huis en toen dacht: wat als het morgen nou totaal niet loopt ofzo, of dat het wel loopt en we misschien zoenen.. heb ik dan weer een relatie?? Terwijl ik het nog helemaal niet zeker weet. Dan denk ik: misschien had ik het bij 2 dates moeten laten. Misschien is het toch meer de spanning die ik wel leuk vind dan hem...

Nouja, we zullen zien, ben wel van plan om eerlijk te zijn tegen hem na morgen, ik denk dat dan zeker wel duidelijk is of we elkaar vaker gaan/willen zien of niet.

In de mails had hij het op een gegeven moment over een concertje in november en toen stond er achter: wie weet...

Is dat te hard van stapel lopen? Nee toch..?
quote:Marsepeintje schreef op 04 oktober 2011 @ 19:56:

Afstandelijk is afstandelijk....

Ik bedoel het niet lullig (ik kom soms zo over geloof ik..:-S maar als je het zo voelt, is het meestal ook zo.

Hij kan toch ook gewoon vragen om weer een keer af te spreken?

Nogmaals, niet hard bedoeld hoor, maar als een man een vrouw leuk vindt, loopt ie de het vuur uit z'n sloffen. Vaak wil je dat niet zien als je iemand heel leuk vindt (ik ken het) maar ergens weet je het zelf ook wel....

Maargoed, je kunt zelf ook nog iets voorstellen. Ik heb altijd zoiets van: als ie je niet leuk genoeg vindt, nou ja dan maakt het niet uit, en als ie je toch wel leuk vindt (in elk geval leuk genoeg om nog een keer af te spreken), dan vindt ie het alleen maar leuk. Of denk ik te simpel..?Hahaha, is niet lullig En vooral het laatste: daar zit wel iets in. Als hij niets meer van me wil, zal ik het dan wel horen, en is er geen man overboord. Maar ik ken mezelf ook genoeg: ik weet, dat ik allerlei doemscenario's in mijn hoofd haal, zal niet snel positief denken, dat hij me wel leuk vindt; komt de klap dubbel zo hard aan, als hij niets van me wil, dus denk ik maar bij voorbaat, dat hij niets meer van me wil.....dus in hoeverre mijn gevoel echt reëel is, weet ik niet...dat weet ik pas, als hij echt niet meer wil afspreken.
Ohhhh het was weer zo fijn bij hem te zijn. We beginnen wel nachten te maken met iets meer slaap maar das misschien ook wel niet verkeerd. Stonden we vanmorgen samen tanden te poetsen...zon enorm klein moment dat toch een heel fijn gevoel gaf. En vandaag 6 weken terug was onze eerste date. Nooit gedacht dat t nu zo zou zijn...maar het kan, het is echt heel leuk en meiden: als t bij mij zo kan lopen dan kan t voor jullie ook!!!!
Oe wat vreselijk leuk roosje . Geniet er van!!!

Nelleke, ik zou de wandelman echt loslaten, maar dat heb ik al eerder gezegd.... Snap dat het moeilijk is maar hij is echt meerdere malen duidelijk geweest.

Ik zie mijn date vrijdag weer. Daarna gaat ie op vakantie voor een week. Hoop dat ie dan wat ontspant. Hij is zoooo druk met zijn werk!
Boebele, gewoon gaan. Het was de vorige keer toch ook niet zo verschrikkelijk dat jullie niks hadden om over te praten? En als het wel leuk is en je zoent hem, heb je heus niet meteen een relatie hoor. Die heb je pas als jij dat ook wilt. Worst case scenario heb je gewoon een gezellig vriendschappelijk avondje en ga je daarna op zoek naar een man die je wel de adem beneemt Niet zoveel zorgen maken over hoe je het noemt wat je met hem doet.

Nelleke, ik denk niet dat wandelman echt verliefd is op je hoor... Of bedoel je vriendschappelijk afspreken? Weet je zeker dat je jezelf niet voor de gek houdt als je zegt dat je dan maar vriendschappelijk af wilt spreken? Is dat echt niet omdat je toch nog hoopt op meer? Ik vind het wel riskant, aangezien je er met je gevoel in zit.

Heb je nou eigenlijk nog afgesproken met die derde man?

Roosje, lijkt me wel een heel alledaags en toch zo intiem momentje Geniet ervan!

Hier geen nieuws. Mijn DS lag eruit gister en ik heb verder niks gsmst ofzo. Even lekker me-time voor de TV.
Thanks voor het hart onder de riem tierney Natuurlijk ga ik wel. En ja, we hebben op zich genoeg gespreksstof, maar er vielen ook veel stiltes. Aan de andere kant hebben we nu al 2 lange dates gehad, waarbij we allebei de tijd een beetje vergeten waren, dus dat is eigenlijk een goed teken.

Ik heb er best zin in maar ben ook nerveus... ow, zucht, waarom doe ik dit eigenlijk??

Dat vragen we ons allemaal wel eens af. En ik weet het! We doen het omdat we jaloers op Roosje zijn!
Hihi en ik gun jullie allemaal waar ik nu sta :-)

En tuurlijk is t spannend boebele, zonder spanning zou t ook niet goed zijn geweest toch?

Ik ben aan t werk, maar m'n werk ligt even te slapen (een kind)...dus zit hier een beetje te dagdromen :-) weet nog niet wanneer ik hem zie...vermoed vrijdag...hij is steeds gewoon zo lief voor me, nog een kusje als we naar t werk gaan, en nog een. Dan vindt hij t toch ook gewoon heel leuk :-)
haha, tierney
Net weer spontaan over de sms overladen met complimentjes
Ohhh tierney wat leuk!
Hu tierney? Door 'foute' man?! Hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven