mensen van mij afduwen..

12-10-2011 17:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Nou schuldig voelen hoef je zeker niet!

je stelt je eigen ook niet aan. ik zou proberen te praten met je vriend over wat er is gebeurd, weet hij het? en als dat lastig is het op papier zetten.

sterkte xxx
Het eerste wat in mij omkomt is: hoe kan je het je vriend kwalijk nemen als hij waarschijnlijk niet weet hoe hoog het zit bij jou?

Pushen door hem is nooit goed, maar heb je wel eens verteld waar je precies mee zit?
hij weet dat ik dat stuk verleden gehad heb,zat er nog middenin toen mijn huidige vriend in mijn leven kwam.

ik denk ook dat hij het opzich wel een beetje doorheeft dat ik er last van heb,omdat ik hem nu al zovaak afgewezen heb de laatste weken :$

Moet wel zeggen voor deze laatste weken,ging het best goed en kon ik ook steeds meer genieten.

Ik kan het nu gewoon niet hebben,dat er aan mijn lijf gezeten word,en toch denk ik,het is geweest.

Leef verder,ik weet alleen niet hoe..
Dat is ook heel lastig om verder te gaan. mij is het ook gebeurd en heb nu een hele liefe vriend had/heb er soms nog last van hoor. praten is het enige hulpmiddel. en dat is juist een lastig punt want je gaat het natuurlijk niet tegen elke vreemde vertellen.
Praten met je vriend.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja precies

Heb wel therapie maar ook daarin praat ik daar nauwelijks over.

Heb wel net mn therapeut gemaild met dit erin,wat er nu speelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven