Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
HNT!! Nou, volgens mij hebben jullie die vorige zo ongeveer zonder mij vol gel*ld.

Mariss, spannend man!! Jeetje, lijkt me wel heftig, maar wel een kans die ik ook zou pakken! Maar eerst lekker op vakantie, en misschien wel een mooie vakantiebaby maken..

Ik zit ook te twijfelen wat ik F voor sint moet geven. Ik heb t idee dat ze wel weer toe is aan wat nieuws. Speelt bij oma altijd uren met van die ses@mstraatpoppetjes in een schoolbus. Denk dat misschien iets van de Little Pe0ple wel leuk is.. Kan ze een beetje priegelen met die dingen..

Zoek ook nog naar een sjaal en muts voor bij deze jas:

jas

Wie helpt?

O jee, t is hier weer drama.. Weer een huilend meisje.. Nu alweer een week 's avonds wakker worden en huilen.. Ga maar naar boven, fijne avond!
ebp

en heb weer een of ander virus gevangen..... keelpijn.
Oef.. Zes keer eruit vannacht..
meurning. Kind voor de tv en mama is al bijna een uur thuis aan het werk...
oef beck! en bij kath ook al feest. hier ook weer, van ca half 11 tot half 2.. wat dat nou toch is?
oei Kath, onrustig meisje??

GW, niet fijn keelpijn, das echt zo rot om mee wakker te worden.

Marris, wat een goed nieuws, en wat spannend!! Echt meis, ik hoop dat je volgend jaar zwanger ben en daarna heerlijk kan genieten van jullie kindje. Het is je zooooo gegund.

Voor sint gaik maar eens een lijstje maken op lijstje.nl zodat ze niet allemaal meuk krijgt. Ze is echt een poppemoeder, dus iets in die trant, en een slee, en ze krijgt van opa een skijasje voor de wintersport (we hebben via mp een tweedehands skipakje van mexx gekocht).

Ik vond die keukentjes die duuv plaatste van mp zo gaaf! Kan ze alleen zelf niet meer vinden.
oh ze was om 05.45 uur wakker, das al beter dan 05.15 uur. Ben gister ook om 22.00 uur gaan slapen dus ik ben niet moe of zo.

Ik ga het gewoon echt vaker doen, op tijd naar bed want ik trek het echt niet meer. Das dan jammer voor vriend maar ik moet gewoon genoeg slapen.
Goeiemorgen!

Oei, allemaal onrustige kindjes dus? Hier wel goed geslapen.

En gw die keelpijn heeft. Mmm, de herfst is nu echt begonnen.

En wat is het alweer donker hè? Vind dat zoooooo niet leuk. Ja, met kerst vind ik het wel gezellig maar dat zijn maar 2 dagen en verder mag het van mij gewoon altijd zomer zijn.

Oh nee, een paar dagen sneeuw vind ik ook wel leuk. Kan niet wachten om S zijn skipak aan te trekken en te gaan sleeën!!!!
Hier h vannacht aantal keer horen hoesten maar sliep wel meteen verder

net mijn favoriete keeltabletten gehaald bij apotheek tering wat zijn die krengen duur

nou ja als ze maar werken

baal dat de arbeidsmoraal bij collega duidelijk anders is die zit nu ziek thuis dus ik kan niet fit ook nog eens extra hard werken baal
Morguh!

Veel onrustige kindjes lees ik, en een paar vroege vogels....

Hier wel goed geslapen, maar hoorde ik T ook om 5.45 al even kletsen!! Gelukkig ging ze vrijwel meteen weer slapen, tot ik haar om 7u wakker maakte.

GW: balen van je keelpijn,hopelijk helpen je dure keeltabletten goed!

Hier even een dagje thuisblijven, last van buik, is wat onrustig en wat buikpijn... Even rustig aandoen dus.. Gelukkig hoef ik niets qua werk momenteel, maar heb wel even netjes gebeld dat ik niet kom vandaag.. Misschien morgen, en anders volgende week maar weer..

T is op het kdv, ze was erg verdrietig toen ik wegging, maar niet dramatisch of hysterisch...
Deb+GW, over sint. Tja, weet je, het scheelt maar een week he, tussen haar verjaardag en de sint.

Ze krijgt voor sint al baby domino, een puzzel, en een ton HK lego. Dat vind ik eigenlijk wel genoeg...

Met haar verjaardag weet ik zeker dat ze heel erg veel gaat krijgen.. Het moet niet te gek gaan worden weet je....

Vind het wat dat betreft echt shit dat ze de 26e jarig is. Mijn neefje jarig op de 27e. Nog niet bekend wanneer zijn verjaardag gevierd gaat worden. Sint viering op mijn werk is op de 26e. Op die van vriend ook... zucht
justdeb, rustig aan!

gw ook al aan de keelpijn dus.

ja fan. die eerste jaren is het zeker lastig, zo dicht op elkaar. mijn vader was de 29e jarig. gek genoeg nooit beseft dat dat zo dicht op sint was. maf he!?
Fan geef nu gewoon een van die dingen waarvan je denkt dat ze mee speelt en dan voorjaar volgend jaar koop je gewoon het andere als ze daar aan toe is
Ja heb het vanmorgen op het kdv gevraagd. Ze schijnt een enorme aantrekkingskracht naar de pop en kinderwagen te hebben.

Maar weet je wat ook zo vervelend is. Schoonmoeder is ook niet duidelijk in wat ze wil kopen. De ene keer zegt ze dat ze kleding voor haar wil kopen (lief hoor, maar heel haar kast hangt al vol) en dan zit ze weer over een pop..zucht

Terwijl ze eerst zegt : Je moet nog geen pop kopen want dat vindt ze waarschijnlijk nog niet leuk genoeg, en 5 sec. later is het : Fan, je kan ook een pop met een buggy kopen he, zou ze dat leuk vinden??? ja wat wil je dan hahahaha

Moom, je realiseert je heel veel dingen niet als je niet heel actief bezig bent met dingen zoals sint
De buggy is hier echt de renner

op rommelmarkt wordt h hysterisch als ze een ziet en er niet mee mag spelen
S was vanmorgen rond 6.30 wakker, redelijk dus.

ik vond de herfst wel gezellig hoor. Lekker binnen met regen tegen de ramen, chocolade melk, kachel aan en lekker kneuteren. Moet wel altijd even omschakelen als het zover is, maar dan geef ik me ook maar aan over.

Herkenbaar Gw: ik zit zo vaak onder de pcm op mijn werk en ga toch door, terwijl anderen bij 1x niezen zich al ziek melden...

Straks even naar bieb met S, weer nieuwe boekjes uitzoeken (en wat tijdschriften voor mij, voor boeken heb ik sinds S weinig rust).
Oh en fan: ik zou voor pop en evt buggy gaan. Pop is hier echt favoriet met poppewagentje en buggy (buggy van act*ion, 7,- ofzo)
quote:fanatic schreef op 11 oktober 2011 @ 09:38:

Moom, je realiseert je heel veel dingen niet als je niet heel actief bezig bent met dingen zoals sintdenk eerder dat ik niet zo bezig was met pa's verjaardag
oh, en ik vind herfst ook niet erg. maar heb toch liever de dagen met rustig herfstweer, beetje zon. Dan dikke jas aan en lekker die blaadjes lucht op snuiven!

en moet zooooo wennen dat het zo donker is nu met die rolluiken! ik overweeg een wake-up-light om de overgang iets makkelijker te maken. aan de andere kant: Sjakie wordt vaak al voor de wekker wakker, en dan heeft dat ding ook weinig zin.
Een waken up light voor sjaak ?
Hahaha, Moom, ja dat kan natuurlijk ook.

Annika ik denk ook dat we dat maar gaan kopen. Het is allemaal al zo lastig... ik wil echt nooit meer een kind in november hahaha
quote:germanwings schreef op 11 oktober 2011 @ 09:56:

Een waken up light voor sjaak ?nou, volgens mij heeft ie wel behoefte aan een nachtlampje. het is altijd brullen de eerste minuten nu. volgens mij is het hem gewoon te donker nu!
oooh, ik vind de herfst heerlijk! lekker kaarsjes aan, vroeg donker, kacheltje aan, idd de heerlijke bladerengeur.. alleen mag die regen wel wat minder. Gezellige tijd komt er weer aan! Lampionnetjes, 5 dec, kerst.. Kan me er altijd zo op verheugen!

Gaan jullie trouwens ook naar de intocht van Sklaas? Zit er over te denken, maar het is hier altijd mega druk. Denk wel dat D het leuk vind.

deb, doe je rustig aan?

Dus iedereen een beetje een baggernacht gehad. Hier ook. D op zich een stuk beter geslapen. Even verdrietig wakker geweest, maar man had hem zo weer in slaap. S vannacht weer hele avond/nacht aan de borst gehangen, en vanmorgen ook weer. Wel vermoeiend hoor, helemaal omdat D ook wat leuks samen wil doen. Nu slaapt ze eindelijk lekker, ze was al vanaf 8 uur wakker.

Heb nog geen idee wat we voor sint kopen, zal binnenkort de boeken eens doorbladeren.
hier nog geen intocht van sinneklaas hoor!
Ik ga wel met M. naar de intocht van Sinneklaas.

Maar niet in mijn eigen woonplaats, maar in die waar ik opgegroeid ben (mijn beste vriendin is daar Piet, en haar vader is sint haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven