The Never Ending Question nr. 83

27-08-2011 00:07 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan we hier weer verder.

Kun je morgen uitslapen?
gebakken broodje, eitje, koffie .....

vraag blijft
Ja, je kunt me vanaf de straat gewoon in huis zien zitten, dus het zou ook raar zijn als ik de deur niet open zou doen.

Wat vind je echt ontspannend?
gemasseerd worden door m'n vriend

Hoe lang doe je erover van opstaan tot de deur uitgaan (als je naar werk/afspraak moet)
glaasje wijn

ga je elke dag in de douche/bad?
half uurtje

vraag blijft
Ja, ik ga elke morgen onder de douche. Anders voel ik me niet fris en krijg ik veel jeuk van alle dode huidcellen. Maar niet te lang en niet te warm. En goed insmeren met lanette creme.

In welk orgaan/lichaamsdeel uit stress/zorgen zich bij jou?
Een stressnek, zit dan helemaal vast. Al zit die eigenlijk altijd wel vast, ook zonder stress.

Slik jij medicijnen?
Nee.

Vraag jij je weleens af of bepaalde mensen hun medicijnen wel echt nodig hebben?
Goeie vraag... Ik heb dagelijks met medicatie te maken. Daardoor weet ik redelijk wat over de werking van diverse medicatie. Als iemand bijvoorbeeld al heel lang toevalsvrij is, wordt er wel echt bewust gekeken of iemand zijn anti-epileptica af zou kunnen bouwen. Ik denk wel dat er regelmatig teveel wordt gesmeten met paracetamol en dat soort pijnstillers. Ik kom situaties tegen waarin ouders besluiten preventief paracetamol te geven aan hun gehandicapte kind.. want ze zou toch maar eens hoofdpijn of buikpijn hebben... Daar kan ik me niet helemaal in vinden.

Welke tv-persoonlijkheid die door anderen echt vreselijk gevonden wordt, vind jij stiekem best wel leuk?
Jazeker (en voor mijn beroep als doktersassistente helemaal).

Hoeveel % van de kleding in je kast draag je nooit?
Gordon.

Mijn vraagt blijft staan.
Oei, daar raak je me.. ik denk wel 70%! Sinds mijn zwangerschap zit alles anders, en heel veel droeg ik voor die tijd ook al niet. Maar weggooien kan ik ook niet.

Wie vind jij zwaar overschat?
Beyoncé.

Wat vind jij een lekker toetje?
Gewoon witte yoghurt, of slagroomvla.

Wat is jouw favoriete soep?
Tomatensoep

Wat in je huidige leven zou je graag nog anders willen zien/willen veranderen?
Mijn woonplaats.

En jij?
Iemand in mijn nabije omgeving. Die heeft veel problemen, en zou ik wel door elkaar willen rammelen om er iets aan te doen!

Wat is jouw leukste herinnering van je kindertijd?
Onze kampeervakanties in Frankrijk, met de vouwwagen

wat is je slechtste vakantie-herinnering?
Hoi Buikje! Ben een taart aan het bakken, kom je gezellig helpen?

Een bedorven broodje, in Spanje :puke:

Niet waar, kon me al niet voorstellen dat dat het ergste was. Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies

Welk topic op Vivaforum vind je het leukst en waarom?
Hoe laat is het... daar schrijf ik al zo'n 3 jaar

Lot, wat voor taart?, ik zou je graag helpen, ik ben uit de bak-mood en koken ook trouwens, moet ik weer eens oppakken.

hoe ontbijt je meestal?
Een verjaardagstaart,simpel, met botercreme en jam. Het gaat om de versiering: een mooie auto!

Ontbijt, altijd anders. Soms fruit, yoghurt, soms een cracker, soms brood.

Beschrijf je slaapkamer eens.
Brinta. Of een plak Fries roggebrood met Philidelphia + gekookt eitje (zonder dooier).

Ben jij lid van een goed doel?

lottekeNL, 17 minuten geleden

Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies

En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.
Liz
We waren in Thailand en daar lag een oude zwerfhond op straat

er kwam een auto aanrijden en hield gelukkig in, om vervolgens héél langzaam er overheen te rijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven