Sexting : doen jullie dat ook ?
zondag 9 oktober 2011 om 08:40
zondag 9 oktober 2011 om 10:55
zondag 9 oktober 2011 om 10:57
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:07:
Nou ik weet het al.
Ik stel een gewone vraag zoals anderen ook een vraag stellen zonder de eigen ervaring erbij te melden. Het is immers een algemene vraag niet zoneer over de eigen ervaring. Vervolgens word ik meteen afgezeken omdat ik eerst mijn eigen ervaring moet opgeven, terwijl het helemaal niet om eigen ervaring gaat.
Jammer dat mensen zo met elkaar omgaan.
Dat dit forum anoniem is wil niet zeggen dat je dan maar anderen
moet afzeiken. Dat zie ik ook heel vaak in posts van mensen die echt met een probleem zitten (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).-zucht- daaaaaaar gaaaaaaan we weer.
Nou ik weet het al.
Ik stel een gewone vraag zoals anderen ook een vraag stellen zonder de eigen ervaring erbij te melden. Het is immers een algemene vraag niet zoneer over de eigen ervaring. Vervolgens word ik meteen afgezeken omdat ik eerst mijn eigen ervaring moet opgeven, terwijl het helemaal niet om eigen ervaring gaat.
Jammer dat mensen zo met elkaar omgaan.
Dat dit forum anoniem is wil niet zeggen dat je dan maar anderen
moet afzeiken. Dat zie ik ook heel vaak in posts van mensen die echt met een probleem zitten (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).-zucht- daaaaaaar gaaaaaaan we weer.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 9 oktober 2011 om 12:14
quote:spectral schreef op 09 oktober 2011 @ 10:53:
Maar waarom wil je het dan weten??
Omdat 'ie echt, heus eerlijk echt helemaaaaal niet nee nee nee - maar stiekem toch - op rukverhaaltjes zit te wachten.
TO: ik doe de meest wonderlijke dingen met (vooral) Whatsapp en heb daar veel lol mee. Ga ik je verder niks over vertellen, dat is te persoonlijk en jij laat ook niet het achterste van je tong zien.
Ruck you.
Maar waarom wil je het dan weten??
Omdat 'ie echt, heus eerlijk echt helemaaaaal niet nee nee nee - maar stiekem toch - op rukverhaaltjes zit te wachten.
TO: ik doe de meest wonderlijke dingen met (vooral) Whatsapp en heb daar veel lol mee. Ga ik je verder niks over vertellen, dat is te persoonlijk en jij laat ook niet het achterste van je tong zien.
Ruck you.
zondag 9 oktober 2011 om 14:21
quote:creativeguy schreef op 09 oktober 2011 @ 10:07: (de fake postings even buiten beschouwing gelaten).
Kijk, daar hebben we de kern van 't probleem. En je draagt 'm nog zelf aan ook.
Tenzij ik m'n browser hoognodig moet updaten, staat er nog altijd geen belletje of waarschuwing bij fake postings. Dat moeten de forummers zelf uitvogelen. Dat is dus wat er nu gebeurde, in reactie op jouw OP.
Kom op, je weet 't best. Niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen nu.
Kijk, daar hebben we de kern van 't probleem. En je draagt 'm nog zelf aan ook.
Tenzij ik m'n browser hoognodig moet updaten, staat er nog altijd geen belletje of waarschuwing bij fake postings. Dat moeten de forummers zelf uitvogelen. Dat is dus wat er nu gebeurde, in reactie op jouw OP.
Kom op, je weet 't best. Niet de vermoorde onschuld uit gaan hangen nu.
zondag 9 oktober 2011 om 14:30
dinsdag 11 oktober 2011 om 22:45