Minnaar deel 14

06-03-2011 20:18 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
He toppertje! Wat lief dat je me wilt waarschuwen.... ik ben echt blij verrast... Ik hou je wijze woorden in mijn achterhoofd. Ik sta zeer stevig op gond hoor.... ik doe niks waar ik spijt van krijg..
Hoi Allemaal,

Tijd geleden dat ik hier was, er is in mijn leventje inmiddels veel gebeurt. Ik ben weg thuis en heb nog steeds een relatie met toenmalig nr 2. Natuurlijk hoef ik jullie niet te vertellen hoe een heftige periode ik (en nr1 en de kids) hebben gehad en nog gaan krijgen. Ik wil niet echt op de details ingaan vanwege herkenbaarheid maar zal wel een beetje meer gaan posten als dat ik deed de afgelopen maanden,

Ik ben niet echt "bij" met de de lopende discussie en zal mijzelf wel weer even gaan bijlezen. Ik geloof dat het topic een beetje aandacht nodig heeft of moeten we ons gewoon realiseren dat het uitblijven van voeding wellicht betekend dat het "over the hill" is?

Groet

JJ
Jee JJ, alweer een relatie gesneuveld hier op minnaar... Gezien je laatste posts niet zo'n hele grote verrassing. Ik wens je veel geluk en heel veel sterkte voor de komende periode. Dat alles netjes mag worden afgerond en dat je dat wat je zocht, vindt in je nieuwe relatie.
Hoi JJ, leuk je weer te zien hier! Welcome back

Ik meen me te herinneren dat je eerder vertelde dat er nogal wat knopen doorgehakt moesten worden. Sterkte er mee... je bent niet de eerste die doorgaat met Nr.2.

Het is inderdaad zo dat als we niet af en toe wat hout op het vuurtje van dit topic gooien, dat het vanzelf uitdooft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet veel bij te dragen heb op dit moment, aangezien ik al een poosje zonder minnaar ben. Dat was best even lekker rustig en ook ontspannen. Nu begint het echter wel weer te kriebelen, dus het wordt tijd voor actie.
Poeh, het verbaast me eerlijk gezegd dat ik nu toch al van een aantal mensen lees dat de nr 1 relatie op de klippen is gelopen. Doet me wel weer afvragen of het bij mij dezelfde kant op zal gaan, en of ik dacht wel wil, of dat ik er toch niet beter aan doe om me gewoon te focussen op mijn man. Maar pfff, mijn minnaar is zo lekker, t is zo spannend en ik voel me weer zo begeerd...
Ik vraag me juist momenteel af of mijn relatie met nr 2 wel stand houd, al langer dan 2 jaar komt om de zoveel tijd een bepaald probleem weer naar boven. iets waar mijn man in 30 jaar nog nooit iets aan heeft kunnen veranderen. Elke keer krijg ik te horen dat hij me accepteerd zoals ik ben, we vrijwel nooit meer tegen iets aanlopen en toch komt het weer terug.

Ik ben er moe van iets wat mijn man al 30 jaar vraagt kan hij niet verwachten dat ik dat bij hem wel veranderd. Zou ik ook onterecht vinden.

Je ziet het ook een legale minnaar hebben heeft zijn sores op zijn tijd.

Ik ga er verder niet uitgebreider op in, vanwege privacy en herkenbaarheid. Maar huil soms ook dat ik het niet kan helpen dat ik ben zoals ik ben.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Ben je toch zelf bij Vaintje? Sommigen ontdekken door een minnaar dat hun

1e relatie niet voldoet, genoeg anderen die jaren lang een minnaar kunnen combineren met een nr.1. Een relatie loopt niet 'zomaar' stuk en het leven bestaat nou eenmaal uit keuzes.
Ben ik het helemaal mee eens allegaartje, is ook vaak mijn motto, een goede relatie gaat niet stuk. Als 2 van elkaar houden en elkaar niet kwijt willen kom je er uit, huil je samen uit en laat het zover niet komen.

Maar probleem is wel dat je dat alle twee dan wel zo moet voelen.
maar... vreemdgaan kan wel in een relatie veel verwijdering geven. 1 heeft soms toch een dubbel leven, het is soms letterlijk vervreemden van elkaar en die eindconclusie kan dan tot breuk leiden.

Iets wat overigens ook in monogame relaties kan ontstaan, dat je uit elkaar groeit.
Pfff.... ik kom hier nooit meer om te posten, maar lees soms wel wat bij.

Is toch schrikken dat er alweer een huwelijk/relatie is gesneuveld...

@doddie.. weet niet wat te zeggen dus dan maar zo
Knuffel voor Doddie!

Als je er een tweede relatie op nahoudt zoals jij dat hebt, kan je ook pijn oplopen aan elkaar, meid. Dat vind ik ook best wel een opgave hoor... twee relaties in de lucht blijven houden. Ik heb mn handen al vol aan Nr.1. dus heb echt respect zoals je het doet. En je kunt elkaar niet veranderen, hooguit anders omgaan met de onhebbelijkheden van elkaar. Koppie op; je bent een wereldwijf en je vriend is niet voor niks heel gek met je; hier komen jullie vast weer doorheen.
thanks, maar geeft wel gelijk weer waterlanders hier,
Ja.... dat ken ik. Zo uit balans zijn, dat de tranen steeds achter je ogen branden. Even lekker uitjanken kan geen kwaad hoor, behalve voor je mascara dan

Waar zijn de smilies gebleven eigenlijk? Kan heel die knop niet meer vinden, ineens.
@ JJ, dat lag natuurlijk al in de lijn der verwachting. En net als Zaar hoop ik dat je nu wel vindt wat je eerder niet gevonden had. Veel sterkte!
JJ ik weet het niet meer maar misschien wil je nog vertellen of het een open relatie betrof, of een In het geheim hebben van een minnares?
Doddie, voor jou een sterkte
Ik kom hier ook weer eens kijken. Op dit moment heb ik door omstandigheden geen contact met mijn minnares. Geen ruzie of zo trouwens. Verre van dat. Lastig om uit te leggen. Ik mis haar wel erg. Voor mij was het hebben van een minnares altijd een hele mooie aanvulling op mijn leven. Ze heeft mij altijd heel veel gegeven en ze betekent heel veel voor me. Gezien veel andere verhalen hier, heb ik misschien veel geluk gehad.
quote:MeneerDeRaaf schreef op 03 oktober 2011 @ 22:22:

Ik kom hier ook weer eens kijken. Op dit moment heb ik door omstandigheden geen contact met mijn minnares. Geen ruzie of zo trouwens. Verre van dat. Lastig om uit te leggen. Ik mis haar wel erg. Voor mij was het hebben van een minnares altijd een hele mooie aanvulling op mijn leven. Ze heeft mij altijd heel veel gegeven en ze betekent heel veel voor me. Gezien veel andere verhalen hier, heb ik misschien veel geluk gehad.Als de omstandigheden weer in jullie voordeel zouden veranderen, gaan julllie het contact dan weer herstellen?
Misschien wel. Dat zou erg mooi zijn.
Gezellig dat jij er ook weer bent, MDR! Alleen voor jou misschien onder mindere omstandigheden. Het komt vast goed, op welke manier dan ook.
Dank je stew. Je hebt gelijk. Het komt vast goed. Sowieso heb ik weinig te klagen, want het heeft me alleen maar veel moois gebracht.

Leuk te zien dat jij er nog steeds bent. Hoe is het ermee?
Naar omstandigheden gaat het redelijk goed. Medisch gezien slecht, maar dat is wel heel erg offtopic.
Van harte beterschap. Niets ernstigs hoop ik? "redelijk goed" klinkt niet buitengewoon enthousiast. Komt dat door de medische situatie?

Heb je nog een minnaar?
Door de medische situatie staat bijna alles op een lager pitje. Het kon beter gaan dus...maar dat komt bij mij ook wel goed.
Soms zou het prettig zijn om de tijd een stukje te kunnen vooruit spoelen, vind je niet? En andere momenten zouden juist heel langzaam moeten gaan. Of nog beter: in de herhaling. Ik weet wel een paar momentjes die ik graag nog een keertje over zou willen doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven