Naar New York juli 2012!

08-10-2011 13:34 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag voor 1,5 week naar New York willen met een vriendinnetje in juli 2012 ( jaja nog eind weg!)

Wie heeft er in de zomer gezeten en kan mij een hotel aanraden voor een leuke prijs!? Nog andere tips voor in de zomer? (Alle toeristische attracties heb ik al keer gezien) Mag overigens ook een hotel in queens/brooklyn zijn! Zolang het maar dicht bij een metrostation ligt.
Ik ben er afgelopen zomer geweest! Ik heb geen tips voor een hotel, aangezien wij in een hostel verbleven ;) Wat ik je wel kan aanraden is een hotel in de buurt van central park te nemen! Het is in de zomer echt heerlijk om na een dag sightseeing daar nog even te kunnen gaan liggen met een boek en een wijntje! En dan wil je niet nog met de metro ed moeten!
En voor tickets, houd delta vanaf brussel in de gaten! Die hebben vaak mooie aanbiedingen!
Wat gaaf dat je daar heen gaat! Echt super, is mijn droom ook . Ik heb er niet zo veel verstand van, maar als je gewoon begint met goedkope tickets new york 2012 op google, misschien dat daar dan wat uit komt?

Succes!
Wij zaten in Moderne hotel west 55th street om de hoek van Broadway en Times Square.Geboekt via booking.com.

Als ik tripadvisor moet geloven is het gerenoveerd,wij waren er vorig jaar sept en hadden een kamer begane grond in een steeg maar ja je bent er toch haast nooit.

De locatie was gewoon ideaal.

Andere tips,fietsen door central park of aan de Hudson rivier daar ligt ook een fijn fietspad.

Super stad!
Via Expedia. Kun je ook sorteren hoeveel sterren en

prijs van laag naar hoog. Ook bieden ze verschillende luchtvaartmaatschappijen aan met wel of niet overstappen.
Hostel is trouwens ook prima hoor. Ik heb afgelopen nov in new york in hostel gezeten. Top alleen net iets te ver weg van een metro station waardoor we elkedag eerst een pokkend moesten lopen ;)
hee wat leuk, ik ga ook volgend jaar juli. De 16e om precies te zijn!!! Ik moet ook nog boeken en ook opzoek naar een mooie deal.. Ik hou je topic in de gaten!
Central Park YMCA (hostel) ben ik járen geleden eens geweest. Was toen heel prima voor een hele leuke prijs. Vooral de locatie is top!

YMCA

Verder is het in juli bloedverziekend heet in NY over het algemeen dus maak een niet al te druk programma
In ieder geval een hotel met airco. Ik heb 3 jaar in nyc gewoond en juli en aug zijn echt bloed heet. Een uitstapje naar Long Island of upstate is dan ook erg fijn om wat af te koelen.

Brooklyn erg leuk. Helaas heb ik geen hotel suggesties voor je. Ik ga volgende week, maar verblijf bij vrienden in NJ. In ieder geval heel veel plezier!!
Wij zaten afgelopen zomer in The Gershwin Hotel, vlakbij Madison Square. Prima hotel, met Andy Warhol kunst, leuk en goede locatie, voor een goede prijs!
Ik zat vorig jaar bloedheet september in Pennsylvania. Letterlijk tegenover Penn Station. Ideaal aangezien we natuurlijk zelf met de trein vanaf EWR naar het centrum gingen en dus alleen hoefden over te steken.

Ook ideaal als startpunt voor de wat verder gelegen dingen aangezien hier veel lijnen langs komen.

En nog geen 10 minuten lopen van Times Square.

Beetje ouderwetse, maar hele ruime en schone kamers.

Mag ik stiekem in je koffer?!
Je kunt ook woningruil doen met iemand in new york die dan in jouw woning komt! Zeker ook leuk: fietsen huren in central park!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven