hoe los ik dit op ?
zondag 9 oktober 2011 om 20:58
Ik heb sinds kort een leuke jongen leren kennen, we gaan steeds verder met elkaar, maar nu zit ik met een probleem. Ik heb vanwege kaakproblemen, een operatie gehad. ik heb nog steeds, een erg kleine mondopening. maar nu ben ik dus bang als hij mij straks vraagt of ik hem wil pijpen, hoe ik daarop terug moet reageren, ik kan zijn penis natuurlijk niet in mijn mond nemen dit gaat echt niet passen. hoe zeg je dat tegen iemand, of hoe laat je dit merken? Mijn ex-vriend en ik hebben dit nooit gedaan, dit wilde hijzelf niet, maar ik weet niet wat deze jongen verwacht.
En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.
ik zou graag jullie mening horen, bedankt
En moet je gelijk al de eerste keer met een ander zo ver met iemand gaan ? of kun je het ook bij een vrijpartij houden.
ik zou graag jullie mening horen, bedankt
zondag 9 oktober 2011 om 21:02
zondag 9 oktober 2011 om 21:03
als je mond niet zo ver open kan dat er een penis in kan, dan merkt hij dat toch ook met zoenen?
En ben het helemaal eens met Jorina, je moet niets, jij bepaalt wat je doet en wat niet!! De ene gaat gelijk all the way en doet alles, en de ander zoent alleen. Doe gewoon wat goed voelt, laat je door niemand wat op leggen.
En ben het helemaal eens met Jorina, je moet niets, jij bepaalt wat je doet en wat niet!! De ene gaat gelijk all the way en doet alles, en de ander zoent alleen. Doe gewoon wat goed voelt, laat je door niemand wat op leggen.
zondag 9 oktober 2011 om 21:04
quote:mona23 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:58:Ik heb vanwege kaakproblemen, een operatie gehad. ik heb nog steeds, een erg kleine mondopening. maar nu ben ik dus bang als hij mij straks vraagt of ik hem wil pijpen, hoe ik daarop terug moet reageren, ik kan zijn penis natuurlijk niet in mijn mond nemen dit gaat echt niet passen. hoe zeg je dat tegen iemand, of hoe laat je dit merken?Hij zal ermee moeten "leren leven" (alsof pijpen nou het belangrijkste is) dus je zult het hem hoe dan ook duidelijk moeten maken. De manier waarop hoef je helemaal niet zo zwaar te maken. "Schat, ik zou je met liefde willen pijpen maar dat gaat niet want ik heb een kaakoperatie gehad. Maar wat ik wel met je ga doen is..."
zondag 9 oktober 2011 om 22:07
quote:mona23 schreef op 09 oktober 2011 @ 20:58:
Je moet helemaal niets, doe alleen dat waar je aan toe bent/ waar je zin in hebt. Je kan het best bij een lekkere vrijpartij houden. Dan hebben jullie ook nog wat om naar uit te kijken
.
Je moet helemaal niets, doe alleen dat waar je aan toe bent/ waar je zin in hebt. Je kan het best bij een lekkere vrijpartij houden. Dan hebben jullie ook nog wat om naar uit te kijken
.
zondag 9 oktober 2011 om 22:14
zondag 9 oktober 2011 om 23:57
maandag 10 oktober 2011 om 13:09
pijples voor kleine mondjes :
lippen om bovenkant eikel heen leg je tong tegen zijn eikel aan en beweeg die heen en weer terwijl je met je handen hem af trek, dus vastpakken die pik en met je hand heen en weer gaande beweging maken.
het is even oefenen, maar hij zal de moeite waarschijnlijk wel op prijs stellen
lippen om bovenkant eikel heen leg je tong tegen zijn eikel aan en beweeg die heen en weer terwijl je met je handen hem af trek, dus vastpakken die pik en met je hand heen en weer gaande beweging maken.
het is even oefenen, maar hij zal de moeite waarschijnlijk wel op prijs stellen