vaag telefoontje

06-10-2011 10:54 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Word ik net gebeld met een anoniem nummer. Hij vraagt of hij met mevrouw ....... van doen heeft, nou dat was ik inderdaad.

Of ik bij de buren een briefje in de bus wilde gooien met zijn naam en nummer of ze hem willen bellen.

Ik vroeg nog "waarom stuur je zelf niet een briefje" zegt ie dat ie dat gedaan heeft maar dat ze daar niet op reageren.

ik zag dat ik de afgelopen dagen 4x gebeld ben door een anoniem nummer. vreemd toch?

zouden jullie dat briefje aan de buren geven?
Zolang het geen bombrief is: ja hoor.
Ik zou gewoon even aanbellen bij de buren en het verhaal vertellen.
Ik zou geen briefje geven maar de buren hier zelf even over aanspreken
Waarom niet, als jij het briefje zelf moet schrijven zit er toch geen antrax in?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ligt eraan of je goed contact heb met de buren Zou ze iig zel laten weten dat je gebeld bent.. ms gaat die peroon binnenkort wel verder bellen naar bijv hun familie etc.

Ben nu wel erg benieuwd waar het over gaat trouwens.
Ik zou wel even langs de buren gaan, en het verhaal uitleggen en het briefje geven.

Als het alleen een naam en een nummer is..

Het raarste eraan vind ik dat diegene jouw nummer heeft achterhaald om dit te vragen.
maar toch raar dat ze mij gaan bellen, heb ten eerste een geheim nummer en ten tweede als hij ze een brief gestuurd heeft waar ze niet op reageren, werkt mijn briefje toch ook niet
quote:chipmunk schreef op 06 oktober 2011 @ 10:59:

Het raarste eraan vind ik dat diegene jouw nummer heeft achterhaald om dit te vragen.Dat dus!
The greatest adventure in life is to follow your heart.
quote:katrien1974 schreef op 06 oktober 2011 @ 10:54:

Word ik net gebeld met een anoniem nummer. Hij vraagt of hij met mevrouw ....... van doen heeft, nou dat was ik inderdaad.

Of ik bij de buren een briefje in de bus wilde gooien met zijn naam en nummer of ze hem willen bellen.

Ik vroeg nog "waarom stuur je zelf niet een briefje" zegt ie dat ie dat gedaan heeft maar dat ze daar niet op reageren.

Nee, ik zou het niet doen. Als ze niet op zijn briefje reageren, waarom zouden ze wel op jouw briefje reageren?

En, de post heeft daar iets heel leuks voor uitgevonden.

Dat noemen ze aangetekend versturen. Dan moeten de buren tekenen voor ontvangst.

Dan weet hij dat zijn brief in iedergeval is aangekomen.
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
beetje mosterd

heb helemaal geen contact met de buren althans met hen
Naar de buren gaan en het verhaal vertellen. Soms zijn er voor zulke ingewikkelde problemen, zulke makkelijke oplossingen.
op zich heb ik geen probleem met iets aan de buren te geven, heb vaak genoeg pakjes staan van meerdere buren. Vind het alleen zo vaag
Hoe komt hij aan jouw geheime nummer?
Nee, zou ik niet doen. Als die meneer ze zo graag wil spreken, stapt hij maar fijn in de auto en gaat hij er zelf naartoe.
quote:feeks schreef op 06 oktober 2011 @ 11:03:

Hoe komt hij aan jouw geheime nummer?dat begrijp ik dus ook niet
En aan je naam? Is hij op je naambordje komen kijken hoe je heet? Dan had hij toch net zo goed zelf kunnen aanbellen bij de buren?
The greatest adventure in life is to follow your heart.
quote:katrien1974 schreef op 06 oktober 2011 @ 11:00:

maar toch raar dat ze mij gaan bellen, heb ten eerste een geheim nummer en ten tweede als hij ze een brief gestuurd heeft waar ze niet op reageren, werkt mijn briefje toch ook niet

Dat jij een geheim nummer hebt en hij het toch heeft weten te achterhalen, zou ik heel vreemd vinden. Creepy.

Gaat dit wel over een briefje voor de buren? Of zou hij jou er op de een of andere manier willen inluizen?
quote:nehal schreef op 06 oktober 2011 @ 11:04:

En aan je naam? Is hij op de naambordje komen kijken hoe je heet? Dan had hij toch net zo goed zelf kunnen aanbellen bij de buren?

dat bedoel ik dus.

het begon als zo'n verkoopverhaal. ik zag anoniem, dus dan neem ik altijd op met "hallo", toen vroeg hij naar mij, en toen vroeg ik aar het over ging. vraagt ie of het gelegen komt dat ie belt...... en toen het vage verhaal van de buren......

het lijkt wel een test
Raar verhaal. Ik zou er niet aan meewerken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou het niet doen, maar wel je buren hierover informeren.
quote:nouschi schreef op 06 oktober 2011 @ 11:07:

Raar verhaal. Ik zou er niet aan meewerken.nee ik denk dat ik het ook maar niet doe. ik krijg wel eens post verkeerd van ze en zie aan de afzenders dat het niet heel best gaat
En een anoniem nummer: je hebt zijn naam en nummer nu toch? Je hebt het opgeschreven voor je buren.

Ik vind het raar. En ik zou naar de buren gaan en het vertellen en dan ook zeggen dat je het een rare manier van contact vind en dat je er van uit gaat dat zij dit nu verder afhandelen. (op een aardige manier natuurlijk)

En als die man nogmaals belt, zou ik vertellen dat hij en de buren het zelf maar moeten regelen.
Ik zou nog tegen die persoon even melden dat je niet van dit soort telefoontjes wil hebben en vragen hoe die aan je telefoonnummer komt. Dat heb je vast niet gedaan.
google zijn naam en nummer even

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven