Zure pruimen!!!

11-10-2011 21:27 191 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!

Wat zijn er veel forumleden die het afzeiken tot een kunst hebben verheven.

Ik zou zeggen: laat iedereen lekker in zijn/haar waarde. Ben je het ergens niet mee eens? Dan moet je dat gewoon kunnen zeggen, maar doe dat met respect. Het is zo makkelijk om -anoniem- iemand lekker even de grond in te trappen.

Als we slim zijn helpen wij vrouwen elkaar, we lijken allemaal meer op elkaar dan we denken...

Zo dat lucht op! En nu op zoek naar een leuk onderwerp om op te reageren... :-)
Spuit 11
Nou meid, daar ben je alvast van af. Succes hier verder !
Aaah daar hebben we er weer één! Vangen!!

*Rent achter ameliemelo aan*
Wekom, mede zure muts!
quote:ameliemelo schreef op 11 oktober 2011 @ 21:27:

Al jaren lees ik mee op het Viva forum. Wat weerhield mij er steeds van om lid te worden? Al die zure pruimen!!!

Maar nu ben je toch lid... dus welkom in de Zuurpruimenclub!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
je hebt helemaal gelijk, maar waarom dan toch die account aangemaakt?
Respect is zo 2004.....
pfff. net of we die nog nooit gehoord hadden...
Ik krijg hier trouwens een beetje een unheimisch gevoel bij.....kweeniet hoor......
Succes met zoeken dan maar.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
oh, mijn fout. Het is zure pruim ipv muts.

Anyhoo, je past er volgens mij naadloos tussen, dus evengoed WELKOM!!
Allemaal zure pruimen hier. Maar een muts past daar wel bij hoor.
En daar gaan we weer...
Tja een beetje gelijk heeft ze wel, het is net een troep hyena's hiero, ( maar toch blijf ik, mss leer ik ook wel een hyena te zijn)
Ameliemelo hoe was je week?
Onmogelijk om hier al jaren te lezen en dan dit topic te openen, dan had je geweten dat dit elke 4 weken gebeurt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Eens!

Vaak nuttige en lieve reacties maar er lopen ook heel wat kattekoppen rond hier. Ik vraag mij altijd wel af hoe deze haaibaaien in het dagelijks leven zijn. Ik denk een stuk milder. Ik ben er namelijk van overtuigd dat 'ze' elkaar enorm versterken en een soort 'wij' gevoel willen creëeren.

*bukt vast voor reacties*
quote:Tikker schreef op 11 oktober 2011 @ 21:34:

Ameliemelo hoe was je week?
Maaruh namen willen we!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Als je nou eens je onderbroekje verschoont, heb je niet meer zo een last van die zure pruim.
quote:Tikker schreef op 11 oktober 2011 @ 21:34:

Ameliemelo hoe was je week?haha
quote:appagante schreef op 11 oktober 2011 @ 21:36:

Eens!

Vaak nuttige en lieve reacties maar er lopen ook heel wat kattekoppen rond hier. Ik vraag mij altijd wel af hoe deze haaibaaien in het dagelijks leven zijn. Ik denk een stuk milder. Ik ben er namelijk van overtuigd dat 'ze' elkaar enorm versterken en een soort 'wij' gevoel willen creëeren.

*bukt vast voor reacties*Jeetje zo snel is het groepje nog niet vernoemd in dergelijk topis, al dan niet in verkapte vorm.
quote:nouschi schreef op 11 oktober 2011 @ 21:35:

Onmogelijk om hier al jaren te lezen en dan dit topic te openen, dan had je geweten dat dit elke 4 weken gebeurt.

En er dan toch niets mee doen? Dan ben je pas echt zuur... Hoe dan ook, er zullen nog wel een flink aantal k**opmerkingen volgen op mijn bericht. Die bewijzen naar mijn idee alleen maar mijn statement.

Nou dag hoor!
Hahahahahaha

Een van de zuurste OP's in tijden waarin beklag wordt gedaan over de zuurtegraad van de reacties.

Ben ik de enige die hier wel de humor van inziet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven