verwarming aan?
woensdag 12 oktober 2011 om 10:19
Ik hou van kou en dat ik me dan lekker warm kan kleden, maar ik kan een koud huis moeilijk hebben. Hier staat hij nu aan op 20 graden. Zou wel warmer willen maar goed, niet zo goed voor het milieu en de stookkosten natuurlijk. Dus heb ik nu dikke sloffen gehaald bij de HEMA en lig ik lekker onder een dekentje voor de TV. Lekker
woensdag 12 oktober 2011 om 18:32
ik heb nou de verwarming niet meer aan, maar afgelopen week (volgens mij zondag) lag er ijs op de daken en was het overdag nog maar 14 graden IN mijn huis. Dat was me echt te gortig en toen heb ik de verwarming wel aangezet voor het eerst. Gelukkig warmt mijn huis snel op.
Ik ben een echte koukleum, wanneer ik het eindelijk lekker heb, zit iedereen te zweten. Zo'n koukleum is niet goed voor het milieu en voor de portemonnee. Ik heb daarom altijd (ook in de zomer) 2 dekens van nepbont op de bank liggen, daar zit ik altijd onder.
Daardoor hou ik de verwarming vrij laag, zet hem nooit hoger dan 20 en als het meer dan 18 graden is doe ik hem sowieso niet aan. Behalve als er bezoek komt, laat bezoek dan meestal zelf kiezen, want van mijn eigen gevoel kan ik niet op aan
Ik ben een echte koukleum, wanneer ik het eindelijk lekker heb, zit iedereen te zweten. Zo'n koukleum is niet goed voor het milieu en voor de portemonnee. Ik heb daarom altijd (ook in de zomer) 2 dekens van nepbont op de bank liggen, daar zit ik altijd onder.
Daardoor hou ik de verwarming vrij laag, zet hem nooit hoger dan 20 en als het meer dan 18 graden is doe ik hem sowieso niet aan. Behalve als er bezoek komt, laat bezoek dan meestal zelf kiezen, want van mijn eigen gevoel kan ik niet op aan