Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
woensdag 5 oktober 2011 om 23:00
quote:chocolover schreef op 05 oktober 2011 @ 22:59:
mika65, 36 seconden geleden
Wat is seksuele extase nou weer? Heb ik nog nooit van gehoort
Mannen hebben hun sex piek in de 20 en vrouwen in de 40. Dan heb je de geweldigste sex van je leven ofzo..O maar die piek had ik vlak na mijn scheiding. Poehee een tijd dat ik gehad heb he. Mmm en de mannen poeeee
mika65, 36 seconden geleden
Wat is seksuele extase nou weer? Heb ik nog nooit van gehoort
Mannen hebben hun sex piek in de 20 en vrouwen in de 40. Dan heb je de geweldigste sex van je leven ofzo..O maar die piek had ik vlak na mijn scheiding. Poehee een tijd dat ik gehad heb he. Mmm en de mannen poeeee
woensdag 5 oktober 2011 om 23:02
quote:mika65 schreef op 05 oktober 2011 @ 22:55:
[...]
Dolfijn
Flipper is dooooood, hij ligt in de sloooooot. Wat doet hij daaaaar, hij n**kt een sigaaaaar.
Zongen wij vroeger altijd
echt, nu kan hie rom lachten, vroeger zou ik boos zijn geworden en ruzie begonnen zijn. Omdat dieren van mij nooit doodmochten ook niet in gedachten.
Ik zong altijd flipper, flipper hij is geweldig......etc. En nu dankzij jullie dames zit dat stuk met deuntje en al in mijn hoofd.
quote:chocolover schreef op 05 oktober 2011 @ 22:56:
Niet bij de ladiesnight
Hmmm.. Lekker potje sex en dan janken.. Mag ik dan ook chocola en een peuk? Ultieme avond joh
Mami waar ben je?! Ik mis je!! (Staat los van bovenstaande trouwens... )
Nou dat janken mag er ook wel uit hoor, en anders liever dat eerst en daarna sex...want dan ben ik daarna tenminste vrolijker..
En die peuk mag van mij part weg, want ik ben net bijna 7 maanden gestopt.
[...]
Dolfijn
Flipper is dooooood, hij ligt in de sloooooot. Wat doet hij daaaaar, hij n**kt een sigaaaaar.
Zongen wij vroeger altijd
echt, nu kan hie rom lachten, vroeger zou ik boos zijn geworden en ruzie begonnen zijn. Omdat dieren van mij nooit doodmochten ook niet in gedachten.
Ik zong altijd flipper, flipper hij is geweldig......etc. En nu dankzij jullie dames zit dat stuk met deuntje en al in mijn hoofd.
Niet bij de ladiesnight
Hmmm.. Lekker potje sex en dan janken.. Mag ik dan ook chocola en een peuk? Ultieme avond joh
Mami waar ben je?! Ik mis je!! (Staat los van bovenstaande trouwens... )
Nou dat janken mag er ook wel uit hoor, en anders liever dat eerst en daarna sex...want dan ben ik daarna tenminste vrolijker..
En die peuk mag van mij part weg, want ik ben net bijna 7 maanden gestopt.
woensdag 5 oktober 2011 om 23:04
woensdag 5 oktober 2011 om 23:08
woensdag 5 oktober 2011 om 23:09
quote:chocolover schreef op 05 oktober 2011 @ 22:57:
Heeee Iebs!
Sorry
Moeten we stoppen?nee hoor. Hoewel ik wel graag in de veronderstelling leef dat niemand seks heeft ooit. En nu ik erover nadenk vindt ik dat de mensen die hier wel seks hebben van dit *durf ik het te zeggen* groepje er direct mee moeten ophouden gewoon uit solidariteit naar de sekslozen toe.
Heeee Iebs!
Sorry
Moeten we stoppen?nee hoor. Hoewel ik wel graag in de veronderstelling leef dat niemand seks heeft ooit. En nu ik erover nadenk vindt ik dat de mensen die hier wel seks hebben van dit *durf ik het te zeggen* groepje er direct mee moeten ophouden gewoon uit solidariteit naar de sekslozen toe.
woensdag 5 oktober 2011 om 23:11
quote:chocolover schreef op 05 oktober 2011 @ 23:08:
Stormt het ook zo bij jullie? Poe zeg..
hier net, en van mij mag het zo blijven, want ik heb geen zin om morgen in de regen naar school te fietsen
Trouwens ik ben blij ..ik ga morgen een kluisje regelen op school dat scheelt me wat gewicht op mijn rug
Stormt het ook zo bij jullie? Poe zeg..
hier net, en van mij mag het zo blijven, want ik heb geen zin om morgen in de regen naar school te fietsen
Trouwens ik ben blij ..ik ga morgen een kluisje regelen op school dat scheelt me wat gewicht op mijn rug
woensdag 5 oktober 2011 om 23:12
Niet bij de ladiesnight
Mami waar ben je?! Ik mis je!! (Staat los van bovenstaande trouwens... )ow je bedoeld je vieb party meid ik dacht dat het over een seksclub avond ging en dat is dan nog tot daar aan toe maar ik vond het zo raar dat je daar dan ging discuseren hoe zo'n ding heet ipv. het moment gewoon te grijpen.
Niet bij de ladiesnight
Mami waar ben je?! Ik mis je!! (Staat los van bovenstaande trouwens... )ow je bedoeld je vieb party meid ik dacht dat het over een seksclub avond ging en dat is dan nog tot daar aan toe maar ik vond het zo raar dat je daar dan ging discuseren hoe zo'n ding heet ipv. het moment gewoon te grijpen.