Mannen, lastig:(

08-10-2011 23:49 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net nieuw op dit forum, toch wil ik even met de deur in huis vallen en een probleem voorleggen.

Ik heb via een ander forum een leuke jongeman ontmoet. Na wat prive-berichtjes uitgewisseld te hebben, hebben we msn-adressen uitgewisseld en zin we op msn aan de praat met elkaar geraakt.

In het begin was dat gezellig, in het begin ging het over de dagelijkse dingetjes die je beleefd.

Wat mij wel begon op te vallen, was dat hij niet zo geinteresseerd deed, geen vragen echt stelde. Ik deed dat wel en vertelde ook uit mijzelf de dagelijkse dingen.

Langzaamaan begon hij het gesprek naar seks te draaien. Hij wou cammen, begon om merkingen te maken over mijn mooie lichaam, volgens hem, enz.

Zo ging het een aantal weken door, eerst gewone gesprekken en daarna naar seks.

Ik heb hem al gezegd, dat ik niet zo spraakzaam over seks ben via msn met mensen die ik nooit ontmoet heb.

Maar de laatste dagen hebben we geen gewone gesprekken meer, maar gaat t eigenlijk alleen maar om seks. En ik begin het zat te worden, dat heb ik ook aangegeven bij hem.

We hebben nooit ontmoet en als ik daarover begin, reageert tie daar niet op of niet enthousiast op.

Nou weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Persoonlijk denk ik dat hij in het echt best gezellig kan zijn, maar hoe het nu op msn gaat vind ik gewoon niet meer leuk:(

Hebben jullie tips, ajb!
maak maar een mooi sprookje in je hoofd als je in je bedje ligt slaapwel
Goedemorgen!

Ziet de wereld er al wat beter uit vandaag? Heb je al in de spiegel gekeken en jezelf een compliment gegeven?

Lid worden van deze site: http://www.jebentmooi.nl/

En accepteren dat je niet in één keer radicaal anders bent, maar dat je met kleine stapjes vooruit gaat. Kijk nou eens wat je dit jaar hebt bereikt: Je herkent foute mannen! (had je even wat feedback voor nodig, maar je had door dat het niet goed zat). En andere zaken gingen ook heel goed.

Op een dag word je wakker en denk je: "Hé, was ik dat, die zo ongelukkig over zichzelf was?"
quote:marsupilami schreef op 09 oktober 2011 @ 00:32:

Ik ben ook van plan eerst alles voor mezelf in orde te krijgen en te werken aan mezelf. Ben ook nogal wat teleurgesteld. En het is niet egoïstisch om voor jezelf te kiezen! Jij leeft jouw leven, en niemand anders! Een ander moet jouw werk niet doen, jouw gedachten niet verwerken, jouw gevoelens niet te voelen, enz... Het is jouw leven: jij bent geboren als jouw eigen persoontje en je zult ook sterven als jouw eigen persoontje, een ander kan jouw leven nooit leiden, dus jij bent belangrijk hoor!

Jij bent DE belangrijkste persoon in je eigen leven omdat je het zelf leeft

Wauw, ik word hier filosofisch zo laat op de avond :p

Superleuk om DIT van jou te lezen!

*breekt weer uit*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Het is niet iets wat je zomaar verandert, dus neem er even de tijd voor. Inderdaad door te zeggen ik ga komende jaar helemaal aan mezelf wijden.

IK heb gewoon echt een tijd niet gedated en ben helemaal terug gegaan naar mezelf.. En dat doe je dan niet op een avond als je op de bank zit, maar dat is een proces waar je gaandeweg in terecht komt. Door even niet te daten kom je aan jezelf toe. En sta dan stil bij wat je zoekt in die ander als je een relatie zou hebben..

En ga gewoon leuke dingen doen en ik ben ook bewust op een zaterdgavond regelmatig alleen thuis gebleven, leuke film kijken, hapje en drankje. Heerlijk!
Goede middag allemaal,

Ja de wereld ziet er al een stuk beter uit.

Ik heb vanmorgen, tijdens mijn huishouden er nog over nagedacht.

En ik ben er achter gekomen dat ik mijzelf meer terug getrokken heb uit het leven, als dat ik mee aan de slag ben gegaan.Je kan het zien alsof ik er tussen uit ben geknepen. Zo kon ik niet gekwetst worden of wat dan ook.

Ik ben de laatste maanden veel aan het nadenken geweest over, dingen uit het verleden en waarom dingen lopen zoals ze lopen en in de tussen de tussentijd ging het leven gewoon verder.

Ik wil weer in actie komen en genieten van het leven door er midden in te staan.

Dit zal met kleine stappen gaan, maar is wel iets waar ik aan kan gaan werken
@ summerdance: dankje, ik doe mijn best, heb dan ook heel goeie raad gekregen hé ;)
Ik vind het een geweldige titel, mannen ZIJN lastig...

met dr kat en muisspelletjes, aantrekken afstoten grrrrrr

maar goed, offtopic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven