Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.







De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.



In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.



In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.



Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:sondra_74 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:32:

Denken jullie dat deze dame ook weer zo veel vellen zal hebben als die man van vorige week?Ja
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
goed zo
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg, 30 kilo eraf.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed zeg!!
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniem_167 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:32:

Ik vind het wel vreemd dat iemand heel lang weinig sport en dan opeens zo fanatiek wordt dat de rust niet goed ingepland wordt? Ik vraag me stiekem wel af of ze het voor het programma niet een beetje overdrijven :s Om maar vooral een zo goed en positief mogelijk beeld van iemand neer te zetten. Maar iemand wordt ook niet zomaar 160 kilo zwaar. Dat kan toch bijna niet anders dan dat daar veel eten en weinig beweging aan vooraf is gegaan?



Wel heel zielig voor haar dat het sporten zo pijnlijk en zwaar is! Doet me wel beseffen dat als je eenmaal zo zwaar bent de drempel om te beginnen met sporten fysiek gezien echt enorm hoog is, en dat het toch ook wel heel knap is hoe ze dit schema volhoudt.Die rust heeft ze zelf niet genomen, omdat ze té zorgzaam is. Ze had dingen uit haden moeten geven aan haar kinderen en man, maar dat kón ze niet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat ze overdrijven. Ik vind het een niet zo.goed voorbeeld. Disclaimer in beeld. Don't try this at home?
Alle reacties Link kopieren
het schema is te zwaar voor haar in een x 2 x p dag trainen dat moet gewoon opgebouwd worden ze zijn te fanatiek
In twintig jaar!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ste_ schreef op 09 oktober 2011 @ 20:36:

In twintig jaar!!Gelukkig verleer je fietsen nooit
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ach, de sluizen gaan steeds weer open.
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet Wendy er mager uit naast haar.
Alle reacties Link kopieren
ze hebben denk overduidelijk danny in aflv 1 als lokkertje gezet

vind hier niet veel aan ga ff zappen denk
quote:Rainbow01 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:38:

ze hebben denk overduidelijk danny in aflv 1 als lokkertje gezet

vind hier niet veel aan ga ff zappen denkJa, ze hebben duidelijk de leukste en dikste kandidaat als binnenkomer gekozen.
quote:Maja82 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:35:

Ik denk ook dat ze overdrijven. Ik vind het een niet zo.goed voorbeeld. Disclaimer in beeld. Don't try this at home?Haha, inderdaad. Al zal bijna niemand uit zichzelf zo fanatiek worden, zonder begeleiding.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet 2 mannen bij de fysiofitnessgroep die na een hartaanval zijn gaan trainen om herhaling te voorkomen Maar die moesten wel voorzichtig doen. Maar die heb ik maanden lang gezien. Dit zijn natuurlijk maar flashes.
Alle reacties Link kopieren
Wat belachelijk veel beleg zeg!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Oei, ze stagneert... De vorige kandidaat was toch een stuk fanatieker en strenger voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het idee dat haar man en haar zoons geen flikker voor haar doen
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 09 oktober 2011 @ 20:50:

Ik heb het idee dat haar man en haar zoons geen flikker voor haar doenDat ook
Alle reacties Link kopieren
quote:mirabile schreef op 09 oktober 2011 @ 20:49:

Oei, ze stagneert... De vorige kandidaat was toch een stuk fanatieker en strenger voor zichzelf.Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:pearle schreef op 09 oktober 2011 @ 20:50:

Ik heb het idee dat haar man en haar zoons geen flikker voor haar doen



Of ze krijgen geen kans omdat ze alles naar zich toetrekt.

Moeilijk af te wennen lijkt het.
Alle reacties Link kopieren
Wat betreft die kinderen is Super Nanny misschien een uitkomst
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 09 oktober 2011 @ 20:51:

[...]



Die was alleen. Maar zuur toch dat die 4 kinderen staan te voetballen en zij de tafel dekt? Snap ook niet dat die kinderen niet uit zichzelf hulp aanbieden, het zijn nou niet een stelletje kleuters.Je hebt gelijk, die jongens zijn groot genoeg om te helpen.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het stukje genieten in dit geheel. Waarom leren ze haar niet.om te genieten en.gezond te.leven? Waar is het stuk huishouden is ook beweging?
Haha ja Tickel, goeie optie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven