The Never Ending Question nr. 83
woensdag 12 oktober 2011 om 18:29
Kippensoep. Champignonnensoep ook.. En zelfgemaakte groentensoep.. Tomatensoep ook lekker.. En franse uiensoep met zo'n stokbroodje erin.. Mmm... Nogal een soepmens dus!
Ik at vroeger wel eens Noodles.. Uit zo'n zakje met water erop. Maar nu kan ik dat echt niet meer ruiken... bah!
Wat is jouw avondprogramma?
Ik at vroeger wel eens Noodles.. Uit zo'n zakje met water erop. Maar nu kan ik dat echt niet meer ruiken... bah!
Wat is jouw avondprogramma?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 12-10-2011 18:30
Reden: raad eens...
Reden: raad eens...
% gewijzigd
woensdag 12 oktober 2011 om 19:52
Ik heb laatst op de bruiloft van mijn schoonzus cocktails gedronken.. heerlijk! Bramble en mojito! Heb ook wel eens een cosmopolitan gedronken, ook wel lekker. En Japanese Slipper is dan weer af te raden..
Ik heb zo'n fluffy broek met een omslag aan de boord van de Hema. Heerlijke broeken. En dan meestal gewoon een longsleeves shirtje erop.
Heb je wel eens een verstandskies laten trekken? Hoe was dat voor jou en hoelang heb je daardoor pijn gehad?
Ik heb zo'n fluffy broek met een omslag aan de boord van de Hema. Heerlijke broeken. En dan meestal gewoon een longsleeves shirtje erop.
Heb je wel eens een verstandskies laten trekken? Hoe was dat voor jou en hoelang heb je daardoor pijn gehad?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 12-10-2011 19:53
Reden: Ben de hele dag al te laat!!
Reden: Ben de hele dag al te laat!!
% gewijzigd
woensdag 12 oktober 2011 om 20:43
het CDA, vanwege liegen over hun (niet bestaande) dierenwelzijnsbeleid.
Gaat wel, Buikje, dank! Ik heb net gepost in 'ons' topic
Ja, best wel, en ik wil dat echt minderen. Als dochter erbij is doe ik het sowieso al niet meer. Vandaag zag ik ook twee ouders met twee kindjes, in een koffietentje. Ouders allebei de hele tijd met hun telefoon in de weer. Ziet er zó ongezellig uit, dat versterkte mijn besluit.
En jij?
Gaat wel, Buikje, dank! Ik heb net gepost in 'ons' topic
Ja, best wel, en ik wil dat echt minderen. Als dochter erbij is doe ik het sowieso al niet meer. Vandaag zag ik ook twee ouders met twee kindjes, in een koffietentje. Ouders allebei de hele tijd met hun telefoon in de weer. Ziet er zó ongezellig uit, dat versterkte mijn besluit.
En jij?
woensdag 12 oktober 2011 om 21:01
Nee, mijn longkwaliteit lijkt af te nemen.. Ben dit jaar nog niet geweest voor een longfunctietest. Ik heb wel eens 1 of 2 kaarsjes aan. Maar in mijn kleine huisje krijg ik het (ondanks veel ventileren) heel erg benauwd met kaarsen aan. Vind het zo jammer, want ik hou echt van kaarsjes. Zo gezellig!
Wat doe jij als je je machteloos voelt?
Wat doe jij als je je machteloos voelt?