Is dit normaal?
woensdag 12 oktober 2011 om 12:13
3 weken geleden had ik ook al een bericht geplaatst, maar ik twijfel.
Ik slik nu al een jaar of 9 de pil en nooit geen problemen gehad. Altijd netjes op dezelfde dag ongesteld en ook hetzelfde aantal dagen.
Stress of niet, ik werd het altijd.
Nu ben ik vorige stopweek helemaal niet ongesteld geworden, test gedaan, maar negatief.
Nu ben ik in deze stopweek maar 1 dag ietsjes geweest. Is dit normaal? Ik ben er gewoon niet helemaal gerust op.
Ik slik nu al een jaar of 9 de pil en nooit geen problemen gehad. Altijd netjes op dezelfde dag ongesteld en ook hetzelfde aantal dagen.
Stress of niet, ik werd het altijd.
Nu ben ik vorige stopweek helemaal niet ongesteld geworden, test gedaan, maar negatief.
Nu ben ik in deze stopweek maar 1 dag ietsjes geweest. Is dit normaal? Ik ben er gewoon niet helemaal gerust op.
woensdag 12 oktober 2011 om 12:26
woensdag 12 oktober 2011 om 12:43
quote:flowerbombje schreef op 12 oktober 2011 @ 12:41:
[...]
En je denkt dat hij er niks mee kan omdat.......?Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster
en ik dacht misschien is het wel normaal en niet genoeg reden om ermee naar de ha te gaan. Misschien herkennen andere meiden dit ook wel. Maar het zit me toch niet helemaal lekker. Vandaar dat ik eerst hier even navraag wilde doen.
[...]
En je denkt dat hij er niks mee kan omdat.......?Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster
woensdag 12 oktober 2011 om 12:48
Bel gewoon wel even je huisarts. Wat heb je er aan als er hier 10 vrouwen zijn die het herkennen. Eentje was misschien in de overgang, een ander bleek zwanger, weer een ander had een cyste en met de rest was niks aan de hand. Hiervoor heb je een huisarts, die kan bepalen wat er verder moet gebeuren. Als je belt zit je er ook niet meteen, misschien helpt de assistente je wel gewoon telefonisch.
woensdag 12 oktober 2011 om 12:53
quote:laurie86 schreef op 12 oktober 2011 @ 12:43:
[...]
Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster
en ik dacht misschien is het wel normaal en niet genoeg reden om ermee naar de ha te gaan. Misschien herkennen andere meiden dit ook wel. Maar het zit me toch niet helemaal lekker. Vandaar dat ik eerst hier even navraag wilde doen.
Dat zit dan toch echt tussen je oren.
Bel gewoon de assistente, leg het probleem voor en dan maakt zij wel een inschatting of je op bezoek moet komen, of er een telefonisch consult wordt ingepland of dat zij je al een antwoord kan geven.
Kom op, niet miepen en even doorpakken.
[...]
Dat weet ik niet. Maar soms dan voel ik me een aanstelster
Dat zit dan toch echt tussen je oren.
Bel gewoon de assistente, leg het probleem voor en dan maakt zij wel een inschatting of je op bezoek moet komen, of er een telefonisch consult wordt ingepland of dat zij je al een antwoord kan geven.
Kom op, niet miepen en even doorpakken.
woensdag 12 oktober 2011 om 22:59
zaterdag 22 oktober 2011 om 11:53
Op aanraden van de ha ben ik een week geleden gestopt met de pil, maar ik voel niet erg fijn.
Ik voel me duizelig, misselijk (met name savonds), ik voel me warrig (in mijn hoofd) heb een raar, apart gevoel in mijn onderbuik, bij mijn lies doet het zeer.
Is dit herkenbaar? Zal dit een soort van afkicken zijn?
Ik voel me duizelig, misselijk (met name savonds), ik voel me warrig (in mijn hoofd) heb een raar, apart gevoel in mijn onderbuik, bij mijn lies doet het zeer.
Is dit herkenbaar? Zal dit een soort van afkicken zijn?