Naar New York juli 2012!
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:34
Ik zou graag voor 1,5 week naar New York willen met een vriendinnetje in juli 2012 ( jaja nog eind weg!)
Wie heeft er in de zomer gezeten en kan mij een hotel aanraden voor een leuke prijs!? Nog andere tips voor in de zomer? (Alle toeristische attracties heb ik al keer gezien) Mag overigens ook een hotel in queens/brooklyn zijn! Zolang het maar dicht bij een metrostation ligt.
Wie heeft er in de zomer gezeten en kan mij een hotel aanraden voor een leuke prijs!? Nog andere tips voor in de zomer? (Alle toeristische attracties heb ik al keer gezien) Mag overigens ook een hotel in queens/brooklyn zijn! Zolang het maar dicht bij een metrostation ligt.
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:47
Ik ben er afgelopen zomer geweest! Ik heb geen tips voor een hotel, aangezien wij in een hostel verbleven
Wat ik je wel kan aanraden is een hotel in de buurt van central park te nemen! Het is in de zomer echt heerlijk om na een dag sightseeing daar nog even te kunnen gaan liggen met een boek en een wijntje! En dan wil je niet nog met de metro ed moeten!
zaterdag 8 oktober 2011 om 14:02
Wij zaten in Moderne hotel west 55th street om de hoek van Broadway en Times Square.Geboekt via booking.com.
Als ik tripadvisor moet geloven is het gerenoveerd,wij waren er vorig jaar sept en hadden een kamer begane grond in een steeg maar ja je bent er toch haast nooit.
De locatie was gewoon ideaal.
Andere tips,fietsen door central park of aan de Hudson rivier daar ligt ook een fijn fietspad.
Super stad!
Als ik tripadvisor moet geloven is het gerenoveerd,wij waren er vorig jaar sept en hadden een kamer begane grond in een steeg maar ja je bent er toch haast nooit.
De locatie was gewoon ideaal.
Andere tips,fietsen door central park of aan de Hudson rivier daar ligt ook een fijn fietspad.
Super stad!
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:12
zaterdag 8 oktober 2011 om 16:12
In ieder geval een hotel met airco. Ik heb 3 jaar in nyc gewoond en juli en aug zijn echt bloed heet. Een uitstapje naar Long Island of upstate is dan ook erg fijn om wat af te koelen.
Brooklyn erg leuk. Helaas heb ik geen hotel suggesties voor je. Ik ga volgende week, maar verblijf bij vrienden in NJ. In ieder geval heel veel plezier!!
Brooklyn erg leuk. Helaas heb ik geen hotel suggesties voor je. Ik ga volgende week, maar verblijf bij vrienden in NJ. In ieder geval heel veel plezier!!
zondag 9 oktober 2011 om 10:53
Ik zat vorig jaar bloedheet september in Pennsylvania. Letterlijk tegenover Penn Station. Ideaal aangezien we natuurlijk zelf met de trein vanaf EWR naar het centrum gingen en dus alleen hoefden over te steken.
Ook ideaal als startpunt voor de wat verder gelegen dingen aangezien hier veel lijnen langs komen.
En nog geen 10 minuten lopen van Times Square.
Beetje ouderwetse, maar hele ruime en schone kamers.
Mag ik stiekem in je koffer?!
Ook ideaal als startpunt voor de wat verder gelegen dingen aangezien hier veel lijnen langs komen.
En nog geen 10 minuten lopen van Times Square.
Beetje ouderwetse, maar hele ruime en schone kamers.
Mag ik stiekem in je koffer?!