Mode & Beauty alle pijlers

Etos Beaty avond

12-10-2011 12:58 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Even een vrolijk topic.

Vanavond is het etos beauty avond. Eerst was ik van plan om te gaan. Ik had nog mailots nodig, (van de hema ) dus dat kwam mooi uit, want wilde wel graag zon goodiebag! Van de etos, want heb/wil ook nog steeds make up

Begint om 18.00 uur maar kan er pas om 19.00 uur zijn omdat ik daarvoor een afspraak heb! Vind het echt jammer, dacht eigenlijk dat het morgen was maar helaas.

Zal ik veel leuke dingen missen of niet? Ik heb nog nooit zo iets mee gemaakt namelijk.

Wel geven ze ook make up tips e.d. die ik wel kan gebruiken maar goed vooral die goodiebag sprak mij dus erg aan.

Wie van jullie gaan er heen en waarom!?
Is dat in elke winkel? Klinkt leuk, vooral goodiebag.... (ja ik ben een hebberd )
Ik snap niet zo goed wat je bedoelt. Een beautyavond van de drogisterij Etos waar ze ook maillots verkopen? (De Etos heeft toch helemaal geen maillots?)
Oh ja shit, ik verwar het even met een andere winkel waar ik mee in mijn hoofd zat

schaam.
ratteke:

http://cmgtcontent.ahold. ... s_winkels_beautyavond.pdf

Dit zijn de winkels!

Hier in het dorp helaas niet maar in de stad wel maar dat red ik niet en ben bang als ik later kom dat het al weg is en dat vind ik dan zonde voor het reizen, aan de ene kant
He waar is mijn post??

Ik zei dus, bij mijn etos issie niet helaas.
welke winkel?
Hmmm, wij hebben zelfs twee Etos winkels in het dorp... Maar geen beauty avond. Jammer hoor, anders was ik wel even gaan kijken.
Wat moet je dan doen? Iets kopen om die goodybag te krijgen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat ik nog wel wilde halen, zwitsal parfum en shampoo want die was op.. Ik hoop eigenlijk nog dat ik er op tijd kan zijn maar dat denk ik niet. Erg jammer, ben altijd zo benieuwd naar zon goodiebag of het iets voor stelt!

Van de etos dames! Maar ik was een beetje confused met de mailots van de hema die ik nog moest kopen

dat ik door elkaar ging schrijven en denken
Ook niet in de mijne. En de dichtstbijzijnde stad vind ik net te ver weg. Helaas, geen goodiebag voor mij!
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 oktober 2011 @ 13:10:

Wat moet je dan doen? Iets kopen om die goodybag te krijgen?

ja voor minimaal 15 euro. Alleen op=op actie natuurlijk en ik denk als ik er pas tegen 7enen kom aankakken dat ze dan op zijn!

http://www.etos.nl/beauty/beauty-avond
quote:zwitsal_nijntje schreef op 12 oktober 2011 @ 12:58:

Begint om 18.00 uur maar kan er pas om 19.00 uur zijn omdat ik daarvoor een afspraak heb! Vind het echt jammer, dacht eigenlijk dat het morgen was maar helaas.

Dan ga je toch om 19.00 uur? De winkels zijn open tot 21.00 uur dus tijd genoeg. Die goodiebag is trouwens pas bij besteding vanaf E 15,=.
Klopt, parfum 12 euro, shampoo+condiotener zon 6 euro. Komt precies uit! Maar ik ben dus bang dat ze dan al op zijn
Oh je moet 15 euro besteden. Neu, ik heb niets nodig. Ik heb net een doos vol lekkere dingen gehad dus ik pas.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aah, het gaat om die goodiebag. Dan ga je toch gewoon om 19.00 uur, als ze nog niet op zijn heb je mazzel (en anders pech, haha).
ja maar ik twijfel dus of ik zo ver ga reizen met "misschien een kleine kans" dat er nog wat is dus. En of zo iets wel de moeite is vraag ik me af ?
Oh, ik dacht dat het gewoon bij je in het dorp was ofzo. Ik zou er persoonlijk niet voor naar een andere stad gaan/stuk gaan reizen.

Dit vond ik met google, de inhoud van de goodiebag van vorig jaar:

een aantal samples, kortingsbonnen, mini’s van Dove en Fa, een fles Dove Intense Repair shampoo, tube Aquafresh tandpasta en een Scholl 3 in 1 nagelverzorging.
Ik vind nooit zoveel aan die dingen. Goedkope mascara die niet waterproof is, niet mijn kleur oogschaduw en een vage crème.
Ik wil ook! Maar heb geen tijd. Als je de goodiebag kan bemachtigen, laat je dan weten wat er in zit?
Nee het is 20 km verder op

Hmm oke. Bedankt dat je het voor me opgezocht hebt, had ik zelf niet aan gedacht om te doen.
@daydream: Ah oke, ja ik weet dus niet wat er zoal in zit. Maar hebbedingentjes zijn vaak wel leuk. Maar ik weet nog niet of ik de gok ga wagen.. Het is geen grote etos ook en ben bang dat er wachtrijen voor de deur staan

@Vivastef: Ja maar ik twijfel nog of ik wel zal gaan!
Als je 20 km moet reizen (auto/ov?) dan ben je onderhand meer kwijt aan reiskosten dan dat zo'n goodiebag je oplevert. Kun je beter een 1+1 gratis-actie van je shampoo afwachten.
Nee reiskosten is nu maar 3 euro, (dagkaartje) voor heel brabant dus dat is te doen. Is half uurtje 3 kwartier met de bus dus dat is geen ramp.

en die tips qua make up lijkt me ook wel leuk

las op ander forum via google dat er soms stylisten voor komen ofzo ik twijfel dus nog heel erg.

Als ik er heen ga kom ik wel doorweekt nat geregend aan, daar niet van
Ik zou nooit meer dan een uur heen en weer gaan reizen én 3 euro reiskosten uitgeven voor een goodybag, kost je meer dan er in zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven