Man in de trein...

09-10-2011 13:38 179 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff.. elke ochtend als ik de trein neem naar mijn werk, zie ik weer die jongen in de trein......

Elke ochtend loopt ie mij voorbij, rechtvooruitkijkend met oordopjes in zijn oren. Zo gauw hij bij de eindbestemming van de trein uitstapt is ie ook weer heel snel weg...

Heb geprobeerd oogcontact te maken zo gauw we op hetzelfde moment instappen en heb ook geprobeerd lief te glimlachen... helaas heeft tot nu toe niks uitgehaald. Kreeg helaas geen glimlachje terug Meer snel ogen/hoofd wegdraaien met een blik van 'wat moet ze van mij'.

Iemand ooit weleens op zo'n plek als de trein zijn huidige of ex geliefde ontmoet??

Nog tips hoe je met zo'n iemand toch in contact kan komen? Tot nu toe lijkt het of ie mij niet leuk/aantrekkelijk vind aangezien tot nu toe het 'oogcontact' niet langer heeft geduurd dan 1 a 2 seconden...
Volgens mij ziet hij het gewoon niet zitten dus geef het op.
Als hij niet wil houdt het op, toch?
Misschien vindt hij je hartstikke leuk, maar heeft hij een nog leuker exemplaar thuis?
Goeiemorgen, wat een negativiteit zeg?!
Mijn bericht was bedeolt voor Ruza
Gooi je laatste restje koffie in een zogenaamde onhandige actie over hem heen. Of ga op zijn tenen staan.
Probeer een praatje met hem aan te knopen. Als hij kortaf reageert weet je genoeg.
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:43:

Goeiemorgen, wat een negativiteit zeg?!Hoezo negatief? Ruza heeft gelijk, alleen hoop jij hier een soort romcom-achtige verhalen te horen. Dat is wat anders, dan dat Ruza negatief is.
Ik zou niet zelf gaan invullen, wat hij denkt tijdens jullie oogcontact. Waarschijnlijk heeft hij niet eens in de gaten dat er oogcontact is. Hem een keer aanspreken is toch de manier om zeker te weten, of hij ook eventueel in jou is geïnteresseerd.
hij draait gauw zijn hoofd weg en glimlacht niet terug.

Wat is er niet duidelijk voor je?
Hahaha.. koffie over hem heengooien, zal ie mij behoorlijk in dank afnemen
Als iemand niet reageert op je pogingen (oog)contact te maken terwijl hij elke dag de kans heeft dan zou ik het opgeven. Dat is niet negatiief, dat is reeël.
Ik vind het altijd lastig om iemand aan te spreken als diegene oordoppen in heeft.......
Mijn man (sorry ) vraagt of je een meisje met lang blond haar bent? Wonende in P.

Zoja: helaas.. Nog nooit zijn trouwring gezien?
quote:mocy schreef op 09 oktober 2011 @ 13:44:

Gooi je laatste restje koffie in een zogenaamde onhandige actie over hem heen. Of ga op zijn tenen staan.
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:47:

Ik vind het altijd lastig om iemand aan te spreken als diegene oordoppen in heeft.......Iemand met oordoppen in wil meestal ook niet aangesproken worden
quote:chocolover schreef op 09 oktober 2011 @ 13:48:

Mijn man (sorry ) vraagt of je een meisje met lang blond haar bent? Wonende in P.

Chocolover: Woon niet in P. (kom wel uit een plaats beginnend met een P), en heb geen lang blond haar!
quote:lizzard_25 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:50:

Chocolover: Woon niet in P. (kom wel uit een plaats beginnend met een P), en heb geen lang blond haar!Negeer je de reacties die je niet aanstaan nu bewust?
Dus ik ben het niet
quote:hanneke000 schreef op 09 oktober 2011 @ 13:48:

[...]

Iemand met oordoppen in wil meestal ook niet aangesproken wordeneens en hij kijkt weg.... hoe duidelijk wil je het hebben dat hij er niet op zit te wachten dat jij een serieuze versier poging gaat doen?

Hanneke000: Ik reageer waar ik op wil reageren??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven