Bezemtopic nr. 11
maandag 4 juli 2011 om 12:52
We zijn alweer aan een nieuw bezemtopic toe. Nummer elf alweer. Een gekkengetal. We bezemen dus gewoon verder. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee.
Hier staat Bezemtopic nr. 10
Hier staat Bezemtopic nr. 10
zaterdag 8 oktober 2011 om 10:02
Sam heeft lekker tot kwart over acht geslapen. Ik heb hem in bad gezet en daar vond hij niks aan.
Uhhh ik dacht juist dat baby's dat lekker vonden. Het is dus wel een poedelbadje geworden want hij krijste alles bij elkaar. Zo erg dat Saar en Sedi naar boven kwamen. Nu ligt hij weer in de box en hij..... slaapt.
Coetje herken je het nog?
Sam
Uhhh ik dacht juist dat baby's dat lekker vonden. Het is dus wel een poedelbadje geworden want hij krijste alles bij elkaar. Zo erg dat Saar en Sedi naar boven kwamen. Nu ligt hij weer in de box en hij..... slaapt.
Coetje herken je het nog?
Sam
zaterdag 8 oktober 2011 om 11:13
Mogguh...
Shadow, er is iemand toegevoegd op de BH, ben jij dat?
Kan me goed voorstellen dat je beroerd geslapen hebt Coetje. Misschien vanmiddag nog een power-nap?
Wij gaan vanmiddag op de koffie bij onze pleegmams. Dat is al veeeel te lang geleden.
Oh, en ik moet was vouwen. (er werd me net door Troela meegedeeld dat er geen schone onderbroeken meer in haar kast lagen...)
Shadow, er is iemand toegevoegd op de BH, ben jij dat?
Kan me goed voorstellen dat je beroerd geslapen hebt Coetje. Misschien vanmiddag nog een power-nap?
Wij gaan vanmiddag op de koffie bij onze pleegmams. Dat is al veeeel te lang geleden.
Oh, en ik moet was vouwen. (er werd me net door Troela meegedeeld dat er geen schone onderbroeken meer in haar kast lagen...)
zaterdag 8 oktober 2011 om 13:12
Zoeb,je hebt er echt een mooie leuke kamer van gemaakt.
En ik ben verliefd op Sam,wat een heerlijk manneke.
Uk vond badderen ook niet leuk hoor!Zeker als baby niet,sinds dat ik een jaar geleden dat zitbad heb gekocht is ie er niet meer uit te krijgen.
Shadow,wat Goldie zegt
Wat ga je eten vanavond?
Voetbal was nat en koud!En ook nog eens verloren.
Voor vanmiddag niet echt plannen,voel me echt niet fijn dus lekker rustig.
En ik ben verliefd op Sam,wat een heerlijk manneke.
Uk vond badderen ook niet leuk hoor!Zeker als baby niet,sinds dat ik een jaar geleden dat zitbad heb gekocht is ie er niet meer uit te krijgen.
Shadow,wat Goldie zegt
Wat ga je eten vanavond?
Voetbal was nat en koud!En ook nog eens verloren.
Voor vanmiddag niet echt plannen,voel me echt niet fijn dus lekker rustig.
zondag 9 oktober 2011 om 08:24
Goedemorgen dames!
Uit eten gisteren was heerlijk! We zijn ivm verjaardag schoonmoeder een tijdje geleden naar een 2-sterren restaurant geweest. Wat was dat genieten.
Vandaag niet veel op de planning staan. Nog wat dozen inpakken en met de kinderen over de kermis wandelen.
Zoeb, wat een knappe kleinzoon heb je!
Uit eten gisteren was heerlijk! We zijn ivm verjaardag schoonmoeder een tijdje geleden naar een 2-sterren restaurant geweest. Wat was dat genieten.
Vandaag niet veel op de planning staan. Nog wat dozen inpakken en met de kinderen over de kermis wandelen.
Zoeb, wat een knappe kleinzoon heb je!
zondag 9 oktober 2011 om 11:21
Moggu..
MissM,en zijn de schoenen al binnen?En passen ze bij je jurk?
Dat blut zijn trekt wel weer bij als jullie in de huwelijksnacht de enveloppen openscheuren
Shadow,klinkt goed zo'n 2 sterren restaurant!
Ik heb een lijstje vandaag
stofzuigen
wassen,vouwen en strijken
vragenlijstje afmaken
naar vrienden vanmiddag.
MissM,en zijn de schoenen al binnen?En passen ze bij je jurk?
Dat blut zijn trekt wel weer bij als jullie in de huwelijksnacht de enveloppen openscheuren
Shadow,klinkt goed zo'n 2 sterren restaurant!
Ik heb een lijstje vandaag
stofzuigen
wassen,vouwen en strijken
vragenlijstje afmaken
naar vrienden vanmiddag.
zondag 9 oktober 2011 om 11:58
Das balen Kitty!Ook nergens een samenvatting vandaag?Of ergens online?
MissM,ik krijg van alle kanten te horen dat ik nu geen suikers mag eten,maar volgens de ha is dit niet waar,want suikers zitten in heel veel dingen en zijn niet per definitie slecht voor me.
Het is toch de bedoeling om mijn suikerspiegel op normale waarden te krijgen,zonder grote uitschieters?Daar komen de duizelingen,het zweten en het gejaagde gevoel vandaan lijkt me.
Ik heb nu gister gegeten zoals diëtiste me had voorgeschreven,ipv 3 maaltijden is het verdeeld in 6 keer een (kleinere) portie en ik moet zeggen dat ik me best oke voel.
MissM,ik krijg van alle kanten te horen dat ik nu geen suikers mag eten,maar volgens de ha is dit niet waar,want suikers zitten in heel veel dingen en zijn niet per definitie slecht voor me.
Het is toch de bedoeling om mijn suikerspiegel op normale waarden te krijgen,zonder grote uitschieters?Daar komen de duizelingen,het zweten en het gejaagde gevoel vandaan lijkt me.
Ik heb nu gister gegeten zoals diëtiste me had voorgeschreven,ipv 3 maaltijden is het verdeeld in 6 keer een (kleinere) portie en ik moet zeggen dat ik me best oke voel.
zondag 9 oktober 2011 om 12:03
* drukte per ongeluk op verzenden..
Ik zit vol vragen en van lezen op het internet word ik niet veel wijzer,plus dat daar wel heel erge gevallen op staan en dat ben ik niet!
Haaii Goldie!
Fijn dat het eten met pleegmams lekker en gezellig was.
Onderbroeken alweer bij Troela in de kast?
Heb je nog gekeken naar die site?Oudste vind het fijn om zo te leren,had voor Frans nu een 7,8.(en we doen gewoon dat dat door die site komt
Ik zit vol vragen en van lezen op het internet word ik niet veel wijzer,plus dat daar wel heel erge gevallen op staan en dat ben ik niet!
Haaii Goldie!
Fijn dat het eten met pleegmams lekker en gezellig was.
Onderbroeken alweer bij Troela in de kast?
Heb je nog gekeken naar die site?Oudste vind het fijn om zo te leren,had voor Frans nu een 7,8.(en we doen gewoon dat dat door die site komt
zondag 9 oktober 2011 om 12:13
Schoenen zijn nog niet binnen, worden nog in de kleur van de jurk geverfd. Komen uiterlijk de dag voor de bruiloft binnen. Als het goed is
Suikers mag je gewoon eten.
Je moet niet teveel snelle koolhydraten eten, je zult dus liever voor zilvervliesrijst dan gewone rijst zullen kiezen.
Verder veel groenten, niet teveel vet (maar niet helemaal weg laten!) en uitkijken met dingen waar veel cholesterol in zit, garnalen en mosselen bij voorkeur maar 1x in de twee weken.
Verder niet teveel zout, dus veel andere kruiden gebruiken.
Zo zou de de suiker spiegel zoveel mogelijk constant moeten houden gedurende de dag. Terwijl je geen honger hebt maar wel nog wat afvalt.
Veel alcohol is ook niet goed, daar krijg je ook uitschieters van.
Suikers mag je gewoon eten.
Je moet niet teveel snelle koolhydraten eten, je zult dus liever voor zilvervliesrijst dan gewone rijst zullen kiezen.
Verder veel groenten, niet teveel vet (maar niet helemaal weg laten!) en uitkijken met dingen waar veel cholesterol in zit, garnalen en mosselen bij voorkeur maar 1x in de twee weken.
Verder niet teveel zout, dus veel andere kruiden gebruiken.
Zo zou de de suiker spiegel zoveel mogelijk constant moeten houden gedurende de dag. Terwijl je geen honger hebt maar wel nog wat afvalt.
Veel alcohol is ook niet goed, daar krijg je ook uitschieters van.
zondag 9 oktober 2011 om 12:32
Dat blijft nog even spannend dus met de schoenen!
Je spamt toch wel een foto he
Alcohol laat ik voorlopig even links liggen,is ook niet goed voor de kilo's die eraf moeten.Al zei de diëtiste dat ik best s'avonds nog een rood wijntje met een handje (ongezouten)nootjes mag voordat ik ga slapen.
Eerder had ik weleens dagen met veel "dipjes"(ineens heel moe,beetje duizelig en trillen) en dan nam ik iets te eten en dan ging dat wel over.Dit was vaak nadat ik druk was geweest met huishouden of andere inspanning.
Je spamt toch wel een foto he
Alcohol laat ik voorlopig even links liggen,is ook niet goed voor de kilo's die eraf moeten.Al zei de diëtiste dat ik best s'avonds nog een rood wijntje met een handje (ongezouten)nootjes mag voordat ik ga slapen.
Eerder had ik weleens dagen met veel "dipjes"(ineens heel moe,beetje duizelig en trillen) en dan nam ik iets te eten en dan ging dat wel over.Dit was vaak nadat ik druk was geweest met huishouden of andere inspanning.
zondag 9 oktober 2011 om 12:42
zondag 9 oktober 2011 om 12:58
Die dipjes moet ik zien te vermijden dus ik moet idd op vaste tijden eten.Eerder was ik hier voor mezelf nogal laks mee.Als er bijvoorbeeld tussen de middag vriendjes mee bleven eten,zorgde ik eerst voor hen,dan was het alweer tijd om naar school te gaan en kwam ik er tegen 3u achter dat ik was vergeten te eten.
Hetzelfde met het avondeten,we eten om half 6,maar dan moet oudste naar zangles,middelste trainen,vriend die weer snel weg moet dus vaak zat ik zelf pas om 8u met mijn bordje achter de laptop.
Ik hoop dus heel erg,dat ik met regelmaat in te brengen,al een heel eind kom.
Hetzelfde met het avondeten,we eten om half 6,maar dan moet oudste naar zangles,middelste trainen,vriend die weer snel weg moet dus vaak zat ik zelf pas om 8u met mijn bordje achter de laptop.
Ik hoop dus heel erg,dat ik met regelmaat in te brengen,al een heel eind kom.
zondag 9 oktober 2011 om 13:24
Oh Coe wat goeoeoeoeoeoed dat je nog steeds niet rookt.
Volhouden meis. Ik vind het wel knap hoor. Hou vol, hou vol, hou vol.
Ik heb/had ook een beetje te hoge suiker en cholesterol. Maar ik denk dat het nu na het afvallen wel goed is. Ik had dat ook vaak Coe, dat gejaagde en trillende gevoel en nu je het erover hebt, bedenk ik me dat ik dat helemaal niet meer heb gehad.
Voordeel van de PD dat ik zoveel ben afgevallen.
Ik moet in december weer prikken, denk dat het nu wel weer goed zit.
Volhouden meis. Ik vind het wel knap hoor. Hou vol, hou vol, hou vol.
Ik heb/had ook een beetje te hoge suiker en cholesterol. Maar ik denk dat het nu na het afvallen wel goed is. Ik had dat ook vaak Coe, dat gejaagde en trillende gevoel en nu je het erover hebt, bedenk ik me dat ik dat helemaal niet meer heb gehad.
Voordeel van de PD dat ik zoveel ben afgevallen.
Ik moet in december weer prikken, denk dat het nu wel weer goed zit.