3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:01
quote:marmul schreef op 08 oktober 2011 @ 20:58:
pasta met vis en mozzerella.. t is wel laat maar dat komt door het volgende:
Huisgenoot1 gaat koken, is te lui om boodschappen te doen
Huisgenoot2 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot 3 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot1 besluit naar de suup te fietesn om te pinnen (is ondertussen half 8)
Eet smakelijk Mot....ooit
Huisgenoot2 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot 3 gaat boodschappen doen, komt bij de suup er achter dat hij geen geld meer heeft
Huisgenoot1 besluit naar de suup te fietesn om te pinnen (is ondertussen half 8)
Eet smakelijk Mot....ooit
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:08
quote:marmul schreef op 08 oktober 2011 @ 20:58:
zaterdag 8 oktober 2011 om 21:57
quote:lunaan schreef op 08 oktober 2011 @ 21:04:
Gut, ik merk dat ik toch effe moet zeggen...sorry,
Lieve Vinn, projecteer je eigen jeugd niet op Minivinn, oftewel probeer op haar niet te compeseren (hoe schrijf je dat!) wat jij gemist hebt.
Nee scheet doe ik niet, maar die dure schoenen die krijgt ze totdat ze ze zelf moet gaan betalen. Dus liever maximaal 18 jaar dure schoenen en nog zo'n 60 jaar goedkope dan andersom.
Gut, ik merk dat ik toch effe moet zeggen...sorry,
Lieve Vinn, projecteer je eigen jeugd niet op Minivinn, oftewel probeer op haar niet te compeseren (hoe schrijf je dat!) wat jij gemist hebt.
Nee scheet doe ik niet, maar die dure schoenen die krijgt ze totdat ze ze zelf moet gaan betalen. Dus liever maximaal 18 jaar dure schoenen en nog zo'n 60 jaar goedkope dan andersom.
zaterdag 8 oktober 2011 om 22:03
Je hoort iedereen dat ze inderdaad lopen als pantoffeltjes. Ik pas ze niet met mijn klapkuiten en dochterlief heeft ze geerft van me kwamen we vanmiddag achter. De andere laarzen die we op het oog hadden gingen niet dicht bij haar kuiten. En een aantal van jullie weten dat Minivin geen dikkertje is, maar klapkuiten heeft ze......