Gezondheid alle pijlers

Is dit normaal?

12-10-2011 12:13 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 weken geleden had ik ook al een bericht geplaatst, maar ik twijfel.

Ik slik nu al een jaar of 9 de pil en nooit geen problemen gehad. Altijd netjes op dezelfde dag ongesteld en ook hetzelfde aantal dagen.

Stress of niet, ik werd het altijd.

Nu ben ik vorige stopweek helemaal niet ongesteld geworden, test gedaan, maar negatief.

Nu ben ik in deze stopweek maar 1 dag ietsjes geweest. Is dit normaal? Ik ben er gewoon niet helemaal gerust op.
Zou je niet toch nog eens langsgaan bij de HA en je klachten bespreken, Laurie? Dan kan hij je dat misschien vertellen.
quote:laurie86 schreef op 22 oktober 2011 @ 11:53:

Op aanraden van de ha ben ik een week geleden gestopt met de pil, maar ik voel niet erg fijn.

Ik voel me duizelig, misselijk (met name savonds), ik voel me warrig (in mijn hoofd) heb een raar, apart gevoel in mijn onderbuik, bij mijn lies doet het zeer.

Is dit herkenbaar? Zal dit een soort van afkicken zijn?En een zwangerschap is 100% uitgesloten? Dit zijn nl zo ongeveer de klachten die ik had toen ik zwanger bleek te zijn.

Maar als dat uitgesloten is zou ik me er niet zo druk om maken. Ws komt het dan inderdaad doordat je lichaam de hormonen kwijt aan het raken is en dus "herstelt" zeg maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven