Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:21:

wat loopt ze ontzettend moelijkDat is niet zo heel gek als je pijn in je voeten hebt, en je benen nauwelijks uit elkaar kunnen
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Wat stom dat haar man en kinderen haar nergens bij helpen.
Leuk zo'n sportkamertje! Dat stimuleert natuurlijk wel! :-)
Alle reacties Link kopieren
Lompe vent.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, waarom doen die kinderen niets aan het huishouden en eten? Suf hoor.



Gerrit, slappe zak! Steun je vrouw!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:21:

wat loopt ze ontzettend moelijkZe lijkt sowieso al niet echt heel handig in sport en bewegen te zijn, niet alleen door haar dik zijn.
Op welke manier?



Tgg wat een vent.
Alle reacties Link kopieren
Die kinderen zijn toch allemaal wel op een jong volwassen leeftijd?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of ze het red ,,denk het niet ze is zo snel moe
Alle reacties Link kopieren
'vette hap is zo lekker' wat een zak!



Artrose?!?! Wat zij dat voor trainers. Dit kan echt niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:26:

'vette hap is zo lekker' wat een zak!



Artrosr?!! Wat zij dat voor trainers. Dit kan echt niet!Maar ze had toch al last van artrose?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
het schema is te zwaar voor haar
Alle reacties Link kopieren
Ah wat ellendig allemaal.
Haar gezicht is al wel smaller meen ik.



Artrose had ze al, maar die speelt nu op.
Alle reacties Link kopieren
Ziek en dan nog koken met kerst.



Ze neemt te weinig rust.
Inderdaad Rainbow, met haar aandoeningen is het niet goed om zó te trainen lijkt me. Zeker met ontstekingen, die worden alleen maar erger bij overbelasting (zei ik als 'kenner').
Alle reacties Link kopieren
Oei! Ik heb ook last gehad van een uitpuilende schijf tussen mijn wervels........dat doet echt vreselijk veel pijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Maar daar moet je echt rekening mee houden met zo'n trainingsschema. Waar zijn de artsen in dit verhaal? Dit kan toch niet zonder begeleiding van een arts en een fysiotherapeut.
Alle reacties Link kopieren
Ze is wel een doorzetter. Ze wil het gewoon halen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maja82 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:30:

Maar daar moet je echt rekening mee houden met zo'n trainingsschema. Waar zijn de artsen in dit verhaal? Dit kan toch niet zonder begeleiding van een arts en een fysiotherapeut.Ik heb wel het idee dat deze achter de schermen aanwezig zijn hoor.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:hadda schreef op 09 oktober 2011 @ 20:30:

Ze is wel een doorzetter. Ze wil het gewoon halen.Inderdaad, ze geeft niet op.
Alle reacties Link kopieren
Is ze dadelijk.wel veel afgevallen maar heeft ze haar lichaam om zeep geholpen. Slecht
Alle reacties Link kopieren
Denken jullie dat deze dame ook weer zo veel vellen zal hebben als die man van vorige week?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel vreemd dat iemand heel lang weinig sport en dan opeens zo fanatiek wordt dat de rust niet goed ingepland wordt? Ik vraag me stiekem wel af of ze het voor het programma niet een beetje overdrijven :s Om maar vooral een zo goed en positief mogelijk beeld van iemand neer te zetten. Maar iemand wordt ook niet zomaar 160 kilo zwaar. Dat kan toch bijna niet anders dan dat daar veel eten en weinig beweging aan vooraf is gegaan?



Wel heel zielig voor haar dat het sporten zo pijnlijk en zwaar is! Doet me wel beseffen dat als je eenmaal zo zwaar bent de drempel om te beginnen met sporten fysiek gezien echt enorm hoog is, en dat het toch ook wel heel knap is hoe ze dit schema volhoudt.
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:32:

Denken jullie dat deze dame ook weer zo veel vellen zal hebben als die man van vorige week?Ik vrees het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven