Mode & Beauty alle pijlers

leuke moonboots?

07-10-2011 08:42 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorug jr winter waren met de sneeuw alle warme laarzen/ moonboots al uitverkocht dus ik ga ze nu bestellen! Wie heeft er leuke / leuke gezien?
Moonboots? Bestaan die nog?

Wel lekker warm...
Wacht, ik lees een contradictio in terminis....

Maar goed, moonboots dus. Bestellen? Kan je ze niet beter bij de schoenenreus of scapino ofzo halen? Lijkt mij zoveel makkelijker!
Nou, wie wil er niet 2 van deze Dior-cavia's aan d'r knieën?

Brrr...
SG, wat moet je nou nog voor die dooie cavia's betalen?

Gelukkig heb ik 2 jaar geleden al snowboots gekocht, zwarte lak. En ze komen tot aan de knie. Gé-wél-dig!
Moonboots zijn nooit leuk.

K3 dingetjes.

Moonboots zijn per definitie lelijk in mijn ogen,heb nog nooit van mijn leven mooie gezien en bij mensen ouder dan pak em beet 6 ziet het er niet uit.

Vind ik dan
Ah.

quote:Ratteke schreef op 07 oktober 2011 @ 08:50:

SG, wat moet je nou nog voor die dooie cavia's betalen?

Laat ik jou nou maar beschermen en dat niet vermelden....

hahahahahaha! Succes!
Ik vind persoonlijk de Sorel laarzen erg mooi en warm. Zij zijn wel aan de prijs maar ook wel duurzaam.
Ik doe mijn best
Rubber Ducks, ze zitten heerlijk warm.
Haha ik bedoel idd niet van die echte

Ouderwetse maar iets eleganters wel warm en waterdicht om door de sneeuw mee te gaan
Ik heb zulke, heerlijk warm

En dat is het belangrijkste

Ik heb vorig jaar rubber ducks gekocht, lekker warm en waterdicht, nog steeds geen plaatje om te zien.

Veel verschillende soorten van Rubber Duck,

Deze vind ik persoonlijk vrij log.
Ik heb Technica moonboots. Zijn heerlijk warm en in heel veel kleuren verkrijgbaar.

http://www.shoeblogs.com/images/moonboots08.jpg
@Lizzl, leuk motto i.c.m. al deze plaatjes!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos

en

http://www.zalando.nl/moonboots-snowboots/

tadaaa
Staan er idd heeel veel bij zalando
Let op de zooldikte en het profiel. Leuk maar met een dunne zool en/of een slecht profiel heb je er niets aan.
Die van Rubber Duck lijken mij te laag. Met die hoeveelheden sneeuw die wij de laatste jaren te verstouwen krijgen. Dan 'schep je over'.

M'n dochter heeft leuke gescoord bij Van Haren vorig jaar. In principe gewone laarzen, maar met voering van bont. Heerlijk warm en waterdicht.
Ik vind deze Dr Martens heel mooi. In de binnenkant zit bont, dan kun je bovenkant ook omvouwen, ziet er ook leuk uit. Het zijn niet echt moonboots, maar ze lijken me wel heel lekker warm.

Twee jaar geleden Bogs laarzen gekocht en nooit meer koude voeten; gegarandeerd tot -30! schacht is neopreen dus ook nog lekker soepel. Ik heb de collectie voor deze winter nog niet gezien maar zit vast wel weer iets moois bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven