Februari 2008 uitgerekend!

30-05-2007 23:00 3168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Fenne gefeliciteerd met jullie zoon! Na een heftige ervaring nu lekker genieten!
Fenne, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Bran! Fijn dat je snel weer terug bent uit het ziekenhuis. Doe rustig aan!!
Ah Bridges... dacht al dat je ondertussen aan het bevallen was...maar nee dus...

Jammer Ciao Ciao..., maare, de dag is nog jong...

Hier alles rustig. Stuk beter geslapen en dat scheelt een hoop, vandaag lekker van het prachtige weer genieten en ik wil nog wat dingetjes verfen.

geniet van de zon!
Fenne, gefeliciteerd met je zoon. Lekker dat jullie alweer thuis zijn! Ga genieten en laat je goed verwennen.

Mijn zoon begon zich al een beetje zorgen te maken over de hoeveelheid meiden die hier geboren worden......

Wij hebben hier heerlijk geslapen vannacht. Annelotte heeft van 2 tot 7.45 geslapen en wij dus ook. De kraam kwam pas om half 10 dus hadden wij ook tijd voor ons zelf......

Straks lekker even de tuin in en voor op het muurtje genieten van de zon.

Meiden, geniet van deze mooie zonnige zondag!!
Nee hoor nog niet bevallen, vandaag de grote dag... Maar vooralsnog niks. Ook geen tekenen of zo. En bij zoon was ik nu al bevallebn, dus heel gek dat ik deze keer de 40 wel haal!
Fenne en man, heel hartelijk gefeliciteerd met Bran (op z'n Engels?)!

Ik doe mijn best om steeds een ander plaatje te plakken.

Klinkt wel erg heftig hoor, je bevalling. Als je weer goed kunt zitten horen we graag meer.

Nu een week met 7 babies in de planning! Dan paar dagen niet en dan de 2 hekkesluiters (als ze niet voorpiepen )

Phoenix, zou je nog een keer de lengte van Maartje erin willen zetten (46 cm) Ben benieuwd of ze de kleinste blijft
Volgens mij is Lucybelle aan het bevallen......

Ook, Mir, Nellebelletje, Belletje, Judat nog niet gezien....hmmmmm
Meld. Gisteren een beetje "menstruatiekrampgevoel" en vandaag niets meer. Niet erg.

Helaas is dochter weer ziek. Koorts, erg aanhankelijk en dunne poep. Heel egoistisch denk ik dan: daar gaat mijn Mirdag morgen.... Flauw he. Ben niet zo flexibel op het moment geloof ik.

Iedereen alvast een goede nacht gewenst.
ahahah you didn't say the magic word
Ook meld.

Weinig nieuws hier, wel weer goed geslapen vannacht gelukkig.

Vandaag kit verwijderd in de badkamer samen met vriend, pokkeklusje, maar moet even gebeuren...

Net heeft wel iemand voorspeld dat ik morgenmiddag ga beginnen met bevallen in haar glazen bol. (als geintje hoor) Hopelijk heeft ze gelijk!

Zou Lucybelle...?

Mir, beterschap met dochter. Ik snap heel goed dat je baalt van je mirdagje morgen hoor!

Hoe is het met alle kersverse mama's?
Niks aan het handje hier hoor...!!

Was het maar zo. Ook geen krampje of voorwee meer gesignaleerd.

Ik probeer het sinds m'n uitgterekende datum maar wat los te laten... Niet dat dat overigens goed lukt .

Het beste allemaal!
Het gaat snel hier met de februaribaby's zeg! Kijk je even niet, zijn er weer twee bijgekomen...

Anky, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!

Fenne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik heb nog niet veel tijd gehad om alles bij te lezen, maar ik wilde toch weer eens reageren.

Het gaat hier helemaal goed. Merel is zo'n schatje en ze doet het hartstikke goed! De eerste dagen viel ze wel erg veel af en had ze moeite zichzelf op temperatuur te houden. Nu is ze al weer aan het aankomen en met haar temp gaat het ook al een stuk beter.

We hebben wel al twee heftige nachten gehad waarin ze erg weinig sliep en nog veel last had van ingeslikt vruchtwater. Afgelopen nacht ging het gelukkig heel goed, we hoefden er maar twee keer uit om te voeden.'

Met mij gaat het verder ook heel lekker. Dinsdagavond heb ik zelfs al weer beneden gegeten en ben nu bijna niet meer in bed te vinden. Gisteren zijn we voor het eerst naar buiten geweest, lekker in het zonnetje gewandeld. Heerlijk, maar ok wel een beetje onwennig...

Morgen komt de verloskundige de hechtingen eruit halen en morgen is ook de laatste dag dat we kraamhulp (weet niet meer wie et vroeg vorige week, maar wij bleken uiteindelijk 63 uur te hebben!) hebben. Daarna moeten we het dus zelf gaan doen. Dat komt helemaal goed hoor. Ik ga Merel zo maar eens eten geven, ik hoor haar al pruttelen.

Iedereen die al bevallen is: geniet lekker van die kleine wondertjes!

Iedereen die nog zwanger is: succes met de laatste loodjes en geniet nog van je (nacht)rust!

Liefs, san
Hoi, ik lees in de gauwigheid dat Fenne ook bevallen is van een zoon: VAN HARTE GEFELICITEERD!

Hier even een kort berichtje. Met mij gaat het prima: lichamelijk heb ik weinig tot niets geleden van de bevalling en ik voel me weer helemaal fit. Ik moet van de kraamhulp nog rustig aan doen en niet te veel met de kinderen rondsjouwen, maar ja, rustig aan doen is wel moeilijk. Ik had me voorgenomen om wat op bed te blijven de eerste 2 dagen, maar het was veel te lekker weer en ik heb dus heerlijk in de tuin gezeten .

Naam zal ik op Hangmoeders zetten. Ik gebruik hier liever een nickname, in verband met herkenning van vroeger door iemand met wie ik liever geen contact meer wil.

Ondertussen heb ik wel een belangrijk nadeel ontdekt van een 9-ponds baby. Ons meisje heeft vannacht van 23 uur tot 5.30 uur onafgebroken gehuild, gekrijst en gebruld en was niet meer te troosten. Uiteindelijk heeft ze eindeloos aan de borst gelegen in pogingen haar onstuitbare honger te stillen. Gelukkig sliepen de andere kinderen overal dwars doorheen, maar vriend en ik hebben dus bijna niet geslapen vannacht. Godzijdank begint de borstvoeding nu op dag 2 op gang te komen en ter compensatie van 10 uur achter elkaar wakker zijn ligt madam nu al de hele dag te maffen. Vriend en ik houden ons hart vast voor vannacht en hopen dat het alleen maar de honger was.

Ik ga nu proberen bij te lezen en zal naam nog even op Hangmoeders plaatsen. Bevallingsverhaaltje probeer ik ook een dezer dagen te plaatsen hier.
Ja, gelukt: foto en naam staan op Hangmoeders.
He Anky, wat een prachtige foto en wat zien jullie er superblij en trots uit! Sterkte wel vannacht....

San, wat klink je heerlijk positief. Fijn dat het goed gaat.
Hoi Anky, superleuke foto!

Hier meld ik me alvast weer even. Ik ben al weer even wakker doordat ik zo'n last van mijn rug heb. Straks naar de gyn, maar eens vragen of ik iets van pijnstilling kan nemen. Zit nu lekker boer zoekt vrouw te kijken via uitzendinggemist.nl

Voel nog steeds niks en heb ook nog nooit een harde buik of zoiets gehad, dus langzamerhand ga ik me afvragen of de baby er ooit nog uitkomt. Mijn man en ik ploffen echt bijna van nieuwsgierigheid!

Ben benieuwd wie de volgende is.

Een fijne dag in elk geval allemaal.

Ciao ciao
Goedemorgen Meiden,

Hier ook nog niets aan de hand hoor! Had ik al verteld dat de last van mijn rug wordt veroorzaakt door ontwrichte ribgewrichtjes? Ik heb er dit weekend ook weer heel veel last van gehad. Het schijnt pas over te gaan als ik bevallen ben. Ik hoop maar dat het niet nog 4 weken duurt. Ik hoop dat ik ergens volgende week zal bevallen (deze week mag ook hoor, maar ik ben woensdag pas 38 weken dus dat zal wel niet). Ciao, heb jij nog helemaal geen harde buiken, ik heb ze eigenlijk heel erg vaak, nu heb ik daar mijn hele zwangerschap (lees vanaf een week of 26) al veel last van. Vooral 's avonds is mijn buik echt keihard. Maar ik geloof dat dat nog allemaal niet veel betekent, ik heb hier nog geen menstruatiegevoel, de vorige keer begon het daarmee, dus ik ga ervan uit dat dat nu ook zo zal zijn.

Ik ga dochter straks lekker naar oma brengen en dan heb ik de rest van de dag voor mijzelf, heerlijk met dit weer.

Ik duim voor weer een aantal baby's vandaag !

liefs Kim
Ciao ciao: kan die pijn in je rug niet gewoon weeen zijn? Heb het wel vaker gelezen. Hoop het voor je of dat je anders wat tegen de pijn kunt krijgen. Je ouders gaan vandaag weer weg?

Anky: leuke foto zeg! Wat ziet dochter 2 er alert en wijs uit, leuk! Lekker dat je je alweer zo fit voelt, is wel echt een voordeel van een snelle bevalling. Ondanks de naweeen is het toch echt een minder grote aanslag op je lichaam.

Mir: hopelijk is je dochter weer beter, en heb je een dag voor jezelf. Kan me je gevoel goed voorstellen!!!

Judat: vanmiddag he....ben benieuwd!

Lucybelle: you go girl... hopelijk gaat het snel gebeuren voor jou!

Hier verder geen nieuws. Lekker geslapen, maar 5 keer wakker ofzo, maar sliep weer in, dus prima. Zo lekker met vriend en dochter genieten van het mooie weer.

Fijne dag!
Goedemorgen,

Geen babies geboren vannacht?

Dochter heeft goed geslapen maar vanochtend moest ik haar wel helemaal verschonen, daarna nog 1 keer en daarna nog 1 luier (dat is toch aardig wat voor half 10). Gelukkig is ze verder niet echt ziek. En ik probeer maar te voorkomen dat ook ik of vriend straks buikgriep hebben door goed handen te wassen en zo. De dingetjes die ik wilde doen vandaag.... ach... als ik vannacht bevallen was, zou er ook niks van gekomen zijn . Straks maar lekker meedutten.

Fijne dag allemaal.
Fenne, van harte gefeliciteerd met je mannetje. Heerlijk he.

Wat een geweldige berichten dat het zo goed gaat met de babies. Jammer van de korte nachten, maar dat is maar tijdelijk.

Nina was gisteren alweer 4 weken. Wat gaat dat snel zeg. Morgen ga ik al voor de 1e x met haar naar het CB. Ben erg benieuwd. Wil ook gaan beginnen met afkolven en oefenflesjes geven. Even overleggen met het bureau.

Wil nl. binnenkort erg graag naar de kapper, en dat is een beetje lastig als mevrouwtje nog om de 3u wil drinken. (ben er nooit zo snel klaar nl....)

Gisteren weer kraamvisite gehad. De overburen kwamen met hun 3 kinderen. De buurvrouw wilde op een gegeven moment Nina vasthouden; prima.. Tot haar 3 kinderen als stuiterballen om haar en Nina gingen springen en steeds Nina gingen knuffelen. Vréselijk vond ik dat. Ik had zo de neiging om Nina uit haar handen te trekken. Maar ik heb me ingehouden; ze heeft zelf immers 3 kinderen, dus ik dacht; ze weet vast wel wat ze doet. En ze maande haar kinderen wel steeds tot rust, alleen vond ik ze niet bepaald goed luisteren.

Achteraf bleek dat Harm er net zo over dacht... We waren blij toen ze naar huis gingen. Daarna zijn we weer een flink stuk met Nina en de honden wezen wandelen.

Ik ga eens even op hangmoeders kijken naar de foto's van Anky en dan ga ik maar eens de creche bellen. 21 April mag ik weer gaan werken, dan mag Nina gaan. Ook al iets waar ik niet aan moet denken. Maar ja, het zijn nog dikke 2 maanden... Hopelijk komen er voor die tijd nog vele mooie zonnige dagen.
Even een snelle meld met wakkere baby in buik

Rustige nacht gehad. Nog geen tekenen dat de bevalling echt gaat beginnen vanmiddag volgens de voorspelling Laat ik er ook maar niet te veel vanuit gaan...

Zometeen komt mijn moeder, gezellig!

Beste februarimama's,

Vanochtend is Phoenix opgenomen in het ziekenhuis.

Vermoedelijk een baarmoederontsteking.

Er worden nu wat onderzoekjes gedaan om te kijken of dat zo is en dan wordt er gekeken hoe het behandeld kan worden (antibiotcia of misschien wel curateren).

Hoop dat ik zo weer bericht krijg van haar.

Maaike ligt gelukkig in een bedje bij haar op de kamer!

Hoop echt voor haar dat het niet al te erg is en dat ze vanmiddag weer terug naar huis mag!!
He bah, wat een vervelend nieuws! Wens haar heel veel beterschap!

ciao ciao
YOlanda, wat een naar bericht over Phoenix! He bah, het ging zo lekker en dan zo'n vervelende ontsteking. Ik hoop dat het meevalt en dat ze snel weer gezond naar huis kan. Wil je haar namens mij/ons beterschap wensen?
Phoenix, wat een vervelend nieuws dat je opgenomen bent in het zh. Ik hoop dat je snel weer thuis mag zijn en kunt genieten van je kinderen en man.

Hier gaat alles rustig z'n gangetje. Gister heeft de verloskundige de kraamperiode afgesloten en vandaag de kraamhulp. Uiteindelijk heb ik 261/2 uur hulp gehad. Ze hadden me niet van te voren gezegd dat ik op minimaal 24 uur recht had, dan had ik me beter kunnen voorbereiden. Achteraf heb ik het hier prima mee kunnen doen en loopt alles goed. Ik verlang er na om weer buiten te kunnen lopen en wat minder afhankelijk te zijn.

Ga zo buiten genieten van de zon en vitamientjes opdoen en vanmiddag voor het eerst wandelen.
Phoenix, wat ontzettend vervelend dat je opgenomen bent. Ik hoop dat ze je snel weer bovenop helpen zodat je weer naar huis kunt. Heel veel beterschap in ieder geval.

Hier zijn gangetje. Gelukkig voel ik me weer een stuk beter en ben weer in staat om wat te ondernemen. Vanochtend al heerlijk met zoonlief naar buiten geweest om in het bos te wandelen. Super weer. Heerlijk de voorjaarsluchten en het zonnetje er bij. Echt genieten met de kleine turf!

Linda, ik herken je verhaal heel erg van onze eerste. Ik vond het ook vreselijk als iedereen maar aan onze kleine zat. Was echt beschermend, eigenlijk mocht niemand de kleine vasthouden van mij (behalve opa's en oma's enzo natuurlijk).

Hmm, moet van zoonlief "bloemeh tekene...."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven