Entertainment alle pijlers

Bachelorette?

28-08-2011 21:44 199 berichten
Ik doe een poging, maar vind 't maar weird vooralsnog.

Zeker zonder forum.

Meer probeerders?
Alle reacties Link kopieren
Wat kan het die kerels schelen. Hadden ze dat ook moeten doen.
Ach, ze zijn nu gewoon gefrustreerd omdat ze zelf niet op het idee gekomen zijn om naar Ali toe te gaan.
Die Ty vind ik echt eng.
Grappig dat dit soort dingen eigenlijk hetzelfde werken bij mannen als bij vrouwen.
Kijkt er niemand meer?
die Ali is toch die ene met dat varkensneusje die spijt kreeg dat ze weg was gegaan bij die eikel omdat ze anders haar baan kwijt was?
Ik weet alleen dat ze in het vorige seizoen van de bachelor zat, met Jake, die (bleek gisteren, alhoewel het wel te verwachten was) echt een enorme eikel is.
klopt, feeks. Ik heb dat seizoen niet gezien, maar werd in begin van deze serie wel verteld.

Raar hoor, zo'n korte aflevering en dan die 'update'. Kon me niet zo boeien. Ben benieuwd naar - ik vermoed - volgende week, dan zegt Frank 'we moeten praten'. Hahaha
Ik kijk ook! Baalde als een stekker dat gisteren zo kort was. Ging nergens meer over, die twee halve zolen van vorig seizoen!

Ik ben weg van Frank!
Ik vind Frank ook erg leuk, sinds die keer dat Allie aangaf dat hij beter zijn best moest doen. Die blik in zijn ogen!

Wat ik wel grappig vind is dat ik bij de eerste aflevering geen een man leuk vond, terwijl ik ze nu wel leuk vind.
Straks de finale, leuk!
Zit ook met smart te wachten! Ben benieuwd wie het wordt en hoe Frank gaat flippen..
ben ook benieuwd. Denk dat Frank het gewoon niet meer ziet zitten, zoals vorige week eigenlijk ook al. Ik heb in de vooruitblikken tijdens of na de eerste uitzending denk ik verward met die tatoo-jongen (die had af en toe ook een bril op), want ik dacht dat hij nogal weird was. Was hij ook wel een beetje, maar valt eigenlijk wel mee.

Iemand heeft op dit topic in het begin een beetje gespoilerd, dus ik weet eigenlijk al vrij zeker wie het wordt. Da's dan wel weer een beetje jammer.

Edit: er is geen naam genoemd, dus ik weet het niet zeker, maar toch...
Die Ali wordt echt zo ingefluisterd, en de heren. Toen met die Justin. En ze heeft over deze Frank steeds gezegd dat ze onzeker van 'm wordt en bang is dat hij haar iets flikt.

Rare wending dit. Is-ie toch raar (ik heb zo'n goeie intuïtie ;-p)
hij praat ook steeds zo alsof hij half huilt :-sss
Hij is nog verliefd op zijn ex??? Ben erg benieuwd naar haar!
tss nou gaatie haar testen. Raar.
Waarom verteld hij haar dit?
hoe zij ook neergezet wordt. Alsof ze al die tijd haar flat niet uit geweest is :-s
inderdaad. Dramaqueen. Ik zou afhaken.
moet eerlijk zeggen dat ze zichzelf ook wel een beetje wanhopig ehh neerzet :-sss

Mag toch hopen dat het vooral theater is dit zeg
Het is toch wel een beetje ongeloofwaardig dat hij een hele cameraploeg bij heeft en alles? Ik vind het maar een raar verhaal.
lijkt mij ook.

Oh ja, dat nacht doorbrengen. Ook zo weird.
bahhhh zweetplekken!!!!
Oh nu blijft ze met mijn 2 favorieten over, spannend!

Ik vind Chris en Roberto allebei geweldige gasten, die Frank vond ik sowiezo niet zo..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven