The Never Ending Question nr. 83
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:42
vrijdag 7 oktober 2011 om 21:42
Goeie vraag... Ik heb dagelijks met medicatie te maken. Daardoor weet ik redelijk wat over de werking van diverse medicatie. Als iemand bijvoorbeeld al heel lang toevalsvrij is, wordt er wel echt bewust gekeken of iemand zijn anti-epileptica af zou kunnen bouwen. Ik denk wel dat er regelmatig teveel wordt gesmeten met paracetamol en dat soort pijnstillers. Ik kom situaties tegen waarin ouders besluiten preventief paracetamol te geven aan hun gehandicapte kind.. want ze zou toch maar eens hoofdpijn of buikpijn hebben... Daar kan ik me niet helemaal in vinden.
Welke tv-persoonlijkheid die door anderen echt vreselijk gevonden wordt, vind jij stiekem best wel leuk?
Welke tv-persoonlijkheid die door anderen echt vreselijk gevonden wordt, vind jij stiekem best wel leuk?
vrijdag 7 oktober 2011 om 23:23
Hoi Buikje! Ben een taart aan het bakken, kom je gezellig helpen?
Een bedorven broodje, in Spanje :puke:
Niet waar, kon me al niet voorstellen dat dat het ergste was. Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
Welk topic op Vivaforum vind je het leukst en waarom?
Een bedorven broodje, in Spanje :puke:
Niet waar, kon me al niet voorstellen dat dat het ergste was. Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
Welk topic op Vivaforum vind je het leukst en waarom?
vrijdag 7 oktober 2011 om 23:44
lottekeNL, 17 minuten geleden
Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.
lottekeNL, 17 minuten geleden
Het aller- allerergste is een mishandeld hondje, toen ik in Midden-Amerika was. Dat krijg ik NOOIT meer van mijn netvlies
En daarom hoef ik nooit meer naar Kreta. Het is 12 jaar geleden, 7 dagen vakantie op Kreta, waarvan ik 6 dagen heb gehuild om al die verlepte, mishandelde, misvormde, beschadigde, vlooierige zwerfhondjes.