Entertainment alle pijlers

Obese RTL4

23-09-2011 00:05 2902 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd van herhalingen is weer voorbij. Dit keer een programma met Wendy van Dijk, maar wie weet is het te pruimen.

De WHO denkt dat overgewicht in 2015 het grootste gezondheidsprobleem wereldwijd is.

In Nederland lijden 50.000 mensen aan een ernstige vorm van obesitas. Het is bijna onmogelijk hier vanaf te komen. De kans op vroeg overlijden is groot. Zelfs de simpelste handelingen zijn een probleem.

In het nieuwe programma Obese zie je hoe zes mensen met ernstig overgewicht de strijd tegen de kilo's aangaan. Ze krijgen professionele hulp om te proberen van alle overtollige kilo's af te komen.

Obese is vanaf 2 oktober elke zondag om 20:00 uur te zien bij RTL 4.

Ik ga kijken

Totaal aantal stemmen: 79

Ja (54%)
Nee (16%)
Wendy van Dijk, nee dank je (29%)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb nu al spijt met de toekomstigen vriendinnen van die gasten.
Lijkt me wel boeiend om die mensen na een jaar of twee a drie weer terug te zien. In hoeverre ze hun gewicht en gezondere levensstijl weten vast te houden zonder programma en begeleiding.

Zij valt nu al steeds terug tijdens het programma.
Misschien is het not done om te zeggen, maar waarom heeft ze in godsnaam die carnaval niet overgeslagen? Dat is toch vaak een grote zuip en vreetpartij.
Volgens mij isdat not done daar.
Je bedoelt 'medelijden' Maja?

Mira: dat vraag ik me ook altijd af bij zulke programma's. Of het nu om een documentaire gaat waarin iemand ziek is, of een huwelijksprogramma, een date-show, etc. Hóe gaat het over x jaar? Leeft hij nog, zijn ze nog samen, loopt het bedrijf nog goed, noem maar op.

Die vrouw is het type waarvan iedereen roept: 'Oh, dat is zo'n gezellig wijf!' En dat zijn gevaarlijke types. Die hebben (bijna) altijd een onderliggend probleem wat weggestopt wordt met veel lachen (en vreten in dit geval).
Tickel: zij meent zélf dat ze niet gemist kan worden. Ze moet overal bij zijn, anders gaat het niet door, bij wijze van spreken.
quote:molly74 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:00:

Tickel: zij meent zélf dat ze niet gemist kan worden. Ze moet overal bij zijn, anders gaat het niet door, bij wijze van spreken.Ja, precies. Sommige mensen denken echt dat alles in de soep loopt als zij er niet zijn. Blijkbaar is zij er daar 1 van.
Je ziet nu dat ze heel lang is.
Hehe Heren worden opgevoed Lol!
quote:molly74 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:00:

Tickel: zij meent zélf dat ze niet gemist kan worden. Ze moet overal bij zijn, anders gaat het niet door, bij wijze van spreken.Die familie moet dan ook ingrijpen.
Goed zo, ze schakelt haar zonen in voor klusjes.

Gerrit is er niet echt blij mee lijkt het.
Jammer dat ze geen psycholoog hebben bij het programma.
Hahahahaha ze staat niet meer in dienst van hem. Ja kerel, dat is even wennen.
Ik vind Gerrit echt heel egoistisch. Het lijkt wel alsof hij haar gezondheid niet belangrijk vindt, of daar niet bij stilstaat.
Ik hoop dat.de.boerderij er niet onder lijdt. Dat is nu eenmaal belangrijk. Dat is je leven.
Ja, Gerrit, dat is even wennen he
Nou ja, het is voor man en zonen ook even wennen. Die kennen haar niet anders.
Nou Gerrit, dan ga je lekker met haar mee sporten. Wat quality time samen en is jouw buikje ook weg
Ze zijn wel beide in dienst van de boerderij. Dat vergeten ze er bij te zeggen.
Het is een jarenlang patroon wat zij zelf ook mede in stand heeft gehouden, niet gek dat ze moeten wennen.
quote:Maja82 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:06:

Ze zijn wel beide in dienst van de boerderij. Dat vergeten ze er bij te zeggen.Maar zij had 2 banen, de boerderij en de rest van de familie.
Ze is.nang om het tegen hem te.zeggen dat ze met hem weg wil.
Je ziet bij haar armen de vellen al hangen...........krijgen de deelnemers ook een operatie vergoed?
Rottige telefoon.

Wat een hobbezakken trekken ze haar aan.
quote:Maja82 schreef op 09 oktober 2011 @ 21:08:

Rottige telefoon.

Wat een hobbezakken trekken ze haar aan.Haha waagde ze het je lastig te vallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven